Goa festival

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Mocht ik op zo'n festival terecht komen, hoe kom ik dan aan LSD? vragen, zomaar aan een wildvreemde? of kan je wel zien wie lsd bij zich heeft :wink:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
geef aub goa geen drugsnaam :smilingimp:
maar normaal gezien zal er geen probleem zijn om het daar te vinden

Bal0n

Badass junkie
Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo :wink:.

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo :wink:.
idd,en als ik achter mdma vroeg kreeg ik eerder lsd aangeboden...mdma is ook goed te vinden daar!!!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja kan alles overal vinden als je wilt
verpest de goa-scene niet door het een drugs-scene te noemen :sunglasses:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Inderdaad bedankt.

Ff voor de duidelijkheid, ik bestempel het niet als een drugsfestival, dus niet mij zomaar ergens van beschuldigen... aub

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik beschuldig niemand ergens van maar ik zou het stom vinden dat mensen goa-feestjes zien als drugsfeestjes (niet dat daar geen waarheid in zit :rolleyes: :wink: )

BombSki

Bewuste gebruiker
mwa wat een onzin imo..
waarom zou je goa parties geen drugsparties mogen noemen? je geeft zelf al aan dat dit in feite zo is.. en dat is het ook.
Dat de drugs niet geaccepterrd zijn (en daarmee drugparties) is een ander verhaal, en daarvoor hoef je toch niet te ontkennen dat goaparties drugsparties zijn?
Als je je ervoor schaamt moet je het niet doen, simple as that. ikzelf zou overigens liever naar een drugsparty gaan dan naar een goa feest.. maar goed^^

spacekonijn

Badass junkie
goa feesten zijn ook helemaal geen drugsfeesten....
mensen komen daar voor de sfeer muziek en sommige nemen wat te trippen...
maar niet zo extreem als hardcore partys waar veel meer mensen drugs op hebben, dat is toch ook gewoon een hardcore-feest en geen drugsfeest?

BombSki

Bewuste gebruiker
Mwa dat ligt eraan. als ik aan gpa denk, dan denk ik lsd. als ik aan hardcore feesten denk, dan denk ik xtc.
als ik aan een metalconcert denk dan denk ik aan metal..
Er wordt meer drugs gebruikt dan bij andere evenementen.. ik ben er nooit geweest, dus ik kan niet oordelen, maar ik denk dat de meerderheid drugs gebruikt?
Achja wat ik eigenlijk wou zeggen is dat je je niet moet schamen dat er drugs wordt gebruikt, en dat dat geassocieerd wordt met een bepaalde gedachte/muziek/mensen. Dont do it when you will regret it

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
van te voren kopen ?? van een bekende die het dealt of ja als je die niet kent vrienden vragen die het gebruiken waar die het vandaan halen en als ze dat geheim moeten houden vraag je of zij het voor je willen halen :)

Waterpijp

Bewuste gebruiker
lieky speedfreaky zei:
van te voren kopen ?? van een bekende die het dealt of ja als je die niet kent vrienden vragen die het gebruiken waar die het vandaan halen en als ze dat geheim moeten houden vraag je of zij het voor je willen halen :)

Niemand van me vriendenkring of ouders kunnen aan LSD komen, ze vinden het maar linke shit :(

edit: en dan te bedenken dat ik elke keer weer zeg dat LSD minder snel bad gaat dan paddo's..

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
ik beschuldig niemand ergens van maar ik zou het stom vinden dat mensen goa-feestjes zien als drugsfeestjes (niet dat daar geen waarheid in zit :rolleyes: :wink: )
idd is wel waar ga zelf ook wel veel naar goa feesjes
vind het ook wel kut dat goa met drugs vergeleken word.
maar vind da ieder doet wa hij wilt en ze daar nie over moeten pijpen
hier in belgië is het ook meestal +18 jaar omwille van die flikke; worden hier goa feesjes om de haverklap afgelast spijtig genoeg :angry: :angry: :angry:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
het zou toch ook niks uitmaken dat goafestivals "drugsfestivals" genoemd worden.. lowlands wordt ook blowlands genoemd :stoned:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
Mr.jiho zei:
idd is wel waar ga zelf ook wel veel naar goa feesjes
vind het ook wel kut dat goa met drugs vergeleken word.
maar vind da ieder doet wa hij wilt en ze daar nie over moeten pijpen
hier in belgië is het ook meestal +18 jaar omwille van die flikke; worden hier goa feesjes om de haverklap afgelast spijtig genoeg :angry: :angry: :angry:

hehe wij begrijpen elkaar
en kheb ook last van flikke die feestjes aflassen :confused:
en waterpijp: als het de naam drugsfeestjes heeft gaan er zowiezo meer mensen opafkomen alleen voor de drugs wat in mijn ogen niet echt positief is+veel flikke controle als het die naam zou krijgen/heeft

Haze

Bewuste gebruiker
Zo'n festival lijkt me echt vet, als iemand hier ooit zin heeft om te gaan met iemand uit oss? Ik bied me aan :grin:

Mac...

Badass junkie
en toen waren we weer on-topic, en dat houden we ook zo!

Mja idd vraag gewoon rond, is niet zo vreemd als je op een party naar drugs vraagt. Mij is volgens mij op iedere party wel eens iemand geweest die vroeg of ik drugs kon regelen.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja, als ik iets nodig heb vraag ik ook gewoon rond meestal heb het wel snel gevonden, en vele mensen komen het ook aan mij vragen, dan wijs ik ze gewoon door naar een of andere dealer en iedereen content:)

Waterpijp

Bewuste gebruiker
jullie hebben gelijk, tis helemaal niet zo vreemd om te vragen. Ik word zelf ook wel es gevraagd om wiet te kopen voor mensen die sneaky ietsje verder op bij de coffeeshop staan XD

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
Mr.jiho zei:
(niet dat daar geen waarheid in zit :rolleyes: :wink: )
besef je dat jij nu de enige in dit topic bent die het wel zo bestempeld :rolleyes: niet dat het mij wat kan schelen hoor

niet echt hoor, maar er zijn veel mensen die goa een beetje te veel met drugs associeren.. Hij probeert het gewoon een beetje te voorkomen mss dat goa weer eens met drus bestempeld wordt.. er wordt wel veel drugs gebruikt hoor, maar gewoon veel meer LSD, veeel minder speed en coke alleszins.

maar idd zoals al gezegd, vraag het gewoon eens rond en je vind het zeker.. Zoals ik al zei in andere topics, mij werd het aangeboden in ruil voor een dikke joint, dus moeilijk te vinden is anders

trouwens op elke muziekstijl wordt drugs genomen hoor..

rock/punk: vooral veel alcohol
metal: speed
house,electro:tongueout:illen of coke
techno, hardcore, trance, dnb: xtc en speed
goa: xtc en lsd

natuurlijk is dit zwaar veralgemened, maar zo is he volgens mij in grote lijnen.. alcohol en weed heb je natuurlijk overal en het is niet de sfeer of muziekstijl die he je verplicht om te doen hé, alleen is het bij sommige feesten meer aanvaard en opener

BombSki

Bewuste gebruiker
het zou best kunnen wat je zegt, maar ik _denk_ dat er minder mensen nuchter zijn op een goa feest dan bij een metal/rock/punk concert..

Psykaholik

Wijs gebruiker
BombSki zei:
het zou best kunnen wat je zegt, maar ik _denk_ dat er minder mensen nuchter zijn op een goa feest dan bij een metal/rock/punk concert..
bwa valt best nog goed mee
op andere fuiven ofzo proberen veel mensen da te verbergen da ze iets gepakt hebben
en da is gewoon op ne goa nie
pakt ge drugs maakt niemand der problemen om
pakt ge geen drugs ook goed voor u
en van die lsd op goa tis nie da ge da zoveel ziet op ne goa zenne
op een festival zal ik nie zeggen maar op gewoon fuiven valt het best nog wel mee

Mr.jiho

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
op goa feesten lopen ook wel genoeg speed snuivers rond denk ik hoor

mja niet zoveel als ergens anders hoor, het grootste deel zit op mdma, daarna lsd/speed/mushrooms/ballonnetjes :wink:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
het is niet zo echt uit te drukken als in daar en daar lopen meer van die gebruikers rond... het hangt meer van het feest zelf af en wat er op dat feest op dat moment het meest word verkocht aan drugs, tuurlijk er zijn ook mensen die zelf bij zich hebben maar anderen niet... dus als er zeg maar meer speed word verhandeld als xtc dan word er waarschijnlijk meer speed gebruikt....
maar goa feestjes zijn wel dé drugsfeesten eigelijk, als ik eerlijk moet zijn en uit ervaring gezien.. :rolleyes:

maar om ff on topic te gaan het is idd niet zo vreemd om zomaar op iemand af te stappen en te vragen naar lsd :)
soms stapt iemand zelfs op jou af om te vragen of je wat wil kopen :P

Jeller

Badass junkie
Mja er zijn ook veel mensen die daar gewoon naar toe gaan omdat er genoeg drugs is, maar echte goaheads gaan voor d emuziek hoor en niet voor de drugs

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Mja er zijn ook veel mensen die daar gewoon naar toe gaan omdat er genoeg drugs is, maar echte goaheads gaan voor d emuziek hoor en niet voor de drugs
idd de meeste hebben gewoon drugs voor eigen gebruik bij
vinde doet ge altijd wel iets ma da doet ge op andere feesten ook.
als ge alleen voor den drugs na ne goa gaat blijft dan thuis he.

en wilt ge alles vinden ben just terug van een illigaal teknofeesje in de buurt ergens rond amsterdam
en jah daar vindt ge nu eens letterlijk ALLES :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Jeller zei:

Nee, want die drugs hebben ze al bij zich :wink:

Jeller

Badass junkie
ja maar ze moeten ze wel ergns kunnen gebruiken hé.. en waar is het leuker dan op feestjes of festivals?

arnil

met een klein klein beetje geluk zal je wel iets vinden als je gewoon op iemand afstapt.

verder - drugs en goa word inderdaad enorm sterk geassocieerd, maar ergens vind ik dat wel enigzins begrijpelijk...

als je als buitenstaander naar zo'n feestje gaat, en je ziet de decoratie, je hoort de muziek, je ziet het publiek... k snap die reacties wel.

dance like nobody's watching !

Jeller

Badass junkie
arnil zei:
met een klein klein beetje geluk zal je wel iets vinden als je gewoon op iemand afstapt.

verder - drugs en goa word inderdaad enorm sterk geassocieerd, maar ergens vind ik dat wel enigzins begrijpelijk...

als je als buitenstaander naar zo'n feestje gaat, en je ziet de decoratie, je hoort de muziek, je ziet het publiek... k snap die reacties wel.

dance like nobody's watching !
ja dat is wel allemaal zo.. en goa klinkt nu eenmaal beter op drugs.. nu ja daarom is het nog altijd gene drugsmuziek want alle muziek klinkt beter op drugs hé

arnil

akkoord, dat zal je mij ook zeker niet horen zeggen.
maar ik snap wel dat mensen er zo over denken.
ik trek het mij alleszinds niet aan.

gaat iemand van hier naar boom trouwens ?

Bovenaan