• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Groene Mercedes (Live Report)

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Hallo,

Ik had er nog een paar van Black over, en drugs moet altijd op, dus zojuist 2 gedropt! Het zijn niet zo'n hele sterke, zo'n 60-70mg zuivere MDMA per pil(groene/blauwe mercedes). Bij deze geef ik een live report! Het zal niet veel interessants zijn, aangezien ik gewoon thuis achter mijn bureaustoel zit! :stoned:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Re: Groene Mercedes

Iemand behoefte om met mij te chatten door mijn trip heen, aangezien er verder niet veel te beleven is rond dit tijdstip? Stuur maar een PM met je hotmailadres! Bedankt :wave:

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Overigens, ze slaan nu keihard in, ik zit heeeerlijk achter mijn pc'tje te genieten, echt mega geweldig dit :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Ik wou dat jullie hier waren, ik hou van jullie allemaal en wie dit momenteel leest, je bent uniek in wat je bent, blijf vooral zoals je momenteel bent, trek je niet teveelvan anderen aan en geniet van het prachtige leven!

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Ik moet nu wel zeggen, dat gewesthijt aan heb gewl.\\\

Be lannges blij dast ik heiand heb om mij t uiten

?
Geen idee wat ik daar mee bdoel :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Ik hou van jullie, ik wou dat ik met jullie allemaal even kon praten, gewon even 1 op 1. jammer de bammer, partyime:grin:

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Heerlijk, dit is niet echt een tripreport maar ik zit gewoon te hard te relaxen. Ik zit een beetje te ineternetten, msnen met SperSIZEboon, wat overigens uber rlx is!

Fronske

Belezen gebruiker

Dit is het eerste interessante xtc livereport dat ik hier lees. Je geeft goed weer wat de lovefeeling inhoudt :)

Have fun!

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Fronske zei:
Dit is het eerste interessante xtc livereport dat ik hier lees. Je geeft goed weer wat de lovefeeling inhoudt :)

Have fun!

Thanks, gaat lukken!

Ik zet mijn raam net open, muziek uit, peukie in de hand, vogeltjes.

:hearteyes:

SperSIZEboon

Badass junkie

Harderstyles zei:
Ik heb een nieuwe persoonlijke held :tearsofjoy:

??

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Mensen zeggen wel altijd, het zijn de kleine dingen. Nooit zoveel van aangetrokken, tot vanavond. De kleine dingen, de stilte, de vogeltjes, de frisse geur van de morgen. Ik hou van jullie allemaal! :hearteyes: :wave:

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Begin me nu zo langzamerhand te realiseren dat ik best wel ver heen was, heb samen met mijn ex die naast mij zat (niet dus) een gesprek gehad over de cola, en ik heb mijn broer binnen zien zien komen om zich om te kleden (Ben heel de week alleen thuis..) :hearteyes:

En ohja, heb geprobeerd om de colafles te gebruiken om via dat tuutje bovenop een smsje te versturen, dat ik 'm oplas en dat die fles 'm dan zou verzenden. En ik maar wachten op antwoord :tearsofjoy:

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Hij begint inmiddels af te zwakken, geweldige nacht gehad(ook al was ik alleen, heb genoten!)

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Weer, het houdt niet op?
ik waande me helemaal bij mijn tante
mijn neefje zat te vertellen over zijn schilderij aan de muur

:tearsofjoy: :wave: :hearteyes: !!

Hehe ik zie trouwens dat mijn avatar geen kat op zijn hoofd heeft maar gewoon haar. :P

Harderstyles

Bewuste gebruiker

Ik zie net, dat het wel een kat is. Volgensmij..

Wat is het nou???

Edit: Mystery solved thanks to SperSIZEboon, it's a cat!

Harderstyles

Bewuste gebruiker

De laatste gevoelens ebben weg.. Topnacht gehad, hoop dat jullie iets aan mijn livereport hebben!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Het laatste begint nu langzaamaan weg te ebben. Al met al een topavondje!

Heb nog steeds hallucinaties, hoor mijn tante en neefje en nichtjes af en toe praten, vage shit.

NOGMAALS: GE-NO-TEN :hearteyes: :xtc:

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter

Harderstyles zei:
Ik wou dat jullie hier waren, ik hou van jullie allemaal en wie dit momenteel leest, je bent uniek in wat je bent, blijf vooral zoals je momenteel bent, trek je niet teveelvan anderen aan en geniet van het prachtige leven!

Harderstyles zei:
Begin me nu zo langzamerhand te realiseren dat ik best wel ver heen was, heb samen met mijn ex die naast mij zat (niet dus) een gesprek gehad over de cola, en ik heb mijn broer binnen zien zien komen om zich om te kleden (Ben heel de week alleen thuis..) :hearteyes:

En ohja, heb geprobeerd om de colafles te gebruiken om via dat tuutje bovenop een smsje te versturen, dat ik 'm oplas en dat die fles 'm dan zou verzenden. En ik maar wachten op antwoord :tearsofjoy:

Damn gast! Volgens mij heb jij echt een hele mooie en harde avond gehad. Ik heb eigenlijk nog nooit alleen X gebruikt. Aan te raden of toch beter met anderen erbij?

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Damn gast! Volgens mij heb jij echt een hele mooie en harde avond gehad. Ik heb eigenlijk nog nooit alleen X gebruikt. Aan te raden of toch beter met anderen erbij?

Ja het is zeker aan te raden, maar op een feestje is het natuurlijk veel extremer! Heb inderdaad een heerlijke en harde avond gehad, had deze pillen een beetje onderschat en de combinatie met veel bier vantevoren, ik denk dat ik zo'n 15 bier op heb gehad. Misschien dat ik daarom van die dikke hallucinaties had? :smoke:

zazzoo

Bewuste gebruiker
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)

Harderstyles

Bewuste gebruiker
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)

Ja ik vond het ook raar! Denk dat ik zo extreem erop heb gereageerd omdat ik van te voren goed wat te drinken heb gehad. :)

zazzoo

Bewuste gebruiker
Dat doe ik nooit een zuipen en mdma combo. Je verliest zoizo al teveel vocht, dus water lijkt me het beste :) En op de mdma kan je zelfs van een simpel glas water genieten
:)

Bovenaan