Goed verstopt

Beanhead

Badass junkie
stomme drie citaten. maarja het hangt echt af van school tot school ja.

Ik heb op een school gezeten waar ik als enigste blowde (nu ja de wat oudere ook zo af en toe eens)

en mijn laatste school heb ik: Een meisje dat ik net leerde kennen zien outgaan op de alcohol (man man het is niet cool je voor doen alsof je "veel kan hebben" en na een paar slokken wodka ineens neervalt), iemand te veel ghb had genomen en out ging, vriendinnen/vrienden van me LSD/2cb namen :tearsofjoy: :tearsofjoy: , pep, xtc, elke middag blowden... heb ook wel eens een lijntje keta aangeboden gekregen in de middag, zeg ik geen nee tegen :P

Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot.

DutchCookie

Bewuste gebruiker
altijd in mn portomonee onder het vakje voor het kleingeld
mn voordeelzak wiet valt er bij de winkel nog weleens uit, gewoon terugpakken, en dan kijken die cassieres je altijd aan alsof je de grootste junk bent die ze ooit hebben gezien, come on het is practisch legaal.

Arthur King

Wijs gebruiker
Ik heb ook een keertje op een regenachtige dag dit gemaakt, wel grappig. :P

[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ceYFpx-7aSg&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ceYFpx-7aSg&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

bram82

Experimenterende gebruiker
Beanhead zei:
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?

Meen je dat nou? In een school wordt echt alles gebruikt... Meestal wiet, alcohol, speed, ghb, soms wel eens keta en mdma ook. (niet ik maar ik blowde wel vaak met school)

Heb genoeg mensen gehad die zich niet konden concentreren, zich doodverveelden en dan maar een lijn speed tijdens de les opsnoven.

Serieus? Die jeugd van tegenwoordig... Damn, ik word echt oud. :openmouth:
Bij ons in de klas was er er eens een gast die een dextro-energy fijn maalde en dat opsnoof. haha!

whyme

Belezen gebruiker
Het oldskool uitgesneden boek :sunglasses:
En voor buitenshuis zit het gewoon in mijn portemonnee, no problem^^

kaasbaas

Badass junkie
Donaldduck88 zei:
In me gitaar versterker :rockband: xD aleen krijg ik het er lastig uit iemand nog betere plekjes ? (voor Thuis)

Dat is geniaal! Haha, bedankt voor 't idee. Gebruik je de versterker dan ook nog? Tape je het in de versterker vast zodat 't niet kan bewegen? :grin:

Beeeb

Bewuste gebruiker
Speed in de vriezer, G in de koelkast en de rest in een laatje in de woonkamer.

Op een feest gaat het mijn beha in of in mijn slipje mee naar binnen, daarna in mijn broekzak.

Beeeb

Irie

Belezen gebruiker
Ik verstop het nergens, we hebben gewoon een "drugsla" thuis ... een waar paradijs :) (voordeel natuurlijk van op jezelf te wonen)
Ik heb mijn speed ook nog nooit in de vriezer gestoken, en heb nu nog steeds wat liggen (gekocht in april/mei), paar weekends geleden nog eens geprobeerd, en werkt nog steeds als een trein hoor.

Had vroeger wel zo'n magic box uit een goocheldoos. Daar moest je dan een schakeltje induwen om het doosje open te maken, als je dat niet deed, kwam enkel de dubbele wand naar buiten en leek het dus leeg, fantastische uitvinding.

Toen ik nog thuis woonde, heeft mijn moeder een keertje mijn hash op mijn bureau gevonden, en gewoon de vuilbak ingekieperd (omdat ze ook gewoon niet wist wat het was, en voor haar was het 'viezigheid' ) ... wat was ik RAZEND, maar kon het niet echt uiten, want "DRUGS" is NOT done thuis. Bij mijn zus daarentegen had ze 'snowseals' gevonden, en die had ze netjes bewaard in haar lade op de slaapkamer, dus af en toe haalde we er eentje van weg *gniffel*

Als ik uitga, stop ik het voor alle zekerheid toch even in de BH (en net zoals bij "Fresh" hou ik dan ook maar de stash van mijn vriend bij ... wat een liefde toch hé! )

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik doe mn drugs in een sealtje of boterhamzakje en die plak ik op mn buik of borst met een stukje tape. Eenmaal binnen haal ik het eraf en doe het in mijn broekzak.

MissMarie90

als ik naar buiten ga "verstop" ik de ghb in een yogi fles en daar zitten dan een aantal dosissen in
als ik weer moet nemen neem ik gewoon een paar slokjes tot een bepaald denkbeeldig streepje
en heb ik mijn dosis weer binnen
hooguit een beetje opvallend op een plek waar je normaal drankjes koopt :P

gamezz

Bewuste gebruiker
in de lade als het om wiet en hash gaat (soms slingert het ook wel eens rond)
in mijn kluisje met sleutel die daarna op slot gaat (als het om "hard" drugs gaat)

Beanhead zei:
Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot.

Ottogracht in Gent? Staat er ook wel zo voor bekend.

Ontopic: Ik hoef het nergens te verstoppen thuis. En op plaatsen waar ze controleren neem ik wijselijks niets mee.

dfssdfde

Badass junkie
ketisheaven zei:
Beanhead zei:

Ottogracht in Gent? Staat er ook wel zo voor bekend.
Heerlijke mensen op die school :grin:
Leg anders een chill park tussen een handelsschool en een kunstacademie, no shit dat het bekend komt te staan als een drugspark :rolleyes:

Baudelo :hearteyes:

OT: ik heb ooit eens een stashbox op azarius gekocht, een klein blikje. Daar gooi ik alles in, en die steek dan achteraan in een la of zo. Als er vrienden komen smoken die tegen harddrugs zijn haal ik de wiet er gewoon op voorhand uit.

Ella

Als je echt hardcore moet verstoppen voor een grensovergang bijvoorbeeld of een extreem streng deurbeleid (dat ze je tas uitpluizen inclusief portomonnee, je helemaal fouilleren etc...) dan stop je de drugs in een zakje. Dat zakje stop je in een groter zakje. Die 2 zakjes stop je in een condoom. Wat glijmiddel erbij en het kan zo in je va-jay-jay.

En voor diegene die geen vagina hebben dan maar in je ass.... Ik zou dan wel goed spoelen van te voren anders krijg heb je stront aan de knikker.... :)

overalennergens

Als ik ermee over straat, dan zit het in me jaszak of in me portemonnee. Ligt er aan welk stofje ik bij me heb.

Thuis zit het in het kartonnen doosje van een harde schijf die ik ooit eens heb gekocht..

MrEko

Bewuste gebruiker
Als ik onderweg ben, zit het meestal gewoon in m'n portefeuille, in het hoesje van m'n busabonnement. Als ik het wil verstoppen heb ik een speciaal zakje langs de binnenkant van m'n broek, dat met velcro dicht zit (heeft m'n oma erin gemaakt om m'n geld in te steken voor als ik op reis ben :grin: ; waarvoor ik het dan ook voornamelijk gebruik).
Ik woon alleen, maar verstop het wel. Toen ik hier ging wonen stond er nog een hoop rommel in, van de eigenaar, die per sé wou dat ik het bewaarde; m'n stash zit nu in een oude ijskast, die staat achter de deur van m'n rommelkamer. Die ijskast kan niet zomaar open, omdat er een stop in de grond zit, voor de deur van de kamer, maar die is er zeer makkelijk uit te draaien.

dain

Bewuste gebruiker

Ik heb zoiets, eerder voor de grap dan voor functionaliteit, veel past er niet in, maar politie heeft het al wel eens vastgehad en mooi teruggegeven.

Bovenaan