idd,en als ik achter mdma vroeg kreeg ik eerder lsd aangeboden...mdma is ook goed te vinden daar!!!Bal0n zei:Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo.
Mr.jiho zei:ja kan alles overal vinden als je wilt
verpest de goa-scene niet door het een drugs-scene te noemen![]()
besef je dat jij nu de enige in dit topic bent die het wel zo bestempeldMr.jiho zei:(niet dat daar geen waarheid in zit![]()
)
niet dat het mij wat kan schelen hoorspacekonijn zei:besef je dat jij nu de enige in dit topic bent die het wel zo bestempeldMr.jiho zei:(niet dat daar geen waarheid in zit![]()
)
niet dat het mij wat kan schelen hoor
spacekonijn zei:nee ben er eerder trots op dat er nog feesten zijn waar veel lsd gebruikt word
lieky speedfreaky zei:van te voren kopen ?? van een bekende die het dealt of ja als je die niet kent vrienden vragen die het gebruiken waar die het vandaan halen en als ze dat geheim moeten houden vraag je of zij het voor je willen halen![]()
idd is wel waar ga zelf ook wel veel naar goa feesjesMr.jiho zei:ik beschuldig niemand ergens van maar ik zou het stom vinden dat mensen goa-feestjes zien als drugsfeestjes (niet dat daar geen waarheid in zit![]()
)
schranziewanzie zei:idd is wel waar ga zelf ook wel veel naar goa feesjesMr.jiho zei:ik beschuldig niemand ergens van maar ik zou het stom vinden dat mensen goa-feestjes zien als drugsfeestjes (niet dat daar geen waarheid in zit![]()
)
vind het ook wel kut dat goa met drugs vergeleken word.
maar vind da ieder doet wa hij wilt en ze daar nie over moeten pijpen
hier in belgië is het ook meestal +18 jaar omwille van die flikke; worden hier goa feesjes om de haverklap afgelast spijtig genoeg![]()
![]()
![]()
spacekonijn zei:besef je dat jij nu de enige in dit topic bent die het wel zo bestempeldMr.jiho zei:(niet dat daar geen waarheid in zit![]()
)
niet dat het mij wat kan schelen hoor
bwa valt best nog goed meeBombSki zei:het zou best kunnen wat je zegt, maar ik _denk_ dat er minder mensen nuchter zijn op een goa feest dan bij een metal/rock/punk concert..
spacekonijn zei:op goa feesten lopen ook wel genoeg speed snuivers rond denk ik hoor

idd de meeste hebben gewoon drugs voor eigen gebruik bijJeller zei:Mja er zijn ook veel mensen die daar gewoon naar toe gaan omdat er genoeg drugs is, maar echte goaheads gaan voor d emuziek hoor en niet voor de drugs

Jeller zei:Mja er zijn ook veel mensen die daar gewoon naar toe gaan omdat er genoeg drugs is, maar echte goaheads gaan voor d emuziek hoor en niet voor de drugs

ja dat is wel allemaal zo.. en goa klinkt nu eenmaal beter op drugs.. nu ja daarom is het nog altijd gene drugsmuziek want alle muziek klinkt beter op drugs héarnil zei:met een klein klein beetje geluk zal je wel iets vinden als je gewoon op iemand afstapt.
verder - drugs en goa word inderdaad enorm sterk geassocieerd, maar ergens vind ik dat wel enigzins begrijpelijk...
als je als buitenstaander naar zo'n feestje gaat, en je ziet de decoratie, je hoort de muziek, je ziet het publiek... k snap die reacties wel.
dance like nobody's watching !