Gidazepam

mistakemaker

Belezen gebruiker
Beste mensen,

Ik weet dat hier topic over is maar dat is van 2022 en geeft me geen informatie. Ze zeggen dat het erg lang werkt. Heeft iemand ervaring hiermee, want ik zou graag meerdere dingen willen weten.
- Wat voor dosis neem je
- Na hoelang voel je iets en hoelang voordat je niks meer voelt
- Op welk moment waren de sterkste effecten
- Zijn er veel bijwerkingen de volgende dag
- Maakt het je erg slaperig of juist gewoon lekker lui en slap
- Ergste nadelen ervan?

En heeft iemand dit ooit gecombineerd met een lichte upper? Zou het je weer iets helderder kunnen maken of zou het je alleen maar meer opfokken?

OtherShore

Badass junkie
Ik heb een paar keer een pellet genomen van 3 mg. Daar merkte ik weinig van. Volgens mij zijn de pellets enorm ondergedoseerd, want een medische dosis (Gidazepam is een medicijn in Rusland en Oekraïne) ligt veel hoger (50 mg of soms zelfs meer).

Zijn er veel bijwerkingen de volgende dag
Ga er maar vanuit dat er de volgende dag bijwerkingen zijn. Dit middel werkt langer dan 24 uur. Sommige mensen ervaren na 48 uur nog effecten (bron).

Ergste nadelen ervan?
Werkt veel te lang.

mistakemaker

Belezen gebruiker
Heb het inderdaad genomen, niks van te merken behalve dat ik me wel chill voelde na een aantal uur. Maar hoeft niet daarvan te zijn.

Bromazolam daarin tegen is erg sterk, dus hou het lekker daarbij.

Heb ook geen na effecten van gidazepam, van bromazolam wel dus ik kijk daar ook wel mee uit. Maar gek dat het even duur is en gidazepam zo zwak is

OtherShore

Badass junkie
Heb ook geen na effecten van gidazepam, van bromazolam wel dus ik kijk daar ook wel mee uit.
Van een extreem lage dosis bromazolam zou je waarschijnlijk ook geen effecten of na effecten hebben. 3 mg gidazepam is nou eenmaal extreem weinig.

Maar gek dat het even duur is en gidazepam zo zwak is
Ja idd. Het loont eigenlijk niet om gidazepam te kopen…

mistakemaker

Belezen gebruiker
Van een extreem lage dosis bromazolam zou je waarschijnlijk ook geen effecten of na effecten hebben. 3 mg gidazepam is nou eenmaal extreem weinig.

Ja idd. Het loont eigenlijk niet om gidazepam te kopen…
Van 1 pil 3mg bromazolam slaap ik wel goed. Maar heb al geleerd er geen misbruik van te maken want uiteindelijk vergeet je gewoon dat je er al zoveel heb genomen en ben je de volgende dag tering vaag. Kon me niks meer herinneren van de dag daarna.

OtherShore

Badass junkie
Van 1 pil 3mg bromazolam slaap ik wel goed. Maar heb al geleerd er geen misbruik van te maken want uiteindelijk vergeet je gewoon dat je er al zoveel heb genomen en ben je de volgende dag tering vaag. Kon me niks meer herinneren van de dag daarna.
3 mg bromazolam is dan ook een stevige dosis 😉

Kordie

DF-koning
Ik heb een paar keer een pellet genomen van 3 mg. Daar merkte ik weinig van. Volgens mij zijn de pellets enorm ondergedoseerd

Heb het inderdaad genomen, niks van te merken behalve dat ik me wel chill voelde na een aantal uur

Even een schopje.

Ik vraag me af of de pellets met 3 mg echt onder gedoseerd zijn, of dat het een middel is dat wel werkt maar dat je dat gewoon niet in de gaten hebt (in de zin van euforie, slaperigheid, opeens in slaan etc)?

Ik heb nl het idee dat langwerkende benzo's veel meer werken dan we denken. Maar dan op de achtergrond.

Net zoals met norflurazepam.
Die voel ik ook niet echt sterk maar wel dat hij aanwezig is. Door dat ik meer rust ervaar.

Weet niet of gidazepam en norflurazepam op elkaar lijken. Maar denk dat we bij lang werkende rc's voorzichtig moeten zijn met de visie dat het niet werkt > ivm kans op snel meer bij nemen "want ik voel niks".

Er zitten hier betere rc's kenners op df dan mij. Maar misschien wel eens een interessante

OtherShore

Badass junkie
Ik vraag me af of de pellets met 3 mg echt onder gedoseerd zijn
Gidazepam wordt voorgeschreven door doctoren in Oekraïne en Rusland. Het is daar een gangbaar medicijn. We weten dus ongeveer wat een normale dosis is. In medisch gebruik lopen de dosissen uiteen van 50 tot 200 mg per dag (100 mg per dag wordt gezien als optimaal). Vandaar dat ik zeg dat de pellets van 3 mg onder gedoseerd zijn.

Ik heb nl het idee dat langwerkende benzo's veel meer werken dan we denken. Maar dan op de achtergrond.
Ik vraag me af je dit zo algemeen kunt stellen. Bromazolam is ook een langwerkende benzo.

Laatst bewerkt:

Relmuis

Wijs gebruiker
Ken het alleen als Oostblok benzo.
Lees net dat het een prodrug is en bromonordiazepam de werkzame stof is, dat komt me een stuk bekender voor.
Laat intredende werking, wordt vaak minder gewaardeerd.
Kan die 3 mg dosis ook niet plaatsen. :thinking:

Kordie

DF-koning

Kan het niet zijn dat de samenstelling van een rc pellet van 3 mg identiek binnenkomt als de hogere dosis in de echte medicatie in oost europa?

Kan me niet voorstellen dat je 10 gida rc moet nemen voor enig effect

Kordie

DF-koning
Ik denk dat ze gidazepam gewoon verkeerd gedoseerd hebben. Zo simpel is het. 3 mg zal nooit hetzelfde effect hebben als 50 mg en dat is volgens informatie uit het Oostblok een lage dosis.

Je hebt gelijk.
Gisteren 3 mg genomen in de ochtend.
Ik heb er echt niks van gemerkt, echt 0.

Maar zou toch bizar zijn.
Zijn er mensen die wel wat merken van gidazepam 3 mg?
Of merk je niks omdat het vooral een angstremmer is en niet meer of minder?

Cassandra

Newbie
Ken het alleen als Oostblok benzo.
Lees net dat het een prodrug is en bromonordiazepam de werkzame stof is, dat komt me een stuk bekender voor.
Laat intredende werking, wordt vaak minder gewaardeerd.
Ik was 'n beetje rond aan 't lezen, helaas eerst op Google.. Haha, oeps! Kan sterk reageren met andere middelen. Ik neem 1 pallet van 3 mg dus gwn voor "erbij". Om de cocaïne 'n beetje te afvlakken, masr wel ook met alcohol (vodka) en wiet.. Sooo... Veel downers Bij Maar 1 upper. Maar denk dus dat die 3mg wel oké is voor erbij?

Relmuis

Wijs gebruiker
Voor mijzelf geldt dat alcohol + benzo's een no-go is.
Ooit eens Xaxax met wodka gecombineerd; het was een geweldig feestje maar kon me niks meer herinneren de dag erna.
Maar goed, er zijn genoeg mensen die die twee combineren zonder problemen, dat moet iedereen maar voor zich uitmaken.
Dan zou ik niet kiezen voor gidazepam omdat die pas laat gaat werken maar voor een andere, snel werkende benzo.

Kordie

DF-koning
Voor mijzelf geldt dat alcohol + benzo's een no-go is.

Hier ook geen goeie combi.
Whisky en bromonordiazepam of norflurazepan werd bijna een te diepe slaap. Ik werd letterlijk op tijd in mijn gezicht wakker geslagen.

Was niet eens een combi, maar vanwege de lange werkingsduur (net als gidazepam) werd het een match.

Dus pas op met deze combi

Bovenaan