Grinder Legen ?

Unstopable Maniac

Experimenterende gebruiker
Eeh stoners kheb hier klein probleempje met mien grinder. :P
Ik heb zo'n grinder met een klein plastic bakje aan de onderkant, wat nergens voor dient want het is niet zo'n bakje wat de THC opvangt. :( Maar in mijn grinder zelf zie ik echt overal THC zitten en ik weet zeker dat als ik dat in een Joint krijg ik er flink plezier van kan hebben. :smoke: Nu is dus m'n vraag ; hoe de fuck krijg ik dat er nou uit dan ? :rolleyes:
Kheb 't al geprobeerd door het eruit te tikken/krassen maar zonder veel resultaat dus pleeaasee mensen, goeie ideën zijn altijd welkom hé :tearsofjoy:

grs JAAAAAAP :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Je ziet THC zitten? Of gewoon van die vastgekoekte shit? Ik ga uit van dat laatste, want dat had ik ook altijd. Leg het in een bakje kokend water, laat het even weken en je kunt het er zo uit schrapen.

Unstopable Maniac

ExceptionalInsight zei:
Je ziet THC zitten? Of gewoon van die vastgekoekte shit? Ik ga uit van dat laatste, want dat had ik ook altijd. Leg het in een bakje kokend water, laat het even weken en je kunt het er zo uit schrapen.

gewoon het deel waar die 'vastgekoekte shit' in zit erin leggen ? :P
weet je ong hoelang ? :flushed:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Nee, ik heb het nooit getimed. Inderdaad gewoon je grinder er in flikkeren, even wachten (minuutje of 10 ofzo?) en dan schrapen. Als je een plastic grinder hebt zou ik het niet meer oproken trouwens. Uberhaupt niet eigenlijk.

Unstopable Maniac

ExceptionalInsight zei:
Nee, ik heb het nooit getimed. Inderdaad gewoon je grinder er in flikkeren, even wachten (minuutje of 10 ofzo?) en dan schrapen. Als je een plastic grinder hebt zou ik het niet meer oproken trouwens. Uberhaupt niet eigenlijk.

Nou ja ik heb wel een plastic grinder, maar het is niet plakken wiet die in mn grinder zitten, want dat denk jij volgesmij ;P Het zijn allemaal mini-stukjes groen/witte thc lijkt het toch echt ;P Gewoon overblijfselen van de wiet. En waarom niet oproken dan ?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Unstopable Maniac zei:
Nou ja ik heb wel een plastic grinder, maar het is niet plakken wiet die in mn grinder zitten, want dat denk jij volgesmij ;P Het zijn allemaal mini-stukjes groen/witte thc lijkt het toch echt ;P Gewoon overblijfselen van de wiet. En waarom niet oproken dan ?
Het is gewoon samengeperste wiet hoor, maar volgens mij heb je je keus al gemaakt. Geniet ervan zou ik zeggen, lekker gaat het niet zijn.

Unstopable Maniac

ExceptionalInsight zei:
Unstopable Maniac zei:
Het is gewoon samengeperste wiet hoor, maar volgens mij heb je je keus al gemaakt. Geniet ervan zou ik zeggen, lekker gaat het niet zijn.

Je begrijpt me niet volgensmij :P , het is hetzelfde spul wat normaal in het bakje zou vallen als je zo'n 3 delige grinder hebt. En dat rook je ook altijd op omdat je er helemaal wous van word :smoke: . Maar op mijn grinder zit niet zon bakje die dat opvangt dus blijft het gewoon IN de grinder zitten, en DAT moet ik eruit halen :P

snappen we elkaar nu ? :mrgreen:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Unstopable Maniac zei:
Je begrijpt me niet volgensmij :P , het is hetzelfde spul wat normaal in het bakje zou vallen als je zo'n 3 delige grinder hebt. En dat rook je ook altijd op omdat je er helemaal wous van word :smoke: . Maar op mijn grinder zit niet zon bakje die dat opvangt dus blijft het gewoon IN de grinder zitten, en DAT moet ik eruit halen :P

Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar wat er in een normale grinder blijft plakken is iets anders dan wat er door zo'n roostertje valt in zo'n driedelige grinder.

Unstopable Maniac

ExceptionalInsight zei:
Unstopable Maniac zei:

Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar wat er in een normale grinder blijft plakken is iets anders dan wat er door zo'n roostertje valt in zo'n driedelige grinder.

Dat weet ik,ik had eerst ook een grinder van hout ( nooooit kopen ) en daar bleef idd groen spul aan plakken.

maar omdat ik niet zon roostertje hebt blijft het spul wat er doorheen ZOU vallen in de grinder zitten, dus hoe haal ik dat eruit ;P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Unstopable Maniac zei:
maar omdat ik niet zon roostertje hebt blijft het spul wat er doorheen ZOU vallen in de grinder zitten, dus hoe haal ik dat eruit ;P
Pff, eigenwijs much? Leg het maar in kokend water, laat het even weken en schraap het eruit met een mesje. Laat het drogen, rook het op, veel plezier.

Unstopable Maniac

ExceptionalInsight zei:
Unstopable Maniac zei:
Pff, eigenwijs much? Leg het maar in kokend water, laat het even weken en schraap het eruit met een mesje. Laat het drogen, rook het op, veel plezier.

Ja sorry maar je claimt nu eigenlijk dat als je geen roostertje hebt dat spul er helemaal niet is, evengoed toch bedankt :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Unstopable Maniac zei:
Ja sorry maar je claimt nu eigenlijk dat als je geen roostertje hebt dat spul er helemaal niet is, evengoed toch bedankt :grin:
Nee... Ik zeg dat met zo'n roostertje die haartjes of whatever er doorheen vallen(?) en dat zonder zo'n rooster alles dat geplet wordt tijdens het grinden samengeperst wordt tot een korst.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
als je dat eruit schraapt, is de kans groot dat je ook plastic meeschraapt wat niet erg lekker zal zijn, maar ik hou je niet tegen. :smoke:

Oom Klaas

Badass junkie
Is 't niet gewoon een mix van skuff en wat restjes wiet samengeperst in je grinder?
Dat zou nog best te roken moeten zijn lijkt me, is bijna 't zelfde als wat door zo'n klote roostertje valt waarmee je zelf je skuff maakt.

iraqio

Belezen gebruiker
ik heb t gedaan.. gwoon met n mesje, k werd er opzich wel lekker stoned van. k had er gewoon wat zero zero doorheengegooid om de smaak te maskeren :P

BBTT

Newbie
Beter koop je gewoon een nieuwe tweedelige grinder waarbij je alles meteen oprookt. :stoned:
Die met die gaatjes vind ik persoonlijk echt onhandig, dat bakje vangt amper wat op, en die gaatjes zijn zo diep dat er wiet in blijft zitten, zoals je vertelt, je maakt er geen winst mee.

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Als jij dat kunt dat heb je wiet met bloem ofzo.
Echte thc plakt en kun je niet zomaar uit je grinder tikken :wink:

Evil_Eyes

Ik heb laatst mn plastic grinder geleegd met een dartpijltje.
Dus niet als een gek gaan schrapen, maar gewoon los halen en dan valt het er vanzelf uit.
Het was nog behoorlijk wat, 2,5 jaar niet schoongemaakt.
Goed te roken vond ik zelf, niet heel erg lekker, but who cares, vies was het niet.
Lekker stoned geweest, en dat gebeurt niet vaak meer :stoned:

vdk

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
Gast, als het geen korstjes maar thc korreltjes zijn, dan kun je hem toch gewoon leeg tikken.

indeed. gewoon een paar keer mee op de tafel rammen en wat overblijft in je joint gooie, zo heb je ook t minste last dát er van die plakzooi in blijft zitten.

Bovenaan