Golden Teachers

passive

Newbie
Heey mede trippers,

zit zelf al lang op dit forum te kijken en mee te kijken wat jullie ervaren maar nu ga ik weer zelf iets doen.

Paddo's is het geworden.
Ik ga het in mijn eentje doen, ik heb het al een keertje in mijn eentje gedaan(edit: ook vaker met anderen), was niet echt geweldig, had ze opgegeten en half uurtjedaarna in slaap gevallen, daarna wakker geworden omdat ik naar de wc moest hahaa, had toen wel even visuals, maar heel weinig, had ook geen idee hoelang ik geslapen had, en had daarna niet meer kunnen slapen. nu ik het toch over die trip had kan ik je dit ook vertellen wat ik toen heb ontdekt, WAAROM GEBRUIKEN WE DEUREN???? hahaha
was toen zelfs niet eens alleen thuis...... en ... "diezelfde" dag zelfs nog mijn ouders gesproken, wel vaag maarja net alsof ze het niet door hadden maar dat ik moe was... lol

maar weer terug naar in je eentje paddos, het is geen tripreport.
Heb het al eens gedaan dus weet zeker dat het goed gaat, deur op slot en mobieltje uit, paar kaarsjes neerzetten ( vooral dat je veel verschillende verlichtingen krijgt , had ik vorige keer gedaan) en trippen maar.

Maar deze keer wil ik wat meer informatie.

wanneer kan ik ze het beste op eten, ik ben van plan deze keer ook de buitenwereld in te gaan, maar wil er niet overdag heen gaan ivb met andere mensen, maar wil wel een deel overdag meemaken, dan de schemering in, en als het donker is, het bos in. en dan weer naar huis om daar het einde van de trip mee te maken.

wat kan je het beste doen onder invloed, ipv het bos in ((omdat ik niet wil verdwalen (misschien leid de aarde me wel een weg terug ^^,) wil ik ook wel andere dingen doen, wat ik de vorige keer had gedaan was een tekening maken, maar daar kwam een vaag zelfbeeld uit, niet cool.

wil natuurlijk nog meer informatie maar kan zo niet de vragen bedenken, zoals altijd

misschien nog vette ideeen die je zelf eigenlijk zou willen proberen.

hmmmm dat was het op het moment wel, als ik nog op iets kom edit ik deze topic wel

sorry voor de raar te lezen tekst, ik edit het steeds :P

Gr

edits:
-[---------------------
zelf had ik al best een cool idee, de deur op slot doen, en de sleutel midden op tafel leggen met een vette tekening erom heen, misschien ga je dan wel echt op avontuur hahahah
-[-------------------
hoelang en hoe gaat een trip precies, dit is wat ik zelf weet
8 uur. het komt in "waves" maar de grafiek kan ik me zo zelf niet bedenken
is het eerste half uur nu verteren door de maag, en dan 2u trip, ff rustig, 2u trip etc, of hoe zit het nu eigenlijk?
-[----------------------
BELANGRIJKE EDIT
Is MDMA te combineren met Paddos? een lichte dosis neem ik aan

justmakepeace

Belezen gebruiker
Naar wat ik altijd gelezen heb duurt een trip 4 uur en space je natuurlijk nog wel een beetje na. MDMA kun je er wel bij droppen (nog niet gedaan, maar wel van plan als het moment zich aanbied) Wanneer weet ik niet precies, maar je moet sowieso zorgen dat je comedown van je M niet tijdens de trip komt, want dan voel je jezelf, al trippend, gruwelijk kut natuurlijk xD

passive

Newbie
nou ehm, ik heb het gedaan maar volgens mij zat mijn maag nog veel te vol van het eten,

Om 8 uur had ik het ingenomen.

21:00 / 21:30
ik heb er maar een beetje van gevoelt, erg lichte visuals, ik ging even tekenen en zag heel wazig patroontjes maar die waren na 3 seconden weer weggefade, had wel een hele heldere gedachtengang en was heel erg ontspannen tijdens de trip, had tijdens dat hij opkwam nog wat meer van een andere portie gepakt, helaas was deze niet aangeslagen.

22:00
Ik ging even buiten zitten en keek naar een boom, deze werd heel abstract met diepte veranderd, boven was dichterbij en onder weer verderweg, ik weet zo niet hoe je zon illusie noemt, maar dat was wel cool, maar ook heel erg mild.

Daarna had ik nog even naar de grond staan staren, ik heb zwarte tegels met donkergrijze spikkels, helaas ook geen enkele vervorming.

23:00
Toen ik merkte dat het niet ging werken ging ik maar gamen, de scenes waren ongelofelijk mooi en heb 100 screenshots zitten maken, maar het gamen zelf sloeg nergens op, ik bleef maar op en neer lopen en kwam helemaal niet verder.

23:15 / 23:30
Daarna had ik nog op mijn kamer gezeten met alle lichten uit, maar nog steeds geen visuals, het enigste wat ik echt had gehallucineerd was op een lichtpunt op mijn kamer ( rood licht van de wekker) werd heel tekenfilm achtig, alsof het licht uit een bos kwam, er hingen wat draden omheen, die werden kleine takjes, maar verder geen echte hallucinatie.

Ik had een klein likje M gepakt zodat ik makkelijker in slaap kon vallen, heb niets meer van de M gevoelt en duurde best lang tot ik sliep, rond 1 uur sliep ik

Volgende keer dan maar op een echte nuchtere maag, en met andere mensen want vind het wel saai als je niets kunt delen, en geen gesprekken kunt voeren.

Ntronaut

Experimenterende gebruiker
Je laatste vraag, passive, is interessant.
Paddo's (psilocybine) en MDMA zijn inderdaad te combineren. Het heet "hippy flippen".
Onder die term kan je op internet veel hierover vinden.
Mocht je dit geprobeerd hebben, dan is het interessant als je ons laat weten wat je er van vond.

passive

Newbie
Ik heb het rond het einde van de trip genomen en heb er bij gezegd dat ik er niet veel van gevoelt had, was ook maar weinig, had het ook nog nooit gedaan dus dacht doe het voorzichtig,
als ik het nog eens ga proberen dan laat ik het weten

Bovenaan