glinstering

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hoi Allemaal..

Ik had laatst wat sos en tijdens het leggen van een lijntje viel het me op dat er wat glinsteringen in zaten.. (Stond behoorlijk wat licht op dus daarom viel het op) Wat zou dat kunnen zijn? Ik denk zelf aan iets van glas ofzo.. heb het voor de zekerheid maar weggegooid, heb geen zin in troep :wave:

minn

Badass junkie
(dzy): Het is geen fabeltje dat er gecrunchte TL-buizen door coke zit, is al meerdere keren op test centra gevonden.

El Retro

Wijs gebruiker
Godverde, wie smijt er nu coke weg :) . Das juist goed dat die blinkt en glinstert! Als dat niet is DAN heb je pas troep

Kim

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
Hoi Allemaal..

Ik had laatst wat sos en tijdens het leggen van een lijntje viel het me op dat er wat glinsteringen in zaten.. (Stond behoorlijk wat licht op dus daarom viel het op) Wat zou dat kunnen zijn? Ik denk zelf aan iets van glas ofzo.. heb het voor de zekerheid maar weggegooid, heb geen zin in troep :wave:

Ja, jij gaat naar de hel :openmouth:

slunse

Bewuste gebruiker
proficiat jongen, je hebt waarschijnlijk de beste coke die jij ooit gekregen hebt weggepleurd.. :)
dat zal je leren, coke kopen

TeQ

Bewuste gebruiker
Mijn coke glinstert altijd :) Heb inderdaad dat als het niet glinstert het over het algemeen niet die kwaliteit haalt.

davie

Wijs gebruiker
Erg jammer! Vraag het eerst even voordat je het weggooit.

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ach mensen, was meteen een goede aanleiding om te kappen :)

Voor mij geen sos meer (te hoog verslavingsgehalte bij mij) maar gewoon af en toe een lekker pilletje :P

Deranged, kom je hier uit de buurt?
Goed gedaan hoor kulleke.

:wave:

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
Ach mensen, was meteen een goede aanleiding om te kappen :)

Voor mij geen sos meer (te hoog verslavingsgehalte bij mij) maar gewoon af en toe een lekker pilletje :tongueout:

:wave:

:) Voor mij ook geen sos meer. En voel men beter dan ooit! :hearteyes: :mrgreen:

shiva

Belezen gebruiker
hahah beste topic ooit
en ga je de diamanten van je oma ook de wc door pleuren want het blinkt is niet te vertrouwen, kan ook glas zijn é.
mss da de verslaving al zwaar aan je hersenen gezeten heeft als je coke weggooid verkoop die boel dan toch gewoon als je er echt geen zin in hebt jongen toch

shiva

Belezen gebruiker
hahah beste topic ooit
en ga je de diamanten van je oma ook de wc door pleuren want het blinkt is niet te vertrouwen, kan ook glas zijn é.
mss da de verslaving al zwaar aan je hersenen gezeten heeft als je coke weggooid verkoop die boel dan toch gewoon als je er echt geen zin in hebt jongen toch

Frisko

Badass junkie
zag het er zo uit jongen????

zo moet ut namelijk ongeveer zijn als het goed spul is :wave:

nu kunt ge hem de volgende keer opsnuiven :wink: :wink:

Ochoa

Newbie
Dus de glinsteringen is dus bewijs dat je redelijk goede coke hebt? of is dat ook te vervalsen? Mijn coke glinstert ook altijd prachtig in het sealtje, en heb er ook niks te klagen over, maar vraag me af of dit niet te vervalsen is met een middeltje?

Delirium

Badass junkie
Nou, ik heb wel eens gehoord van coke die versneden was met diamanten om het te laten glinsteren, waardoor het net supergoede coke leek.

Kijk maar uit wat je snuift! :openmouth:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Delirium zei:
Nou, ik heb wel eens gehoord van coke die versneden was met diamanten om het te laten glinsteren, waardoor het net supergoede coke leek.

Kijk maar uit wat je snuift! :openmouth:

Knappe jongen die een diamant verkruimelt en met coke versnijdt...

Grammetje coke voor 300 euro wordt het dan zeker :grin:

Bovenaan