yooo
ik ga morgen naar nederland om te feesten
morgen nacht ligt al een half jaar vastgelegt en ik kijk er al even lang uit !
maar er is enorm veel griep bij ons hier en ik begin nu ook de symptomen te vertonen
(soms slappe benen, beetje spierpijn, moe zonder reden, hoestje)
ik wil morgen echt NIET thuisblijven
en ik vroeg me dus af wat het zou hebben van effect als ik een lijntje speed snuif terwijl ik grieperig ben?
als het zonder goed genoeg gaat dan blijf ik er af maar als ik te moe word wil ik wel een lijntje misschien...
ik praat nu enkel in het geval dat ik nog niet heel ziek ben morgen. als ik koorts heb enzovoort blijf ik thuis. maar als ik enkel me wat kut voel en de symptomen heb ...
ik weet dat drugs nooit goed zijn wanneer je ziek bent / aan het worden bent, omdat je weerstand dan verlaagt enz maar dat maakt me weinig uit, wil gewoon morgen het feest niet missen.
ik hoop op een snel antwoord, aangezien ik het voor morgenavond moet weten!
alvast bedankt
grtzzz
Pepnoizzzze
ik ga morgen naar nederland om te feesten
morgen nacht ligt al een half jaar vastgelegt en ik kijk er al even lang uit !
maar er is enorm veel griep bij ons hier en ik begin nu ook de symptomen te vertonen
(soms slappe benen, beetje spierpijn, moe zonder reden, hoestje)
ik wil morgen echt NIET thuisblijven
en ik vroeg me dus af wat het zou hebben van effect als ik een lijntje speed snuif terwijl ik grieperig ben?
als het zonder goed genoeg gaat dan blijf ik er af maar als ik te moe word wil ik wel een lijntje misschien...
ik praat nu enkel in het geval dat ik nog niet heel ziek ben morgen. als ik koorts heb enzovoort blijf ik thuis. maar als ik enkel me wat kut voel en de symptomen heb ...
ik weet dat drugs nooit goed zijn wanneer je ziek bent / aan het worden bent, omdat je weerstand dan verlaagt enz maar dat maakt me weinig uit, wil gewoon morgen het feest niet missen.
ik hoop op een snel antwoord, aangezien ik het voor morgenavond moet weten!
alvast bedankt
grtzzz
Pepnoizzzze
Thunderdome, Raving Nightmare, Oud op Nieuw....eindelijk opgeknapt nu.