Groene thee en vermindering van blaasproblemen

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Dit onderzoek is uiterst speculatief want alleen in een rat model is het onderzocht.
Het zegt eigenlijk niks anders dan het zou kunnen helpen in een mens.

caninus

Bewuste gebruiker
De ket injecteren ipv snuiven schijnt ook te helpen tegen blaasproblemen, maar dat kan ik niet uit eigen ervaring bevestigen

ljuv

DF-koningin
waar heb je dat uitgelegd dan?
Als je echt een fijne keta ervaring wil dan gooi je je keta in een pan met anti aanbaklaag. Zelf vind ik een pannekoekenpan het makkelijkste. Je doet er een beetje (demi)water bij, en zet de pan op de kookplaat. Als je goede keta hebt zul je een gelijkmatig patroon van belletjes zien. In feite verwarm je de keta totdat het water is verdampt en je een soort van witte pannekoek over houdt. Je herkristaliseert in feite de naaldjes of suiker. Ik raad wel aan zuivere goede keta te gebruiken (originele rode zegel (86% getest). Gele of groene zegel ben ik niet zo'n fan van). Ik heb deze methode van van een zeer zware keta gebruiker geleerd en hoewel ik het niet wetenschappelijk kan onderbouwen, weet ik wel dat niet 1 van de zware gebruikers die ik ken en die het op deze manier doen blaas of nierproblemen heeft. Terwijl ik die problemen wel regelmatig van andere gebruikers hoor die het poeder alleen maar crushen.
Misschien heb ik het onduidelijk omschreven, maar ik heb nooit gezegd dat dit een manier is om je keta te zuiveren. Ik heb het alleen over herkristaliseren van naald/suiker/bolletjes gehad. Want je haalt er op deze manier echt geen troep uit. Dus je moet zelf zorgen dat je je keta weet te bemachtigen van een importeur die vaatjes met rode zegel hierheen haalt.
Maar goed, eigenlijk gebaseerd op niks dus. Deze “heel” zware gebruikers kunnen ook gewoon geluk hebben gehad. Er zijn ook mensen die ket niet misbruiken maar na 1 of een paar keertjes al blaasproblemen krijgen. Het is heel persoonlijk en in the end kan alleen niet/weinig gebruik dit voorkomen (:

caninus

Bewuste gebruiker
Nou, ik ben inmiddels dus wel overtuigd dat het herkristaliseren een wereld van verschil maakt en ken inmiddels een redelijke groep zware gebruikers en op 1 na bleken ze allemaal al jaren alles te herkristaliseren en ik zie ze hoeveelheden wegsnuiven, die ik in een week nog niet op krijg. Maar goed ieder zijn ding, je hoeft het niet te geloven van mij. Voor mij is het feit dat ik zelf nergens last van heb voldoende doorslaggevend om het ook te herkristaliseren. Ik hecht zelf altijd wat meer waarde aan mensen met daadwerkelijke praktijkervaring. Maar van de andere kant zal natuurlijk nergens een arts of uroloog horen zeggen dat het dé oplossing voor blaasproblemen te voorkomen. Dan moet je het helemaal nooit gebruiken

caninus

Bewuste gebruiker
De zegel geeft de kwaliteit van de keta aan en die zit op de vaatjes en zakken waarin de keta vervoerd wordt. Is gewoon een verzegeling

Bovenaan