Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Psykaholik zei:silo is beetje overdreven vind ik.Dissonant zei:Als ik wat vrienden meekrijg kom ik ook
Midway zei:vanavond Aphrodite in de Silo Leuven![]()
Ha silo, ik heb daar legendarische verhalen over gehoord
Is dat nog steeds zo'n drugskeet met keiharde techno enzo?
overal hangen van die grote strobos (zeer ellendig in een kleine zaal)
en 3 dagen later zijn uw oren nog altijd aan het tuuten zo hard staat die muziek
flashkop zei:Petrol was weer af, vanavond GOA @ ruggeveld,deurne...
leuk feestje, alleen slecht geluid, da vond ik wel spijtig, kwou mijn nieuwe muziek eens horen op ene goede installatie maja..Mr.jiho zei:schranz, komde vanavond niet naar gent, goa feestje...?
hope to see you there!
(zelfde locatie als het vorige feestje waar we elkaar zijn tegengekomen)
![]()

flashkop zei:29/06/'07
Vlak voor de meesten hun rapport krijgen geeft petrol der weer eens een lap op met:
-Shy FX; voor nix verlegen
-System D; vorige keer dat ik hem zag heeft ie der wel iets moois van gemaakt dus
-Murdock; who doesn't know him doesn't know D&B, strakke mixjes
Aangezien ik geen exames en geen rapport heb zal ik er dus zekers zijn, wat ben ik toch bly dat ik niet meer naar school hoef te gaan![]()
flashkop zei:29/06/'07
Vlak voor de meesten hun rapport krijgen geeft petrol der weer eens een lap op met:
-Shy FX; voor nix verlegen
-System D; vorige keer dat ik hem zag heeft ie der wel iets moois van gemaakt dus
-Murdock; who doesn't know him doesn't know D&B, strakke mixjes
Aangezien ik geen exames en geen rapport heb zal ik er dus zekers zijn, wat ben ik toch bly dat ik niet meer naar school hoef te gaan![]()
Halewoe zei:Ik heb zoveel zin in een feestjeWat zal ik blij zijn als de examens gedaan zijn...
En het is gratis voor 12u bovendien! I'm so there : Dflashkop zei:Trouwens zaterdag, dag na shy fx is er nog een electrofeesje in petrol, aangezien dit het laatste feesje zal zijn van de maand juni, alsook de maand juli want dan is petrol closed vond ik het toch even ter vermelding waard, ik zal ook hier dus aanwezig zijn en ga het serieus overwegen om te overdaggen in petrol...
Wacky zei:http://www.fullmoon-festival.com/![]()
lysergine25 zei:Op de Full Moon Duitsland wordt je zeer streng gecontroleerd op echt alles. Niet leuk meer dus ... ga je brood kopen ? Met de auto ? Wees alert je kan bloedafgeven buiten het terrein en meteen afrekenen 500 euro is een begin.
Stonie
PS: Portugal Zero controles ....
pfff dit valt echt wel goed mee hoor, wij zijn de vorige keer niet gecontroleerdlysergine25 zei:Op de Full Moon Duitsland wordt je zeer streng gecontroleerd op echt alles. Niet leuk meer dus ... ga je brood kopen ? Met de auto ? Wees alert je kan bloedafgeven buiten het terrein en meteen afrekenen 500 euro is een begin.
Stonie
PS: Portugal Zero controles ....
Godverdomme, da's paar km vandaan!flashkop zei:Vandaag in Muziekodroom @ hasselt : BREAKDOWN
Met Murdock
Styckx
en the turntableman
flashkop zei:IN DE PETROL
is het de 10e weer raak,
VIRUS SYNDICATE | MURDOCK
flashkop zei:Ja maar dat is breakdown CAFE he, dan is het gewoon in het cafe te doen...
Is niet zo echt heel erg leuk want dan wordt er niet veel gedanst en mensen ken ik niet veel in hasselt.
Op de Breakdown van donderdag was trouwens niet in het cafe maar in een zaal naast de gewone inkomhal, ook wel groot by the way...
Was wel leuk feestje met veel grietjes![]()
IN DE PETROL
is het de 10e weer raak,
VIRUS SYNDICATE | MURDOCK
DJ BARAK: dj Copcopcop | K-Trane | dj Mailman komen draaien
een van die mannen draait dus wel spijtig genoeg dubstep, reden te meer om nog even voor petrol ergens anders een pilske te drinken...