Glazen pijp rookvraag...

Casrus

DF-koning
Rook graag een glazen meth-pijpje (O-PCE, NEP, 5-MeO-DMT), nu doe ik dat met een torch, wat me bevalt, maar het klikt zo hinderlijk in de stille nacht (als er mogelijk anderen in de buurt zijn).

Onder de douche weet ik het op zich nog te verbergen met het stromende water, maar het zou beter zijn als ik niet de hele dag hoefde te klikken.

Op zich zou ik een kaars kunnen proberen, maar die stinkt een beetje (ja, wat ik rook ook) en maakt mijn bowl zwart.

Laat brandpasta geen roet achter? Maar werkt het wel goed? Of stinkt dat ook meer dan een torch?

Weet iemand raad?

je moeder

Wijs gebruiker
Haha brandpasta

Bij mij gaan die torches altijd stuk of zo, heb jij dat ook?
Ik gebruik ze niet eens heel vaak.

_shikantaza

Badass junkie
Rook graag een glazen meth-pijpje (O-PCE, NEP, 5-MeO-DMT), nu doe ik dat met een torch, wat me bevalt, maar het klikt zo hinderlijk in de stille nacht (als er mogelijk anderen in de buurt zijn).

Onder de douche weet ik het op zich nog te verbergen met het stromende water, maar het zou beter zijn als ik niet de hele dag hoefde te klikken.

Op zich zou ik een kaars kunnen proberen, maar die stinkt een beetje (ja, wat ik rook ook) en maakt mijn bowl zwart.

Laat brandpasta geen roet achter? Maar werkt het wel goed? Of stinkt dat ook meer dan een torch?

Weet iemand raad?
Als je je gebruik gaat verbergen vraag je dan eens af of je misschien een probleem hebt.

Kordie

DF-koning
Je hebt elektronische zippo's.
Novi plasma aansteker.

Die zijn stil. Of die het poeder niet frituren weet ik niet. Nooit geprobeerd

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Als je je gebruik gaat verbergen vraag je dan eens af of je misschien een probleem hebt.
Ik denk dat dat niet ern meer een vraag is, toch?

Doe brandpasta en drugs alsjeblieft alleen combineren als je heel graag brandwondencentrum Beverwijk van binnen wil bekijken.

Misschien is het tijd om minder drugs te gaan gebruiken of om op jezelf te gaan wonen.

Raver

Badass junkie
Hempwick. Brandbaar touw. Gebruik ik ook wel eens voor de bong. Die steek je aan met een normale aansteker. Die zijn stiller dan een torch.

Zo heb je niet een smerige butaan nasmaak.

Casrus

DF-koning

Die vraag is al lang beantwoord.

Maar ik zit nog in het lach-stadium van mijn verslaving.

(Meestal dan).

Je hebt elektronische zippo's.
Novi plasma aansteker.

Die zijn stil. Of die het poeder niet frituren weet ik niet. Nooit geprobeerd

Heb ze zien liggen bij mijn plaatselijke buiten winkel. Een aansteker die je met -usb oplaadt... interessant.

Maar ze schijnen niet erg heet te stoken, en de dame bij de kassa wist er verder ook niet veel over te vertellen.

Ik denk dat dat niet ern meer een vraag is, toch?

Ja, ben ondertussen (sinds het begin van het topic) meer dan een jaar verder met de NEP.

Doe brandpasta en drugs alsjeblieft alleen combineren als je heel graag brandwondencentrum Beverwijk van binnen wil bekijken.

Dat lijkt me maar niks.

Bovendien zit het vast nog vol met vuurwerk slachtoffers van afgelopen Nieuwjaar.

Misschien is het tijd om minder drugs te gaan gebruiken of om op jezelf te gaan wonen.

Mijn assistentie is hier gewenst. Ik weet dat mijn moeder en mijn zus steun hebben aan mijn aanwezigheid en mijn hulp in huishouden en tuin.

Hoe ouder mijn moeder wordt, des te meer doe ik in huis (en in de tuin, maar dat deed ik altijd al).

De Keukenhof begint binnenkort weer hier, dan zit ik op een goede locatie tot begin juni.

Minder drugs? Ben bang dat ik dan iets mis.

Het is vast héél verstandig, maar 'verstandig' is nu een stapje te ver. Harm reduction en tips & tricks zijn nu aan de orde bij @Casrus.

Hempwick. Brandbaar touw. Gebruik ik ook wel eens voor de bong. Die steek je aan met een normale aansteker. Die zijn stiller dan een torch.

Zo heb je niet een smerige butaan nasmaak.

Hoe lang branden die?

Laatst bewerkt:

Raver

Badass junkie
Hoe lang branden die?

Net zolang tot jij hem uitblaast. Al zullen ze ook wel uitgaan als je hem laat vallen. Het is letterlijk een touwtje in een rol die je koopt. Denk dat je het het beste kan vergelijken met het "touwtje" van een kaars. Maar dan met bio bijenwas.

Ik laat het stukje verslaving lekker bij jouw verder, maar ben alleen nieuwsgierig? Waarom NEP?

MR_CHIP

Badass junkie
misschien omdat je er met bijv wat GHB erbij tering geil van wordt (ik toen anders wel )
zal wel komen door de dopamine overload

ik moet het erbij zeggen klinkt misschien wat hypocriet maar ik heb het zelf aan de lijve ondervonden
als je ooit een psychose wilt vooral doorgaan met gebruik voor als je het meerdere keren in de week doet (alsin hersenschade etc...)

Manu76

Badass junkie
Maar ik zit nog in het lach-stadium
Ik zag bij bepaalde gasten, dat het lachen minder wordt zodra er wat tanden missen op de voorste rij. Of ze lachen dan vooral met hun hand voor de mond. Een kerel had zelfs constant een hand voor de mond als die iets vertelde.
Laat het niet zover komen voordat je de 55 bereikt! Daarna gewoon doen wat je leuk vindt.

• Haha
Waarderingen: XMR

Casrus

DF-koning
misschien omdat je er met bijv wat GHB erbij tering geil van wordt (ik toen anders wel )
zal wel komen door de dopamine overload

Dit, ja.

ik moet het erbij zeggen klinkt misschien wat hypocriet maar ik heb het zelf aan de lijve ondervonden
als je ooit een psychose wilt vooral doorgaan met gebruik voor als je het meerdere keren in de week doet (alsin hersenschade etc...)

Dat moet niet.

De echte glazen pijp junk verbruikt meer waxinelichtjes of kaarsen dan de Xenos kan leveren 🤣

Tot nu toe ga ik best langzaam.

Voor mij was het echt wel het begin van m'n ondergang. Maar ik ben @Casrus niet.

Wat naar! Wil ook niet echt ten onder gaan.

Ik zag bij bepaalde gasten, dat het lachen minder wordt zodra er wat tanden missen op de voorste rij. Of ze lachen dan vooral met hun hand voor de mond. Een kerel had zelfs constant een hand voor de mond als die iets vertelde.

Geen plaatjes?

YOLO!

Laat het niet zover komen voordat je de 55 bereikt! Daarna gewoon doen wat je leuk vindt.

Kun je niet juist méér hebben als je jong bent.

Casrus

DF-koning
Afgelopen weekend was het weer met een waxine-lichtje.

Maar dan krijg je overal roetplekken.

SoulAssassins

Badass junkie
Dat klopt. Maar deze keer was er niet veel verbrand.
Het vlampuntje van een theelichtje is het warmste wat er is ,en vorm geen roet op je pijp
Bij chinezen zag je dikke roet aan onderkant van je zilver dan was je aan het opstoken, zag ik bij veel junks die dikke halen wilden hebben en die krijg je ook maar het kookt voor je neus weg.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Het vlampuntje van een theelichtje is het warmste wat er is ,en vorm geen roet op je pijp
Bij chinezen zag je dikke roet aan onderkant van je zilver dan was je aan het opstoken, zag ik bij veel junks die dikke halen wilden hebben en die krijg je ook maar het kookt voor je neus weg.
Ik hield het een 2-3cm weg van de vlam zelfs.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
De a-php leek zo helder als water :)
Blij dat die periode voorbij is.

Ja, ik heb nog steeds vaak last van beelden die ik voor me zie van het glazen pijpje waarin de alfa langzaam smelt, heen en weer draait en uiteindelijk verdampt. Behoorlijk triggerend wel.

Maar blij dat ik er niet meer aan toe hoef te geven. De wanen, achterdocht en alle andere nadelige effecten waren niet best....

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja, ik heb nog steeds vaak last van beelden die ik voor me zie van het glazen pijpje waarin de alfa langzaam smelt, heen en weer draait en uiteindelijk verdampt. Behoorlijk triggerend wel.

Maar blij dat ik er niet meer aan toe hoef te geven. De wanen, achterdocht en alle andere nadelige effecten waren niet best....
Kan me hier wel in vinden. Zal nooit de rush van een rail α-PHP vergeten, maar het was geen leven—letterlijk spelen met vuur. Gelukkig overheersen mijn negatieve gevoelens de positieve snel.

Bovenaan