grinder voor wiet

joop

Newbie
wat zijn goeie grinders?? en heb je ook een nopdig met een zeefje
moeten de pennetjes van metaal zijn

Dissonant

Bewuste gebruiker

^Zo'n bol met piramide-pennetjes? Die had ik ook en ik vond hem heel slecht.

De beste die er zijn vind ik de acryl-grinders met afgeplatte piramide-pennetjes. Die zijn scherper, en lijken al meer op mesjes.

Maar eigenlijk vind ik geen enkele grinder voldoende. Er blijven altijd nog te dikke brokken uitkomen, zeker als je wiet vrij nat is. En daar dient een grinder juist voor, want als je wiet goed droog is verpoeiert hij gewoon tussen je vingers.

Wanneer gaan ze is eens deftige grinders beginnen verkopen :rolleyes: Ze grinden allemaal net iéts te grof.

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik zou er eentje nemen met sterke piramides , geen kunststof die breken te snel af ( bij mij altans toch ) !

Weednator

Bewuste gebruiker
Hout is ook shit .

Hier heb je van die grinders van alluminium of dat soort blinkend materiaal ! Deze zijn wel in orde , breken niet zo snel af .

ZI09

Bewuste gebruiker
Ik heb een plastic grinder/crushertje, werkt perfect vind ik.
Prop er wiet in, draaien en hoppa, en mooi pak poeier.

Imke

Badass junkie
Dissonant zei:

Ik had ook zo 1, maar dan in de vorm van een smiley, en ik was er best tevreden mee. Maar toen ging ie stuk. :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dissonant zei:

Zo 1 ja, maar dan groen van binnen. Fucking vaak gebruikt, nooit iets mee gebeurd, behalve kwijtgeraakt dan. Als ik een rare bui had werd die wiet redelijk fijne poeder :þ
En die van mij was mooier, gewoon 1 streep rondom ipv.. te veel.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb gewoon zo'n hele standaard grinder, van hout met stalen pennetjes erin zegmaar. Werkt perfect, al moet je soms wel ff met een sleutel wat peuteren om het eruit te krijgen.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Radeon915 zei:
Ik heb gewoon zo'n hele standaard grinder, van hout met stalen pennetjes erin zegmaar. Werkt perfect, al moet je soms wel ff met een sleutel wat peuteren om het eruit te krijgen.

dat zijn de **** grinders die je kan hebben :P to be honest :mrgreen:

Osi`

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:
Same here. Moet er ook is af en toe met de sleutel in prutsen om de overige wiet eruit te halen, vooral in het midden. Maar de stukjes zijn wel niet zo heeel grof ^^ kleine plunsjes eerder.

Vind het juist een zeer goeie grinder. Nooit problemen mee en gebruik hem al 2 jaar :tongueout:
Maar de volgende wordt wel zo'n aluminium graaider met een thc zeefje.
Think Smart!

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.

Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..)
Of om het er gelijk weer overheen te mieteren?
Anders? :confused:

Osi`

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:
Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.

Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..)
Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van.

Ik heb altijd al een futurola grinder gehad, zijn altijd nog beter als die houten dingen. En ik heb hem ook al een jaar of 3 en hij is nog steeds niet kapot:)

Frisko

Badass junkie
en deze zijn voor het echte harde werk :smoke: :P :grin:

:wave:

toch zijn deze de beste :wave: :P :P
kunt ge de boomstammen van u plant ook oproken :stoned:

Frisko

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
:beer: :beer: :beer: Bwbwhahaha.

:mrgreen: :mrgreen:

:smoke: True Belgische rednecks zeggen, "opdat er niets verloren gaat!"
hell yeah dude!!!
metaalkonijn snapt mij gewoon volledig :wave: :P

nah eigenlijk ben ik redelijk keiskeurig welke wiet ik rook :P
soms beland de helft van de zak in de asbak :mrgreen: :P

Frisko

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
:P :P

Maar jij bent dan ook een gozah die in z'n bouwvak nog liever gaat arbeiten. :smoke: :mrgreen:
ook alleen ma omda ik soms zot word van de zin in drugs...
ben heel fel geminderd al zeg ik het zelf :mrgreen: :)

nootjes

Newbie
Osi` zei:
Radeon915 zei:

Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van.

Ik heb net één gekocht. De eerste twee delen zijn dus feitelijke crushers Wanneer je dan weed insteekt en crusht, valt die dan door gaatjes die tussen de pinnen zitten als hij fijn genoeg is. Door die gaatjes komt de weed dan op een zeefje neer. Onder dat zeefje is er nog een gedeelte, nog eens een zeef. Door die zeef is er dan uiteindelijk een bakje.
Is dat tweede zeefje overbodig dan en dient die enkel en alleen maar voor de show? En hoe doe je het nu precies? Want als ik de grinder gebruik, dan ligt mijn verkruimelde weed gewoon op dat eerste zeefje. Als ik hem volledig open vijs, ligt er niets tussen de twee zeven. Ik heb nu al bijna 15 gr gecrusht en in het bakje ligt er ook nog niets. (enkel een paar stofdeeltjes dat aan de randen plakt, maar niet meer)
Hopelijk verstaat ge mijn uitleg wel een beetje :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
ik had een elektrische grinder. die werkte wel goed zeg. kwam er als poeder uit. alleen ze gaan snel kapot. tenminste bij mij dan.

Osi`

Bewuste gebruiker
nootjes zei:
Osi` zei:
Radeon915 zei:

Ik heb net één gekocht. De eerste twee delen zijn dus feitelijke crushers Wanneer je dan weed insteekt en crusht, valt die dan door gaatjes die tussen de pinnen zitten als hij fijn genoeg is. Door die gaatjes komt de weed dan op een zeefje neer. Onder dat zeefje is er nog een gedeelte, nog eens een zeef. Door die zeef is er dan uiteindelijk een bakje.
Is dat tweede zeefje overbodig dan en dient die enkel en alleen maar voor de show? En hoe doe je het nu precies? Want als ik de grinder gebruik, dan ligt mijn verkruimelde weed gewoon op dat eerste zeefje. Als ik hem volledig open vijs, ligt er niets tussen de twee zeven. Ik heb nu al bijna 15 gr gecrusht en in het bakje ligt er ook nog niets. (enkel een paar stofdeeltjes dat aan de randen plakt, maar niet meer)
Hopelijk verstaat ge mijn uitleg wel een beetje :grin:
Geen idee, mss ligt het aan u wiet? Je maalt ze wel fijn, maar mss zitten er gewoon geenlosse thc stukjes op uw wiet. Alsik bv maal met m'n handen, zie ik genoeg thc stofkes op m'n vingers.
Zelf gebruik ik ook geen grinder met thc zeef. Kga er wel ene kopen ooit.
Mss dat anderen met zoiets uw een beetje helpen? Normaal gezien moet daar toch iets zien na een hoeveelheid gram wiet. Denkn iet na 10 gram ofzo hoor :tongueout: Zelf toen ik het nog vrij primitief deed. Zakjes met wiet, die allemaal leegwaren, maar ge zag daar nog de thc aanplakken (geelachtig, groen) en dan met een meske schrapen, da waren toch meer dan 10 zakjes, en meestal allemaal met 3 a 4 gram ongeveer erin.
En het resultaat dat wij hadden was, 1 lekkere peuk met tabak, gewoon wiet en dan een schone lijn thc erop (zo'n snuif lijntje). Goddamn :hearteyes: :stoned:

Jaimie

Belezen gebruiker
Gewoon uw wiet es goe drogen is anders ook handig,vooral wanneer je erop duwt het heel fijn wordt

Osi`

Bewuste gebruiker
Jaimie zei:
Gewoon uw wiet es goe drogen is anders ook handig,vooral wanneer je erop duwt het heel fijn wordt
Idd, natte wiet wordt droog + het verkruimeld zo + droger = vaak straffer :tongueout:
Eigenlijk is onze eigen goeie zon et beste ^^ Of een lampje .. :tongueout:

Bovenaan