• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ghost, Paddo Mexicaantjes

Plimu

Bewuste gebruiker
hallo allemaal, eergistere heb ik weer paddos gegeten om af te maken wat ik nog net niet kon berijken met lsd., en of dat het nu gelukt is.
met deze trip ben ik zo diep gegaan als iemand kan gaan zonder bad te gaan, daarom vond ik hem ook erg intens, en heb veel geleerd.

maag inhoud: ongeveer leeg, vergeten te ontbijten :cry:
setting: huisje van mijzelf
sitters: fok dat :P
tijd van inname: ong half 11 op centraal station in trein 2950 :grin: :sunglasses:
triptijdsduur: 3 uur, erg kort maar heel erg intens

op advies heb ik voor het eerst alleen getript, en nou en of wat was hij geslaagd, hier het report

wakker worden :P, ik hoopte te kunnen gaan spacen (mdma) maar die was helaas nog niet binnen, dus zocht een andere manier om lol te maken, opeens bedacht ik mij dat ik nog dingen wou afmaken die de lsd nog net niet kon doen, dus ik besloot te gaan paddo'en die dag en in mijn eentje te gaan mediteren, eerst twijfelde ik omdat het niet lang gelede is dat ik lsd heb gebruik en dacht eerst even te moeten wachten maar ik voelde mij top en wist dat het zou lukken.

bij de smartshop, mexicaantjes gekocht zagen er goed uit, de verkoper nog even gesproken, en hup naar centraal station, een maal de juiste trein gevonden had deze een vertraging, hmm wat doe ik nu vroeg ik mij af, en de chinezen naast me hadden me denk ik al door wat ik kreeg opeens een enorm nasty smile op mijn gezicht en pakte de paddos en at ze allemaal behalve 1 stukje deze zag er echt niet uit (heel erg beschimmeld) dus die deponeerde ik netjes in de vuilnisbak.
hmm ook deze paddos waren erg lekker, alleen zat er nog een beetje zand op, maar de smaak was top en voor mij is dit altijd een geruststellend moment omdat ik weet dat ik nu niet meer terug kan, en mij kan concentreren op de trip.

eenmaal thuis aangekomen, beginnen de visuals in de woonkamer al op te dagen, alles draaide rond en mijn glas water leek wel een woeste rivier, de visuals waren erg aanwezig maar na een half uur verdwenen ze voor mijn ogen, het werd erg duister (de trip) en ik hou daar wel van, dus wou gaan mediteren, zo lekker GOA aanzetten en genieten, ik kon enorm diep gaan zonder visuals te hebben, bijna geen visuals,ik voelde mij alsof ik helemaal uit mijn lichaam vertrok en alleen nog mijn ziel overbleef zodra ik ''eruit'' was kon ik erg diep gaan in mijn gedachten, het gevoel wat het me gaf versloeg mdma net als hoe een sloopbal een speelgoedautotje kan verslaan, ik voelde mij zalig en ging even douchen, tijdens de douche begon ik enorm over mijzelf na te denken, en al mijn fouten en problemen te herzien, heerlijk hoe goed paddos werken het is ook meer een medicijn en helemaal geen plezier drug,
een wijs man zei ooit tegen mij: Plants of Gods, en nu begreep ik die term, ik zei het hardop en zag het uit mijn mond komen, ik was klaar ik was genezen, en de trip was voorbij.

tijdens het mediteren was ik zo ongelofelijk diep gegaan dat ik het knap vond niet bad te gaan, gedachtes racede door mijn hoofd het leek wel lsd, helaas had ik wel een enorme bodyload en mindload, maar ik ben er door heen gekomen en ben nu sterker dan ooit.

met de eerst volgende mogelijkheid waag ik mij aan het magische Ayahuasca, ik hoop dat zij mijn problemen van vroeger kan helpen verwerken en mij sterker in het leven zetten (zijn ook nog meer redenen), ik blijf het knap vinden wat planten kunnen doen en hoop dat u allen ze ook gebruikt met het respect wat de meeste doen.
hou van de plants en zij houden van u

de grootste les wat ik heb geleerd was meer te kijken naar mijzelf, en andere niet negeren omdat ik het toch al weet, en hun het respect te geven dat zij verdienen uit hun eigen waarde.
ook leef ik nu een stuk gezonder, en ga gwn beter met mijzelf om, en de andere om mij heen

een kort report maar de trip was ook gwn minder qua visuele effecten, dus kan daar natuurlijk niet over schrijven

voor nu,
ghost

Bovenaan