GHB

GHB verslavend?

• Ja!

Stemmen: 1 100,0%
  • Ja, maar niet meer dan alcohol verslavend is.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, maar ik ben ook verslaafd aan andere dingen.

• Valt wel mee

• Nee, niet zo verslavend, maak je eerder zorgen om andere dingen!

• Ik wil geen keuze maken en pak de meest irritante nietszeggende optie omdat ik dan grappig ben

• Totaal aantal stemmers
    1

fun

Bewuste gebruiker
Ik lees verschillende dingen, de een zegt dat het verslavend is, de ander (op bv sites zoals jellinek) zegt dat het wel meevalt.

Jullie mening graag + uitleg

Jeller

Badass junkie
geen idee, want ik heb er nog geen ervaring mee.. maar ik zou toch denken dat het de loef afsteekt met coke en speed

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik pak de laatste optie, omdat ik grappig ben.

Nee, heb 't nog nooit gedaan, maar van wat ik gelezen heb valt 't volgens mij wel mee.

MissDior

Bewuste gebruiker
Heey !!!! :wave:
Tja, je weet wat mijn mening erover is, ik vind het niet verslavend, in ieder geval niet in die mate waarin speed coke verslavend zijn!
Mensen die extreem verslavingsgevoelig zijn, das wel een ander verhaal.
Maar dit is mijn persoonlijke ervaring met ghb, ik voel geen drang om meer en vaker te gebruiken, voor een keertje blijft het wel leuk.
Hoe is het nog afgelopen gister? Hebben jullie het nog leuk gehad??

XXXX

jasper

Wijs gebruiker
ik ken iemand en die moet snachts zijn wekker zetten om de 4 uur om ghb bij te pakken anders wordt hij krampachtig en trillend wakker

hij pakt dit al wel van zijn 13 en slikt nu ingeveer een kwart-halve liter per dag dus ...

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Ghb is in mijn ogen zeker verslavend. Helemaal omdat je zonder veel moeite vaak een flinke voorraad in huis haalt. Een kater is er nauwelijks en dan word het voor mij erg moeilijk het niet te pakken als er een voorraad is. Helemaal als je het als slaapmiddel gaat gebruiken is er voor velen geen stoppen meer aan.