\GRASPOP METAL MEETING/

vlaemink

Belezen gebruiker
Zwijgt stil, das in het midden van mijn examenperiode.

En lievelingsgroep Slayer ga ik dus moette missen voor de eerste keerin 4 jaar (

Anne

Belezen gebruiker
ik ga :)
moet wel men combiticket nog gaan halen :(
mijn examens stoppen gelukkig op de dag dat het begint ^^

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Chill.. ik woon er op z'n minst 150km vandaan denk ik.. :(
Trouwens wel kaartje binnen gekregen vandaag :mrgreen:

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik ga er eigenlijk alleen maar heen om Iron Maiden te zien , lekker stoned op een stukje gras liggen :stoned:

Wacky

Badass junkie
Komen die nu weeral ?
Ze moeten toch ens wat nieuws gaan verzinnen.
(ACDC ofzo, dan kom ik ook)

Wacky

Badass junkie
heb je die al eens live gezien dan ?

Iron Maiden is ook niets mis mee hoor, maar die hebben we nu toch wel een paar keer gezien intussen. ACDC nog nooit. Ik wil steeds weer andere dingen zien ipv elk jaar hetzelfde :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nog maar 5 dagen! :mrgreen:

Weet iemand hoe het daar zit met drugs enzo? veel controle of valt het wel mee allemaal?

Niet dat ik veel mee ga nemen, ik denk trouwens helemaal of bijna niks, maar toch, misschien zijn er mensen die dat wel van plan zijn.

Weednator

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:

Weet iemand hoe het daar zit met drugs enzo? veel controle of valt het wel mee allemaal?

Niet dat ik veel mee ga nemen, ik denk trouwens helemaal of bijna niks, maar toch, misschien zijn er mensen die dat wel van plan zijn.

Vorig jaar niks drugscontrole , geen politie of niets.

Gewoon met kaar door de inkom gaan en bandje ontvangen en voila :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Weednator zei:
Radeon915 zei:

Vorig jaar niks drugscontrole , geen politie of niets.

Gewoon met kaar door de inkom gaan en bandje ontvangen en voila :)

hmm dan is het wel heel verleidelijk... maar ik denk toch dat ik niks meeneem, misschien alleen wat wiet, maar dat ruiken de andere mensen ook wss als je 's avonds even voor je tentje een bats gaat zitten smoren :P :stoned:

iig geen andere middelen, ik moet er na afloop nog wel wat van kunnen herrinneren natuurlijk :beer:

Weednator

Bewuste gebruiker
Wiet is altijd lekker op een festival :)

Vorig jaar zaten er daar veel mensen wiet te blowen , doe het gewoon een beetje uit het zicht dan komt dat allemaal wel goed hoor :)

azgaza

Badass junkie
Ik kan niet want ik ga al naar solstice, en al had ik wel gekunt dan had ik het niet kunnen betalen. En daarbij is de line-up m e ook net iets te commercieel.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Vandaag!!! :rock:

Helaas ben ik er alleen wat later omdat iemand uit onze groep een tentamen moest maken ofzo.. Maar om 6 uur hoop ik er toch wel te zijn.

Wacky

Badass junkie
Toch heb ik helemaal geen spijt dat ik na 9 jaar graspop nu naar solstice ben geweest :grin:
Heb ook nog eens zeker 200 euro bespaard door solstice te gaan ipv graspop :rolleyes:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Psycho_Chrono zei:
IK HEB RADEON GEZIEN OP GRASPOP :grin:

Jaa, wel 2x heel even :mrgreen: Het is dat ik je toevallig tegenkwam anders hadden we elkaar nooit gevonden :P
het meeten doen we nog wel op de meeting, goed? :beer:

maar het was idd heel vet! Als er volgend jaar weer een goeie line-up is ga ik zeker weer.

Het enigste minpunt was dat het steeds regende :openmouth: ..Modderpop Metal Meeting FTW :P

Bovenaan