Ghb verslaafd na 4 dagen?!

Doppie

Newbie
Heey mensen,

Ik ben donderdag overdag begonnen met ghb en heb dag en nacht gebruikt tot nu. Ik ben op tijd naar bed gegaan maar werd 3 uur later wakker met afkickverschijnselen.. klamme handen, nerveus gevoel bijna paniek, koud en rillen.. is dit gewoon doorzetten of moet ik na die paar dagen ook al langzaam afbouwen? Ik heb eventueel ook phenibut capsules in huis en baclofen..

Zijn er meer mensen die na een paar dagen al zulke heftige afkickverschijnselen ervaren?

Heeft iemand alsjeblieft wat tips voor me? Ik wil niet dat het helemaal uit de hand loopt..

Alvast bedankt en fijne nacht..

Pleuny

Bewuste gebruiker
Heey mensen,

Ik ben donderdag overdag begonnen met ghb en heb dag en nacht gebruikt tot nu. Ik ben op tijd naar bed gegaan maar werd 3 uur later wakker met afkickverschijnselen.. klamme handen, nerveus gevoel bijna paniek, koud en rillen.. is dit gewoon doorzetten of moet ik na die paar dagen ook al langzaam afbouwen? Ik heb eventueel ook phenibut capsules in huis en baclofen..

Zijn er meer mensen die na een paar dagen al zulke heftige afkickverschijnselen ervaren?

Heeft iemand alsjeblieft wat tips voor me? Ik wil niet dat het helemaal uit de hand loopt..

Alvast bedankt en fijne nacht..
Dat zijn geen heftige afkick verschijnselen, neem gewoon wat baclofen of phenibut maar niet te gek gaan dosseren en klaar . Geen g meer aanraken .

• Like
Waarderingen: ljuv
Heb je niet gewoon slaap tekort en is je lichaam gewoon op?
Door het slaap tekort kan je niet helder meer denken laat staan relativeren, daar komt nog even bij de je al 4 dagen roofbouw op je lichaam pleegt door de zooi.
Slapen en voorlopig geen ghb meer aanraken.

L

Lid 152247

Gast
Ja dat kan. Zeker als je vaker hebt gebruikt in je verleden.

Je brein moet herstellen. Vergelijk het een beetje met de dip na XTC.

Wat GHB zo sneaky maakt, is dat veel gebruikers in hun brein GHB lijkt te onthouden, je ervaart dan veel sneller afkick/ontwenning verschijnselen als je opnieuw gebruikt.

Je kan het uitzitten, je kan ook baclofen/phenibut gebruiken om het minder heftig te maken.

Heb je baclofen/phenibut eerder toegepast?
Het is lastig zonder meer informatie advies te geven over de juiste dosering en voor hoe lang. Voor zover dit überhaupt verstandig is om te doen via een forum.

Doppie

Newbie
Ja dat kan. Zeker als je vaker hebt gebruikt in je verleden.

Je brein moet herstellen. Vergelijk het een beetje met de dip na XTC.

Wat GHB zo sneaky maakt, is dat veel gebruikers in hun brein GHB lijkt te onthouden, je ervaart dan veel sneller afkick/ontwenning verschijnselen als je opnieuw gebruikt.

Je kan het uitzitten, je kan ook baclofen/phenibut gebruiken om het minder heftig te maken.

Heb je baclofen/phenibut eerder toegepast?
Het is lastig zonder meer informatie advies te geven over de juiste dosering en voor hoe lang. Voor zover dit überhaupt verstandig is om te doen via een forum.
Thanks voor je antwoord. Ja ik ben wel bekend ermee. Momenteel neem ik ongeveer om de 2 uur 3 ml. Phenibut heb ik nog niet in huis, alleen baclofen. Pheni zou vandaag binnen komen maar is er nog niet en m'n g is bijna op. Kan het ook alleen baclofen? Ik snap dat je niet precies kan zeggen maar ik voel een klein beetje wanhoop omdat ik erge paniekaanvallen krijg als ik in 1 x stop.. die zijn vreselijk..

Paranoize.

Badass junkie
Thanks voor je antwoord. Ja ik ben wel bekend ermee. Momenteel neem ik ongeveer om de 2 uur 3 ml. Phenibut heb ik nog niet in huis, alleen baclofen. Pheni zou vandaag binnen komen maar is er nog niet en m'n g is bijna op. Kan het ook alleen baclofen? Ik snap dat je niet precies kan zeggen maar ik voel een klein beetje wanhoop omdat ik erge paniekaanvallen krijg als ik in 1 x stop.. die zijn vreselijk..
Het liefst alleen phenibut
Anders baclofen en diazepam

Blyatman

Badass junkie
Dit werkt zo bij elke drug, niet zozeer ghb
Bij GABA receptoren is dit permanent beschadigd en zal nooit volledig tot oud vermogen kunnen herstellen en blijft extreem gevoelig en zal ontwenningsverschijnselen veel feller en sneller optreden lichamelijk dan bij welke drugs dan ook. Dus GHB, Alcohol en Benzodiapines. Voornamelijk deze middelen.

• Like
Waarderingen: ljuv

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik zou niet zomaar gaan experimenteren met combinaties.

Dan kan je beter nog 1 dag zo doorgaan en dan morgen de afkick doen met die Phenibud. Ik raad je aan je daarover goed in te lezen. Er is genoeg te vinden hierover op het forum.

Sterkte!

Doppie

Newbie
Ik zou niet zomaar gaan experimenteren met combinaties.

Dan kan je beter nog 1 dag zo doorgaan en dan morgen de afkick doen met die Phenibud. Ik raad je aan je daarover goed in te lezen. Er is genoeg te vinden hierover op het forum.

Sterkte!
Ja inderdaad dat is ook zo.. ik ga m'n dosis gewoon zo lang mogelijk uitstellen want m'n g is ook bijna op. Misschien kan ik me door de paniekaanvallen heen slaan..

L

Lid 152247

Gast
Ik lees je paniek maar er is nu nog niets aan de hand. Ga niet lopen klooien met seroquel.

Ik kan onmogelijk je situatie inschatten. Jij kan wel zelf aan de slag om te kijken of er ook angst voor de angst is.. daar kan je ook een stuk verlichting in vinden.

Kan je morgen je arts bellen?
Wees eerlijk! Dan kunnen ze je het beste

Hoe ben je uit je vorige binge of misbruikperiode gekomen?

Edit: hoeveel ml heb je nog?

Doppie

Newbie
Ik lees je paniek maar er is nu nog niets aan de hand. Ga niet lopen klooien met seroquel.

Ik kan onmogelijk je situatie inschatten. Jij kan wel zelf aan de slag om te kijken of er ook angst voor de angst is.. daar kan je ook een stuk verlichting in vinden.

Kan je morgen je arts bellen?
Wees eerlijk! Dan kunnen ze je het beste

Hoe ben je uit je vorige binge of misbruikperiode gekomen?

Edit: hoeveel ml heb je nog?
Angst voor de angst is er inderdaad.. ik weet ook dat het paniek is alleen het is heel moeilijk om dan rationeel te denken omdat je denkt dat je dood gaat.. vorige periode heb ik afgebouwd en hoeveel ml ik nu nog heb weet ik niet precies.. klein laagje van een aa flesje. Maar ik heb nu een binge van 6 dagen.. als die paniekaanvallen komen, is het ook mogelijk om me erdoorheen te slaan?

L

Lid 152247

Gast
Heb je ervaring met baclofen gebruik? Zoja, hoeveel en hoe vaak nam je het?

L

Lid 152247

Gast
En als het 'alleen' een paniekaanval is. Ja daar kan je je doorheen slaan. Heb je ervaring met ademhalingstechnieken of heb je wat youtube clips, guided meditation?

Blyatman

Badass junkie
Afkick na 4 dagen? No way. Afkick van ghb resulteert in psychose en erger. Het zit gewoon tussen je oren.
Afkick van GHB kan zeker wel na 4 dagen. En naarmate de afkick in een erger stadium komt, of afhankelijkheid hoe veel ml jij per dosis neemt resulteert in psychose en erger.
Hoe durf jij te suggereren dat ontwenningsverschijnselen niet na 4 dagen kunnen? Je hebt milde, middelmatige en ernstige ontwenningsverschijnselen.
dus het zit niet “tussen de oren”

suggereren dat iets niet kan na 4 dagen is volkomen onterecht. Sterker nog, bij flink gebruik kan je al na 24 uur ontwenningsverschijnselen krijgen. Dus na 4 dagen intensief misbruik is dit zeer plausibel. Iedereen reageert anders op het middel en iedereen zijn receptoren van Gaba handelen hier anders naar.

Paranoize.

Badass junkie
Afkick van GHB kan zeker wel na 4 dagen. En naarmate de afkick in een erger stadium komt, of afhankelijkheid hoe veel ml jij per dosis neemt resulteert in psychose en erger.
Hoe durf jij te suggereren dat ontwenningsverschijnselen niet na 4 dagen kunnen? Je hebt milde, middelmatige en ernstige ontwenningsverschijnselen.
dus het zit niet “tussen de oren”

suggereren dat iets niet kan na 4 dagen is volkomen onterecht. Sterker nog, bij flink gebruik kan je al na 24 uur ontwenningsverschijnselen krijgen. Dus na 4 dagen intensief misbruik is dit zeer plausibel. Iedereen reageert anders op het middel en iedereen zijn receptoren van Gaba handelen hier anders naar.
Hier sluit ik mij bij aan dit klopt, alleen wat je zegt: het speelt zich natuurlijk wel 'tussen de oren' af🤣 alleen niet op de manier hoe hij het bedoelde. Het speelt zich immers in de hersenen af maar bij heftige ontwennings verschijnselen is heel je lichaam daar de dupe van en kan je zelfs doodgaan!

Blyatman

Badass junkie
Hier sluit ik mij bij aan dit klopt, alleen wat je zegt: het speelt zich natuurlijk wel 'tussen de oren' af🤣 alleen niet op de manier hoe hij het bedoelde. Het speelt zich immers in de hersenen af maar bij heftige ontwennings verschijnselen is heel je lichaam daar de dupe van en kan je zelfs doodgaan!
Dat bedoelde ik ook. Het is indd niet zozeer een mentaal “tussen de oren” maar een tussen de oren dodelijk proces indien niet goed behandeld indd. Volledig mee eens.

Nihilist88

Badass junkie
Ik vind GHB leip en voos spul. Ondertussen toch 9j geleden. Was is zo'n flesjes (dosissen weet ik niet meer), zo'n flesje bevatten 4 goeie dosissen, kbegon braaf, ik kwam vrij snel in über sociale bui n zin in alles (plannen maken vr die avond), op korte tijd (minder dan 2u) was het flesje volledig leeg. Wat volgde:
Ongecontroleerde moeheid, echt lam in de sofa, niks ging nig, echt bijna bewegingsloos.
Daarna volgde giga misselijkheid en zo'n hevige buikkrampen, rollend over de vloer, kruipend nr de wc n non stop kotsen tem gal kotsen en diarree en ganse periode vol angst. Had wel continue beste vriendin aan de lijn, was voorwaarde, anders belde ze ambulance, wat ik echt ni wou.
Eens mn lichaam al het mogelijke had gedaan om deze smeerlapperij uit mn lichaam te krijgen, kon ik mondjesmaat terug op mn effe komen en mn vriendin deels gerust kunnen stellen. Uiteraard zedde nog uren gewoon slap n aant bekomen.
Maar hoe mn hier verslaafd aan kan geraken?🤷 Oké was bij mij wrschlk dikke overdosering. Bluuh sindsdien walg ik al bij het zien passeren v GHB 🤮

Blyatman

Badass junkie
Ik vind GHB leip en voos spul. Ondertussen toch 9j geleden. Was is zo'n flesjes (dosissen weet ik niet meer), zo'n flesje bevatten 4 goeie dosissen, kbegon braaf, ik kwam vrij snel in über sociale bui n zin in alles (plannen maken vr die avond), op korte tijd (minder dan 2u) was het flesje volledig leeg. Wat volgde:
Ongecontroleerde moeheid, echt lam in de sofa, niks ging nig, echt bijna bewegingsloos.
Daarna volgde giga misselijkheid en zo'n hevige buikkrampen, rollend over de vloer, kruipend nr de wc n non stop kotsen tem gal kotsen en diarree en ganse periode vol angst. Had wel continue beste vriendin aan de lijn, was voorwaarde, anders belde ze ambulance, wat ik echt ni wou.
Eens mn lichaam al het mogelijke had gedaan om deze smeerlapperij uit mn lichaam te krijgen, kon ik mondjesmaat terug op mn effe komen en mn vriendin deels gerust kunnen stellen. Uiteraard zedde nog uren gewoon slap n aant bekomen.
Maar hoe mn hier verslaafd aan kan geraken?🤷 Oké was bij mij wrschlk dikke overdosering. Bluuh sindsdien walg ik al bij het zien passeren v GHB 🤮
Je hebt gewoon veel te veel misbruikt.. Dit krijg je niet als je GHB respecteert en juist hanteert. Maarja dit is wel een manier om er zo bad op te gaan, dat je het nooit meer aanraken zal haha.

Nihilist88

Badass junkie
Je hebt gewoon veel te veel misbruikt.. Dit krijg je niet als je GHB respecteert en juist hanteert. Maarja dit is wel een manier om er zo bad op te gaan, dat je het nooit meer aanraken zal haha.
Tuurlijk was de dosis er zot over, maar indd, blijf je er ook meteen verder vanaf, zie me daar nog spartelen😖 Heb zony slechte ervaring met O-DSMT ook voorgehad, was op maand tijd (nierstenen) nogal verslaafd geraakt aan Tramadol (vloeistof) met dosissen v 400mg. O-DSMT als Tramadol rc geprobeerd, 1 pil v 50mg en ook ferm slecht op gegaan, onuitstaanbare jeuk, hevige misselijkheid n buikkrampen en kotsen tot alles eruit was. Sindsdien ook rest vuilbak in gekieperd n blijfk er ver van weg. Maar dit leek me geen overdosering, eerder kutspul.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tuurlijk was de dosis er zot over, maar indd, blijf je er ook meteen verder vanaf, zie me daar nog spartelen😖 Heb zony slechte ervaring met O-DSMT ook voorgehad, was op maand tijd (nierstenen) nogal verslaafd geraakt aan Tramadol (vloeistof) met dosissen v 400mg. O-DSMT als Tramadol rc geprobeerd, 1 pil v 50mg en ook ferm slecht op gegaan, onuitstaanbare jeuk, hevige misselijkheid n buikkrampen en kotsen tot alles eruit was. Sindsdien ook rest vuilbak in gekieperd n blijfk er ver van weg. Maar dit leek me geen overdosering, eerder kutspul.
Als je flesje 4 goeie doseringen bevatte en je flesje was binnen 2 uren leeg dan heb je sowieso een dikke overdosis te pakken.

We kunnen wel af gaan geven op de drug, maar als je er niet mee om kunt gaan ligt het gewoon (in ieder geval deels) aan jezelf.

Ik ben er (GHB) zelf ook vrij nieuw mee, maar de dosering komt zó precies met dit middel. Een paar tienden van een milliliter kunnen het verschil maken tussen een lekkere roes en teveel hebben genomen. Laat staan als je 4 keer meer neemt dan wat voor jou een goeie dosering is. Los van een zeer ongewenst effect kan dat zelfs ook nog eens levensgevaarlijk zijn.

Als ik hier onwaarheden verkondig, hoor ik dat graag van de meer ervaren GHB gebruikers.

L

Lid 152247

Gast
Tuurlijk was de dosis er zot over, maar indd, blijf je er ook meteen verder vanaf, zie me daar nog spartelen😖 Heb zony slechte ervaring met O-DSMT ook voorgehad, was op maand tijd (nierstenen) nogal verslaafd geraakt aan Tramadol (vloeistof) met dosissen v 400mg. O-DSMT als
Dit was absoluut een overdosering! Je hebt enorm veel geluk gehad dat je lichaam de ghb zelf eruit heeft gegooid vooral door het overgeven, en zeker omdat je je beste vriendin aan de lijn had.

Ik heb het bij een ander ook meegemaakt Verkeerde fles gepakt uit de koelkast(stupid) en een gigantische slok genomen.Ja ze had het kunnen uitspugen, maar gedachteloos slikte ze dorstig door. Gelukkig direct gestopt want je proeft het. Maar wel met terechte paniek.

Anyway..Dan word het gissen..het is sowieso veels te veel..is het gevaarlijk. Knock out of een (fatale) overdosering)
Zij wilden ook geen ambulance , maar er was geen tijd te verliezen. De hele groep stond erbij. Ze moest haar vinger in de keel doen en blijven overgeven tot er echt niets meer uit kwam

Bloeddrukmeter erbij. En anders was het pech voor haar en hadden we vrij snel toch gebeld. Maar dat overgeven kan echt live saving zijn.

Denk aub niet dat het een slechte kwaliteit was.
Als het nog een keer gebeurt en overgeven is geen optie, is er een groot probleem.

Naast insulten, bloeddrukklachten etc, zijn er nog veel meer risico's zoals:
Waar je terecht komt met vallen.
En zelfs als je je veilig waant op je bed. Als je op je buik ligt en je hebt een overdosis ben je machteloos tegenover verstikking.

Gelukkig dat je het sindsdien niet meer gebruikt hebt. Maar ik wilde het toch even benoemen in het algemeen, al is het in de toekomst maar 1 iemand die hier wat aan heeft...

Bovenaan