Kaylina
Experimenterende gebruiker
Sinds maart 2020 ben ik verslaafd aan ghb. Sinds maart 2021 heb ik het besef gekregen dat ik verslaafd ben aan ghb. En in ongeveer juni/juli 2021 heb ik mezelf aangemeld bij een verslavingskliniek. 11 juli is het dan eindelijk zo ver. Ik wordt dan opgenomen in de kliniek! Ik kan niet wachten! Wat een opluchting en bevrijding van die facking rommel!
Ik heb alleen een vraag. Sinds ongeveer 3 weken heb ik een nieuw afkickverschijnsel erbij. Ik ben extreem gevoelig voor geluid. Licht gaat nog wel, maar het geluid is een hel. Vooral de felle geluiden als het dichtslaan van deuren, felle muziektonen, hard gepraat/gekrijs en ga zo maar door. Wie herkent dit met een verslaving?
Ik hoor het graag!
Ik heb alleen een vraag. Sinds ongeveer 3 weken heb ik een nieuw afkickverschijnsel erbij. Ik ben extreem gevoelig voor geluid. Licht gaat nog wel, maar het geluid is een hel. Vooral de felle geluiden als het dichtslaan van deuren, felle muziektonen, hard gepraat/gekrijs en ga zo maar door. Wie herkent dit met een verslaving?
Ik hoor het graag!
Laatst bewerkt: