Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
flashkop zei:Fuck dat volk, die boeie mij echt niet als ik daar sta te feeste, ik kom daar voor de muziek met mijn vrienden en da wordt zowiezo dikke feest, saivy kom met ons anders je gaat je zowiezo doodlaggen![]()
![]()
El Retro zei:flashkop zei:Fuck dat volk, die boeie mij echt niet als ik daar sta te feeste, ik kom daar voor de muziek met mijn vrienden en da wordt zowiezo dikke feest, saivy kom met ons anders je gaat je zowiezo doodlaggen![]()
![]()
Kijk ik MEESTAL ook niet naar, naar het volk. Als het echt de spuigaten uitloopt qua marginaliteit ben ik gewoon weg. Maar hier heb je ook café's waar ze zeggen, dat is voor de 20'ers met geld, gewoon omdat een pintje 10 cent meer kost. En de muziek is goed. Dusja, waarom dan niet gaan he. Ik vind louter afgaan op het volk dat komt niet echt een reden om te weigeren.
Dags zei:volgende week in patronaat PENDULUM en Black Sun Empire?
enige haarlemmers aaanwezig?![]()
Vriendin van mij uit belgie komt zien naar pendulum in haarlem...matthijs zei:Dags zei:volgende week in patronaat PENDULUM en Black Sun Empire?
enige haarlemmers aaanwezig?![]()
Geen Haarlemmer maar misschien wél aanwezig!
ik ook, ik ga al 2jaar na elkaar dus deze mag ik niet missen (vorig jaar was wat minder imoSaivy zei:Ik ga al zeker naar die eerste.![]()
ja idd vind het ook niet fijn daarnutz zei:Nee. The zoo is een stomme lelijke feestlokatie.
Paul B [3rd BIT/Trishula] zei:![]()
Op 10 Maart is er Progress In Trance in de Gloppe in Leeuwarden. Dit wordt weer het eerste feestje voor 3rd BIT events in het nieuwe jaar, speciaal met Kuro Fusion vs Fata Morgana, een jong en veelbelovend duo uit Haarlem.
DJ's:
Kuro Fusion vs Fata Morgana [ Solar Sound - Haarlem]
Mr. P [ Last Minute GOA ]
Paul B [ 3rd BIT events / Trishula rec. ]
Full fluo deco by: Ellen & 3rd BIT events
Chaishop by: ROPEHEAD
Voor meer info:
http://www.3rd-bit.nl of [email protected]
Saivy zei:Hehe.. :P Ocharme toch..![]()
Maar Belgen zijn leuke mensen hoor..![]()
![]()
Saivy zei:Hehe.. :P Ocharme toch..![]()
Maar Belgen zijn leuke mensen hoor..![]()
![]()
ikuuuuuu!Qocaïne zei:Nog even over Psylence..
Wie gaan er allemaal heen?
flashkop zei:wrm gaat ze je dan afschieten?
Goanaut zei:Oh oh oh wat zou ik toch graag naar Alien Vibes gaan 8 april.
![]()
Maja m'n vriendin schiet me af als ik dan alweer ga... ik wacht nog een paar weekjes met feesten.![]()