goeie ketamine

shiva

Belezen gebruiker
zit al jaar of 2 met het gedacht in men hoofd om het ook eens te proberen. na hier een beetje gelezen te hebben op het forum is dit gevoel alleen nog maar verstrekerd de laatste tijd maar hier waar ik woon is het blijkbaar heel moeilijk/niet te vinden.
maar men vraag is hoe kan je nu zien of je goeie ket hebt kan je het smaken, voelen :), ruiken noem maar op. krijg de krullen als ik iets van mindere kwaliteit koop dus wil het zeker niet hebben met ket.

mvg
shiva

Mindless1985

Badass junkie
Gewoon zelf proberen dus, doe 30 mg je neus in en kijk of je al wat moeilijker gaat bewegen, zo niet is het zeer waarschijnlijk versneden of ben jij zeer waarschijnlijk veel te zwaar :P

shiva

Belezen gebruiker
hahah
maar ben wel redelijk hard in psychidelica
wat vrienden doen doorslaan zal ik maar half voelen

shiva

Belezen gebruiker
dat zal waarschijnlijk wel nog komen mezelf kenende
acid al gedaan
maar kan aan geen ket komen:(

shiva

Belezen gebruiker
jah lap daar gaat men anonimitiet :grin:
jah de trip avond waar ozoveel over gekakt werd hier opt forum :grin:

Jeller

Badass junkie
GewoonVOL zei:
het lijkt me echt kut om in belgie te wonen.. :openmouth:
waarom is nederland zo veel beter?

toch niet voor de coffeeshops en testcentra alleen :rolleyes:

uitgaan is hir trouwens een stuk goedkoper en het bier is hier beter

shiva

Belezen gebruiker
idd belgian beer deffenatly the best beer in the world :grin:
en hele dikke vette feestjes hier

A

Anonymous

Gast
:openmouth: keta nodig ?? ik hoor het wel !! 20 euro per gr ! en zeeeer goede spul !!!!!!!!!!!!:grin:

Deranged

Badass junkie

A

Anonymous

Gast
zouet :wink: nog lang nie zoveel as mij hahahaaahah en zeker ok niet zo goed koop hahaahhah !!! snuif ze !!

Ellesdee

Badass junkie
kopsieky zei:
zouet :wink: nog lang nie zoveel as mij hahahaaahah en zeker ok niet zo goed koop hahaahhah !!! snuif ze !!

wel...
ik vind 20euro nou niet echt goedkoop, dus al zou ik niet genoeg keta hebben, dan zou ik t nog niet bij jou kopen...
oplichter...

Mindless1985

Badass junkie
A) Ik heb zeer waarschijnlijk betere kwaliteit voor dezelfde prijs, dus ik heb je niet nodig.
B) Ga de forum regels eens lezen.
C) Je bent dom bezig.

A

Anonymous

Gast
20 verkoop :wink: dat ik 5 euro de gram betaal... wil niet zeggen dat jullie dat ook voor die prijs krijgen aangezien er VEEL vraag naar is.. haha.. maar ben blij dat jij zelf ok lkkr door kunt met je gebruik etc

Ellesdee

Badass junkie
kopsieky zei:
20 verkoop :wink: dat ik 5 euro de gram betaal... wil niet zeggen dat jullie dat ook voor die prijs krijgen aangezien er VEEL vraag naar is.. haha.. maar ben blij dat jij zelf ok lkkr door kunt met je gebruik etc

blablabla

ga nou maar weer in de speeltuin spelen

Bovenaan