GHB verslaving en water

roesjunkie

Belezen gebruiker
Ik hoor en lees tegenstrijdige berichten over ghb verslaving en wat het doet met het vocht in je lichaam.

Ik moet door het gebruiken van ghb vaak juist plassen, en veel, terwijl ik denk "zoveel water heb ik toch niet gedronken?" Wat mij altijd verbaast. Ik heb juist het idee als verslaafde dat mijn lichaam te weinig vocht binnen krijgt?
Andere verslaafden vertelden mij over dat ghb ervoor zorgt dat het lichaam het vocht juist vast houdt en mensen dikke enkels en dergelijke symptomen kregen. Dit waren meestal wel mensen met overgewicht en/of multi-gebruikers.

Ik besef me ook dat je als verslaafde met elke cyclus een bommetje natrium je lichaam in gooit.

Ik weet genoeg over de effecten op de hersenen, maar ik vraag me nu af: moet je als ghb verslaafde juist veel of weinig water drinken? En heeft dat zin?

Kalebas

Belezen gebruiker
Zelf heb ik geen ervaring met GHB. Wil dit eigenlijk wel zo houden. Wel heb ik vrienden en vriendinnen die dit regelmatig gebruiken. Die hebben meermaals aangegeven dat je juist wel voldoende water moet blijven drinken, zodat je lichaam genoeg vocht heeft om de gifstoffen te filteren. Het is en blijft natuurlijk chemische bende wat je lichaam moet spoelen. Water lijkt me daar het beste middel voor.

Ik hoor en lees tegenstrijdige berichten over ghb verslaving en wat het doet met het vocht in je lichaam.

Ik moet door het gebruiken van ghb vaak juist plassen, en veel, terwijl ik denk "zoveel water heb ik toch niet gedronken?" Wat mij altijd verbaast. Ik heb juist het idee als verslaafde dat mijn lichaam te weinig vocht binnen krijgt?
Andere verslaafden vertelden mij over dat ghb ervoor zorgt dat het lichaam het vocht juist vast houdt en mensen dikke enkels en dergelijke symptomen kregen. Dit waren meestal wel mensen met overgewicht en/of multi-gebruikers.

Ik besef me ook dat je als verslaafde met elke cyclus een bommetje natrium je lichaam in gooit.

Ik weet genoeg over de effecten op de hersenen, maar ik vraag me nu af: moet je als ghb verslaafde juist veel of weinig water drinken? En heeft dat zin?
Ik ben af en toe op dit forum en dan probeer ik beetje alles wat mij interesseert te lezen en te reageren . Wij zijn een stel die zo nu en dan ( om de 3-4 wkn ) iets gebruiken, zij 60 en ik 65 j. In antwoord op je vraag als wij/ik halfje Xtc nemen en na +/- 1 uur GHB ( 4ml) dan hebben we een enorm leuk tijd met elkaar of vrienden, waarbij natuurlijk ook regelmatig sex in voor komt , het maakt iedereen vel losser en geiler, behoorlijk opgewonden. Wel is het ABSOLUUT aan te raden om water te drinken , dat is echt voort spoelen en je raakt de GHB sneller uit je lichaam. EN ja ( de dag erna) dan moet ik ook veel plassen en de kleur is donkerder en sterke geur ook wel moet ik zeggen. Ik hoop i.i.g. je iets te hebben geholpen... Nog iets : weet in alles wat je doet JE EIGEN LIMIET. Gr

roesjunkie

Belezen gebruiker
Veel water en kalium, check! Dank je wel!

Ik moet ook even terug komen op mijn bericht, want ik drink zeker of wel meer dan 2 liter water per dag is gebleken. De ene dag wat minder misschien, de andere dag flesje na flesje. Ik heb ook ergens gelezen tijdens een van mijn research sessies dat vitamine B1 helpt, maar zoals vaker kan ik daar even geen link van terug vinden. Ik moet zulke dingen wat meer op gaan slaan.

In de avond stop ik met het nemen van ghb en neem dan 50mg quetiapine in. Zo krijg ik weer zin om te eten en te drinken. Daarna neem rc benzo's, omdat ik daar ook afhankelijk van ben en neem daarbij dan ook altijd een pilletje magnesium citraat en een pilletje calcium/magnesium/zink/. Dan ga ik in bed liggen YouTuben op mijn telefoon totdat ik in slaap raak.

Door de vreetbuien en mijn gebitsproblemen eet ik het liefste yoghurt en ijs en dat soort dingen. Dus ik krijg ook eiwitten en de vitaminen die in melkproducten zitten binnen. Daarnaast dan wel weer een hele hoop suiker, maar ik eet tenminste iets.

Overigens rook ik de hele dag door wiet en daar ga ik de komende dagen mee stoppen. Mijn ghb en benzo gebruik in een schema proberen bij te houden. Dan wil ik van de ghb af, door deze langzaam af te bouwen. Daarna moet ik nog de benzo's afbouwen en uiteindelijk de quetiapine.

Edit: ik loop bij de GGD onder behandeling als PrEP patënt. Die weten ook van al mijn gebruik af en hebben mij zelfs een hulp instantie gevonden die bij mij past, na al drie jaar kei hard te lopen schreeuwen in de GGZ om hulp...

Ik neem die tabletten niet in, maar ik word wel elke 3 maanden getest op soa's en ook op mijn nierfunctie. Daar is nog altijd alles goed mee. Al weet ik niet precies hoe grondig ze dat testen. Mij is het al eens gebeurd dat ik onder een bepaalde waarde kwam ('bijna rood!') zei ze en dan is het protocol dat je direct moet stoppen met het nemen van PrEP en meteen naar de uroloog wordt verwezen. Op dat moment zat ik daar ook als een zombie in de afkick van ghb en nam ik baclofen, pregabaline en benzo's in dus ik heb daar de schuld aan gegeven zodat er niet meteen paniek uitbrak. De testen daarna was alles weer goed...

Laatst bewerkt:

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Bron? Hoe compenseer je hypernatremie door extra kalium naar binnen te stouwen
Wat is voor jou een goede bron? Heb mijn urine eens moeten laten te testen bij een zware periode periode en de nefroloog maakt zich grote zorgen omdat mijn kalium waardes uitzonderlijk laag waren. Ik plaste wss gewoon zoveel dat natrium nog het enige zichtbaar was in urine.

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Laag kalium kan je inderdaad oplossen door meer kalium in te nemen. Maar waardoor ga je er vanuit dat dit door een te hoog natrium gehalte kwam, en dat het een de andere op lost.
En je gaat er ook vanuit dat TS een te laag kalium gehalte heeft

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Laag kalium kan je inderdaad oplossen door meer kalium in te nemen. Maar waardoor ga je er vanuit dat dit door een te hoog natrium gehalte kwam, en dat het een de andere op lost.
Je staat bekend op DF als iemand met een fetish rond het doorzeuren van bronnen. Ik kan je vertellen dat de nefroloog zo ongerust was dat ik 2 van die 3L KIMA containers moest vullen. maar heb pas rond volgende week uitslag. Kan wel zeggen zat ik afgelopen periode Kalium pillen heb liggen doorsjouwen.

Maar waarschijnlijk zal het niet als bewijs gezien worden door jou

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Mss vergeten zeggen dat ik die periode eigenlijk gewoon non stop water moest plassen.

Heb bepaalde adviezen opgevolgd vitamine B complex beginnen nemen en Kalium en kan zeggen dat mijn urine terug normaler oogt en geler ziet!

Brakka Mang

Badass junkie
Ik ben af en toe op dit forum en dan probeer ik beetje alles wat mij interesseert te lezen en te reageren . Wij zijn een stel die zo nu en dan ( om de 3-4 wkn ) iets gebruiken, zij 60 en ik 65 j. In antwoord op je vraag als wij/ik halfje Xtc nemen en na +/- 1 uur GHB ( 4ml) dan hebben we een enorm leuk tijd met elkaar of vrienden, waarbij natuurlijk ook regelmatig sex in voor komt , het maakt iedereen vel losser en geiler, behoorlijk opgewonden. Wel is het ABSOLUUT aan te raden om water te drinken , dat is echt voort spoelen en je raakt de GHB sneller uit je lichaam. EN ja ( de dag erna) dan moet ik ook veel plassen en de kleur is donkerder en sterke geur ook wel moet ik zeggen. Ik hoop i.i.g. je iets te hebben geholpen... Nog iets : weet in alles wat je doet JE EIGEN LIMIET. Gr
Ouwe snoepert🤣

Bovenaan