Ze grinden allemaal net iéts te grof.Dissonant zei:![]()
^Zo'n bol met piramide-pennetjes? Die had ik ook en ik vond hem heel slecht.
paupie zei:deze lijkt nog het meeste op die van mij:
http://cannabiscupwinners.com/shop/images/sweetleaf_grinder.jpg
en ik vind hem prima![]()
Zo 1 ja, maar dan groen van binnen. Fucking vaak gebruikt, nooit iets mee gebeurd, behalve kwijtgeraakt dan. Als ik een rare bui had werd die wiet redelijk fijne poeder :þDissonant zei:![]()
^Zo'n bol met piramide-pennetjes? Die had ik ook en ik vond hem heel slecht.
Radeon915 zei:Ik heb gewoon zo'n hele standaard grinder, van hout met stalen pennetjes erin zegmaar. Werkt perfect, al moet je soms wel ff met een sleutel wat peuteren om het eruit te krijgen.

Frisko zei:
Tazzie zei:Frisko zei:
Dat is idd een hele fijne , heb er hier ook 1![]()
Same here. Moet er ook is af en toe met de sleutel in prutsen om de overige wiet eruit te halen, vooral in het midden. Maar de stukjes zijn wel niet zo heeel grof ^^ kleine plunsjes eerder.Radeon915 zei:Ik heb gewoon zo'n hele standaard grinder, van hout met stalen pennetjes erin zegmaar. Werkt perfect, al moet je soms wel ff met een sleutel wat peuteren om het eruit te krijgen.
Osi` zei:Maar de volgende wordt wel zo'n aluminium graaider met een thc zeefje.
Think Smart!

Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van.Radeon915 zei:Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.
Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..)
Of om het er gelijk weer overheen te mieteren?
Anders?![]()
Osi` zei:vies vies knetter
Bwbwhahaha.
True Belgische rednecks zeggen, "opdat er niets verloren gaat!"hell yeah dude!!!MetaalKonijn zei:![]()
![]()
Bwbwhahaha.
![]()
![]()
True Belgische rednecks zeggen, "opdat er niets verloren gaat!"
:P
:P

ook alleen ma omda ik soms zot word van de zin in drugs...MetaalKonijn zei::P :P
Maar jij bent dan ook een gozah die in z'n bouwvak nog liever gaat arbeiten.![]()
![]()
Osi` zei:Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van.Radeon915 zei:Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.
Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..)
Anders?![]()
Geen idee, mss ligt het aan u wiet? Je maalt ze wel fijn, maar mss zitten er gewoon geenlosse thc stukjes op uw wiet. Alsik bv maal met m'n handen, zie ik genoeg thc stofkes op m'n vingers.nootjes zei:Osi` zei:Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van.Radeon915 zei:Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.
Anders?![]()
Ik heb net één gekocht. De eerste twee delen zijn dus feitelijke crushers Wanneer je dan weed insteekt en crusht, valt die dan door gaatjes die tussen de pinnen zitten als hij fijn genoeg is. Door die gaatjes komt de weed dan op een zeefje neer. Onder dat zeefje is er nog een gedeelte, nog eens een zeef. Door die zeef is er dan uiteindelijk een bakje.
Is dat tweede zeefje overbodig dan en dient die enkel en alleen maar voor de show? En hoe doe je het nu precies? Want als ik de grinder gebruik, dan ligt mijn verkruimelde weed gewoon op dat eerste zeefje. Als ik hem volledig open vijs, ligt er niets tussen de twee zeven. Ik heb nu al bijna 15 gr gecrusht en in het bakje ligt er ook nog niets. (enkel een paar stofdeeltjes dat aan de randen plakt, maar niet meer)
Hopelijk verstaat ge mijn uitleg wel een beetje![]()

Idd, natte wiet wordt droog + het verkruimeld zo + droger = vaak strafferJaimie zei:Gewoon uw wiet es goe drogen is anders ook handig,vooral wanneer je erop duwt het heel fijn wordt