gram joint

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Zaterdagavond terug van een chille blow avond. thuis aangekomen even een joint draaien, ach nog 1. maar dan een sterke dus gooi er gewoon een gram zakje in. Heel weinig shaq en echt goed gegrind die wiet. Nou en wat een effect, vanavond weer een gram joint :grin: meerdere mensen bij wie het effect dan ook zo groot is :grin:

BacingsPen

Badass junkie
jup rookte vorig jaar regelmatig 5 euro joints...

tegenwoordig kan ik uit een zakje van 10 wel 5 pure sticks draaien :)

Wordt dan ook wel goed knetter dus :grin:

Mattso

Newbie
Ik rol er altijd een gram of een kleine gram in, dat komt door je omgeving, door je vrienden door alles zowat eigelijk:)

Als ik een zakje van 25 koop, zal ik er meestal 6 uit kunne rollen soms mss 7 meer zeker nie:) En geloof me, de zakjes zijn hier extra dik:)

spacekonijn

Badass junkie
vroeger deed ik dat ook vaak maar ga er nu iets zuiniger mee om :wink:

5je 2 joints soms 3
10tje 4 joints soms 5

draai wel altijd pure of met heel weinig shag.

het genot van een joint is bij mij 65% het effect maar toch zeker 35% het draaien en roken :grin:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ik ben er wel achter dat er minder in een jointje kan.. ik heb afgelopen weken iedere dag een 12 euro zakje zitten op smoken.. beetje teveel van het goede, en je wordt ook wel stoned van wat minder.. stoner dan stoned kan niet...

michielxboxer

Belezen gebruiker
Ik heb gemerkt dat ik niet echt veel stoneder wordt van zulke sterke. Ik doe nu een hele sigaret in 1 joint..., en werkt prima.
Lutz

BacingsPen

Badass junkie
Mmm, je moet maar eens een paar weken neit blowen en dan een joint van 10 euro roken. Ik weet bijna zeker dat je daar echt ongelofelijk stoned van wordt! Mits puur dan...

spacekonijn

Badass junkie
SpacingBen zei:
Mmm, je moet maar eens een paar weken neit blowen en dan een joint van 10 euro roken. Ik weet bijna zeker dat je daar echt ongelofelijk stoned van wordt! Mits puur dan...
van 10 euro roken word ik ook met een vrachtwagenvol shag nog wel stoned

Bovenaan