Good Night ^^

Wambo

Newbie
Goedenavond!
Laat ik beginnen met gisteren ^^
Gisteren was het 2 oktober en we gingen naar Leiden met LSD op ^^
dit was een bijzondere, maar ook een te drukke avond :P
Ik kwam om half 7 thuis en ging ik meteen slapen, 7 uur ongeveer sliep ik.
8 uur dezere avond werd ik wakker, ging ik ff naar de Kroeg met K op ^^
het was wel lol, maar al snel verveelde ik me.
Ik besloot om naar huis te gaan en een K-hole in te gaan ^_^
kheb K nu al 2x gedaan en ik vond het niet zo veel boeiends, mijn visuels zijn normaal en ik voel me alleen massive dronken.
Ik ga ff Lekker een Joint roken en dan een Lijn naar Binnen werken en dan schrijf ik morgen de tripreport :wink:
Slaap lekker allemaal!

Wambo

Newbie
Isolation zei:
ik wist helemaal niet dat je kon besluiten om een k-hole in te gaan?
gewoon genoeg snuiven totdat je op bed ligt en niet meer kan bewegen. :P
Alleen kben in slaap gevallen inplaats van een K-Hole. ^^
Fail.

leppeh

Bewuste gebruiker
Haha, sorry, niet jij... De topicstarter bedoelde ik. Het kan natuurlijk wel, maar dan moet je wel flink doorgaan en dat vinden veel mensen nogal eng. Het is sowieso eerst even zoeken naar de juiste dosis :)

Drientje

DF-koning
Dat hele K-hole verhaal is snuivend bijna niet mogelijk. Ik hoor wel meer mensen die denken dat ze in een holletje zaten maar een K-hole is een universum op zich. Dat bereik je niet door te snuiven want op een gegeven moment kun je je gewoon niet meer bewegen en is het onmogelijk om door te snuiven.

Oraal kan, is een grote hoeveelheid (zeg 500-750 mg) maar het beste maak je een neusspray waarmee je nauwkeurig kunt doseren.

Lees eens wat K-hole reports, dan merk je wel dat je sowieso niet zomaar in een hole komt door te snuiven.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Wat is het nut ervan dat je dit post in het ketamine subforum ?

Schrijf een tripreport of als je gewoon wilt lullen doe dat dan in het onzin topic.

Bovenaan