Goa festival

Psykaholik

Wijs gebruiker
arnil zei:
akkoord, dat zal je mij ook zeker niet horen zeggen.
maar ik snap wel dat mensen er zo over denken.
ik trek het mij alleszinds niet aan.

gaat iemand van hier naar boom trouwens ?
zou mss wel eens kunnen
wanneer is dat
en ik trek me der ook niks van aan maar tis gewoon ellendig da er om de haverklap feesjes worden afgelast

Jeller

Badass junkie
ik ook normal gezien :):):) !!

is trouwens van 3-9 augustus schranziewanzie

en ik trek me der ook niks van aan maar tis gewoon ellendig da er om de haverklap feesjes worden afgelast
of erger nog: razzias

arnil

Experimenterende gebruiker
kheb de boom dvd (2004) liggen.
damn, dat festival word gek ! echt.
see u there, hehehe

Jeller

Badass junkie
Haze zei:
Zo'n festival lijkt me echt vet, als iemand hier ooit zin heeft om te gaan met iemand uit oss? Ik bied me aan :grin:
die festivals zijn idd vet, maar niet om wille van de drugs vind ik

Jeller

Badass junkie
idd :wink: de drugs maken het natuurlijk wel leuker he..

nochtans is mijn meest gebruikte goa drugs pinte :beer: of weed mss ook wel

Jeller

Badass junkie
op lsd wil ik ook nog wel eens feesten, lijkt mij zeer leuk
mdma is ook wel leuk ma daar eb ik meestal geen zin in :confused:

Ellesdee

Badass junkie
Jeller zei:
op lsd wil ik ook nog wel eens feesten, lijkt mij zeer leuk
mdma is ook wel leuk ma daar eb ik meestal geen zin in :confused:

mjah... maar dan moeten er wel leuke mensen rondlopen...

Mn eerste lsd ervaring was op een strandfeestje...
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb eigenlijk de hele tijd op een kleedje op t strand gezeten, zo'n 30meter van t feest af...

De mensen, de muziek en de felle lichtjes werden me te veel...
Het geluid leek wel pijn te doen aan mn ogen en gezicht...
Ben wel een paar keer terug gegaan in de menigte om ff rond te lopen...
maar als er iemand tegen me ging praten snapte ik er geen bal van...
kon heel moeilijk inschatten of t nou positief of negatief was wat ze zeiden...

maar op rhakti dei was t wel leuk,mjah denk dat t komt omdat daar een heel ander publiek was...

op een goafeestje in amsterdam was t ook leuk, maar had toen al xtc op voordat ik lsd nam, en voelde op t feestje zelf niks van de lsd, maar toen ik buiten liep wel...

graffiti leek te ademen, lettertjes leken te golven...

agh jah... maar denk er goed over na of je wel lsd wilt gebruiken op een feestje...

Jeller

Badass junkie
kzou het sowieso nu nog nie doen omdat ik veel te weinig tripervaring heb.. eerst nog een paar keer paddo's en dan nog wat lsd thuis enzo voor ik er mee ga feesten

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
kzou het sowieso nu nog nie doen omdat ik veel te weinig tripervaring heb.. eerst nog een paar keer paddo's en dan nog wat lsd thuis enzo voor ik er mee ga feesten
ja best want anders gaat het nie goed aflopen denks
en best ook 1ste keer op een festival doen denk i k

T.

Newbie
Ik had 2 jaar geleden al eens paddo's genomen, die mij zeker goed bevallen zijn. Paar maand daarachter gingen we naar dour festival (zeker een aanrader...SUPERFESTIVAL!) en een maat van mij had 2 paddorepen bij. Ik besloot om één stukje te eten en maar af te wachten. Het ging heel lekker en ik had echt zin om te gaan wandelen/rond de tjollen...Natuurlijk nam ik nog een stuk bij... T'was juist dave clark op de main stage. Myn maten vertelden me dat ik zeker mee moest gaan... want zoiets mocht ik niet missen volgens hen. Na een half uur dat ik tussen al het volk stond moest ik echt weg.... had echt kut gevoel...(beetje claustrofobisch idd, maar dan tsussen al het volk. natuurlijk wel myn eigen fout ook, dat ik zo tssn de menigte ging lopen. Maarja...was nog jong en had dan ook nog niet echt veel verstand :)

Jeller

Badass junkie
kheb nu al vrij veel lsd op goa's gedaan, ook 1 keer op dour voor venetian snares (breakcre) en dit is mij telkens goed bevallen

azgaza

Badass junkie
LSD op een goa feestje is geweldig, het grootste deel van mijn lsd trips was op goa feestjes, eigenlijk allemaal op een na.
Aan lsd komen op die feestjes is ook geen moeite, hoewel het niet puur drugsfeesten zijn natuurlijk, al kan je niet ontkennen dat tripmiddelen in goa trance feesten een behoorlijk aanwezige rol spelen, ook qua invloeden in decoratie en muziek.
Maar mensen zijn wel eens naar mij toe gekomen om lsd te verkopen en verder kan je rond vragen aan mensen die eruit zien alsof ze het misschien hebben. Grote kans dat ze óf zelf hebben of dat een van hun vrienden wel een zegeltje overheeft.

psilocybine

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Bal0n zei:
Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo :wink:.
idd,en als ik achter mdma vroeg kreeg ik eerder lsd aangeboden...mdma is ook goed te vinden daar!!!

Ik vind lsd makkelijker te vindern op goa"s dan mdma :(
niet dat je het daar niet vind (integendeel)
maartoch..

DreamWeaver

Badass junkie
psilocybine zei:
Frisko zei:
Bal0n zei:
Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo :wink:.
idd,en als ik achter mdma vroeg kreeg ik eerder lsd aangeboden...mdma is ook goed te vinden daar!!!

Ik vind lsd makkelijker te vindern op goa"s dan mdma :(
niet dat je het daar niet vind (integendeel)
maartoch..

Mdma vind je overal, acid is een stuk moeilijker. God bless Goa's. :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
op de laatste waar ik was smeten ze er mee naar uw hoofd, terwijl ik van iedereen hoorde da er bijna geen speed aanwezig was

Wacky

Badass junkie
Softdrugs zijn helaas altijd wel veel moeilijker te krijgen.
Ik blijf altijd te weinig bij me hebben als het meer dan 1 dag is.

Bovenaan