GHB

GHB verslavend?

• Ja!

Stemmen: 1 100,0%
  • Ja, maar niet meer dan alcohol verslavend is.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, maar ik ben ook verslaafd aan andere dingen.

• Valt wel mee

• Nee, niet zo verslavend, maak je eerder zorgen om andere dingen!

• Ik wil geen keuze maken en pak de meest irritante nietszeggende optie omdat ik dan grappig ben

• Totaal aantal stemmers
    1

fun

Bewuste gebruiker
Ik lees verschillende dingen, de een zegt dat het verslavend is, de ander (op bv sites zoals jellinek) zegt dat het wel meevalt.

Jullie mening graag + uitleg

Jeller

Badass junkie
geen idee, want ik heb er nog geen ervaring mee.. maar ik zou toch denken dat het de loef afsteekt met coke en speed

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik pak de laatste optie, omdat ik grappig ben.

Nee, heb 't nog nooit gedaan, maar van wat ik gelezen heb valt 't volgens mij wel mee.

MissDior

Bewuste gebruiker
Heey !!!! :wave:
Tja, je weet wat mijn mening erover is, ik vind het niet verslavend, in ieder geval niet in die mate waarin speed coke verslavend zijn!
Mensen die extreem verslavingsgevoelig zijn, das wel een ander verhaal.
Maar dit is mijn persoonlijke ervaring met ghb, ik voel geen drang om meer en vaker te gebruiken, voor een keertje blijft het wel leuk.
Hoe is het nog afgelopen gister? Hebben jullie het nog leuk gehad??

XXXX

jasper

Wijs gebruiker
ik ken iemand en die moet snachts zijn wekker zetten om de 4 uur om ghb bij te pakken anders wordt hij krampachtig en trillend wakker

hij pakt dit al wel van zijn 13 en slikt nu ingeveer een kwart-halve liter per dag dus ...

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Ghb is in mijn ogen zeker verslavend. Helemaal omdat je zonder veel moeite vaak een flinke voorraad in huis haalt. Een kater is er nauwelijks en dan word het voor mij erg moeilijk het niet te pakken als er een voorraad is. Helemaal als je het als slaapmiddel gaat gebruiken is er voor velen geen stoppen meer aan.

Ps die kerel die .25 - .5 ltr per dag pakt moet wel erg aangelengde siroop hebben.....Een dosis van 4 ml is bij normale Ghb voldoende. Laten we uitgaan van .25 liter, dan pakt hij meer dan 50 doses :rolleyes:

• Like
Waarderingen: Jen

Qocaïne

Badass junkie
Het is niet verslavend... iig niet lichamelijk!

Geestelijk.. tja... ik denk dat het in het straatje van XTC ligt :)

fun

Bewuste gebruiker
MissDior zei:
Heey !!!! :wave:
Tja, je weet wat mijn mening erover is, ik vind het niet verslavend, in ieder geval niet in die mate waarin speed coke verslavend zijn!
Mensen die extreem verslavingsgevoelig zijn, das wel een ander verhaal.
Maar dit is mijn persoonlijke ervaring met ghb, ik voel geen drang om meer en vaker te gebruiken, voor een keertje blijft het wel leuk.
Hoe is het nog afgelopen gister? Hebben jullie het nog leuk gehad??

XXXX

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Haaha gister ook nog even, we zijn met het mooie weer naar de brunsummerheide geweest en lekker op de G gewandeld en gesmoked.
Was weer enorm gezellig en relaxt, leek wel een zomerdag.
Denk dat het ook niet verslavend is, hoogstens zoals het straatje van Qocaine :wink:

X

davie

Wijs gebruiker
Spy-gisch zei:
Ghb is in mijn ogen zeker verslavend. Helemaal omdat je zonder veel moeite vaak een flinke voorraad in huis haalt. Een kater is er nauwelijks en dan word het voor mij erg moeilijk het niet te pakken als er een voorraad is. Helemaal als je het als slaapmiddel gaat gebruiken is er voor velen geen stoppen meer aan.

Mee eens. GHB is idd verslavend, maar ligt er maar net hoe je ermee omgaat en vatbaar je bent. Er is nog zeer weinig over bekend en daarom kennen de mensen de gevaren niet. Je bent niet direkt verslaafd maar gaat gelijdelijk aan. Dus nooit gebruiken als je wakker wordt of voor het slapen gaan. Maar alleen 's avonds of zo of in de weekenden.

barry zei:
ik ken iemand en die moet snachts zijn wekker zetten om de 4 uur om ghb bij te pakken anders wordt hij krampachtig en trillend wakker

hij pakt dit al wel van zijn 13 en slikt nu ingeveer een kwart-halve liter per dag dus ...

De wekker zetten? Vreemd, want GHB houdt dopamine tegen en na 4 uur komt die ineens vrij zodat je ineens na 4 uur klaar wakker bent. Klote is dat dan, want je slaapt dan echt niet.

GHB is een drugs waarbij je goed de gebruiksaanwijzing moet kennen anders is het niet zo'n relaxte drugs.

jasper

Wijs gebruiker
Spy-gisch zei:

Ps die kerel die .25 - .5 ltr per dag pakt moet wel erg aangelengde siroop hebben.....Een dosis van 4 ml is bij normale Ghb voldoende. Laten we uitgaan van .25 liter, dan pakt hij meer dan 50 doses :rolleyes:

euhm deze jongen pakt al vanaf zijn 13-14 jaar en is nu 23 jaar
en het is vrij goed spul, hij is vroeger zelf zware dealer geweest dus...
en 4 ml is heel weinig wat jij pakt dan, ik heb voor m'n eerste keer zelf 5 ml gebruikt en diegene die ik ken pakken met gemak 1 flugeltje per avond en dat is 20 ml

@ davie
het is een rare jongen idd maar wat hij zegt geloof ik wel.

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Ik pak ook met gemak een flugeltje op een avond, maar dat is nog geen .25 of zelfs .5 liter. 4 ml is ook zeker niet weinig, wanneer je nog nooit g hebt gebruikt en je pakt 5ml van deze dan ga je even slapen.

het is vrij goed spul, hij is vroeger zelf zware dealer geweest dus...

Dus? Dus is het waar? wat is vrij goed spul? Ghb is makkelijk te maken, maakt niet uit hoe zwaar je bent en of je een dealer bent.

het is een rare jongen idd maar wat hij zegt geloof ik wel

:wave:

jasper

Wijs gebruiker
idd mijn eerste keer was ik wel nok gegaan :) maar kwam door beetje door de alcohol denk ik

met goede bedoel ik geen slechte :) hoeveel % weet ik niet
met zware dealer bedoel ik dat hij wel weet waar hij het moet kopen en dat hij er de mensen voor kent om het goedkoop te krijgen (hij maakt zelf niets meer enzo)
en je hebt ook een tollerantie met ghb he, pak jij maar eens 10 jaaar lang elke week en de laatste 5-6 jaar dagelijks

heb het ook maar van hem gehoord hoor, maar ik weet dat hij geen leugenaar is in dat soort dingen

fun

Bewuste gebruiker
die 20ml zullen ze dan wel verspreid nemen over de hele avond en dan nog is het veel. Als ze dat in een keer naar binnen moeten werken om iets te voelen dan heb je echt troep of een paar mensen die bekenden zijn van het ziekenhuis.

jasper

Wijs gebruiker
ik zeg toch niet datie het in 1 keer naar binnen werkt
lees alstublieft!!!

en datie nog nooit in het ziekenhuis is geweest heb ik ook niet gezegd :mrgreen: zoals ik al zei het is een rare jongen :)

fun

Bewuste gebruiker
euhm deze jongen pakt al vanaf zijn 13-14 jaar en is nu 23 jaar
en het is vrij goed spul, hij is vroeger zelf zware dealer geweest dus...
en 4 ml is heel weinig wat jij pakt dan, ik heb voor m'n eerste keer zelf 5 ml gebruikt en diegene die ik ken pakken met gemak 1 flugeltje per avond en dat is 20 ml

ik zeg toch niet datie het in 1 keer naar binnen werkt
lees alstublieft!!!

Je hebt gelijk, dat zeg je niet. maar zoals t in die zin staat leek t daar wel op. staan de doseringen voor één portie (4-5ml), en dan opeens die 20ml.

Over die rare jongen met zn 250ml - 500ml:
Rare jongens vertellen rare verhalen en doen rare dingen.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen

davie

Wijs gebruiker
Je bouwt geen tolerantie op met GHB. Misschien een heel klein beetje. Als je te veel pakt ga je gewoon neer.

jasper

Wijs gebruiker
hij pakt al 10 jaar en een dag is 24 u dus...
en ik geloof hem wel omdat hij in het verleden mijn vertrouwen meermaals heeft gewonnen. miss dat hij deze keer overdreven heeft. ik zal het hem nog eens vragen speciaal voor jullie :mrgreen:

El Retro

Wijs gebruiker
Kan zeker verslavend zijn. Het is onmogelijk om te zeggen dat dat niet zo is. Het hangt van persoon tot persoon af he. De ene zal het niet graag doen, de ander doet het veel te graag. De discussie dat GHB verslavend is of niet en eigenlijk net zo zinloos als het definiëren van het woord "junk".

Psykaholik

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Kan zeker verslavend zijn. Het is onmogelijk om te zeggen dat dat niet zo is. Het hangt van persoon tot persoon af he. De ene zal het niet graag doen, de ander doet het veel te graag. De discussie dat GHB verslavend is of niet en eigenlijk net zo zinloos als het definiëren van het woord "junk".
idd, je kan zelfs verslaafd zijn aan achter je pc zitten of aan chocolade of noem maar op.
ikzelf vond het niet verslavend

lj_bob

Bewuste gebruiker
Niet verslavend.. de smaak alleen al :openmouth:

Verder vind ik het gevoel niet superlekker ofzo. Beetje dronkenachtig. Nee geef mij dan maar speed, of coke of mdma :)

***Star_System***

Bewuste gebruiker
ik vind dat echt niet verslavend, dat is leuk voor een paar keer en dan heb je het wel weer gezien maar iedereen denkt daar natuurlijk anders over

jasper

Wijs gebruiker
barry zei:
hij pakt al 10 jaar en een dag is 24 u dus...
en ik geloof hem wel omdat hij in het verleden mijn vertrouwen meermaals heeft gewonnen. miss dat hij deze keer overdreven heeft. ik zal het hem nog eens vragen speciaal voor jullie :mrgreen:

he jullie hadden dus gelijk, ik had verkeerd geluisterd :) hij pakt zo een klein colaflesje (200 ml) voor ongeveer 3 dagen.
foutjes zijn menselijk :confused: :(
ach het blijft veel. mij zie je zoveel niet pakken en hij zegt dat het wel verslavend. hij kan geen dag zonder en zoals ik al zei moet hij om de 4 uur wakker worden om ghb bij te pakken anders wordt hij trillend en krampachtig wakker

Bovenaan