GHB "veilig" combineren met 3CMC

BDF

Experimenterende gebruiker
Hi,

Iemand ervaring met de combinatie GHB en 3CMC? Hoe deze enigszins veilig te combineren? Eerst de G of juist eerst de 3CMC en tijd er tussen?
Dank alvast voor al jullie input.

Groet.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Over 3-CMC is al heel weinig bekend, en ik vraag mij af of er sowieso iemand is die deze combinatie heeft geprobeerd. En als er al iemand is, dan kun je daar zeker geen conclusies aan verbinden vanwege de te kleine "steekproef".
Dus of het veilig te combineren is?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Er zijn genoeg mensen hier die 3-mmc met ghb hebben gecombineerd. Denk @Snuffelaar wel. Zou dezelfde veiligheidsoverwegingen in acht nemen bij 3-cmc.
Heb 3-mmc idd regelmatig gemengd met G . Zelfs die twee + ketamine en ging goed.

3-mmc en 3-cmc zijn cathinones.
Daar stopt de vergelijking.

Ze lijken niet op elkaar dus kan de risico factor zo ook niet inschatten.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Zelf heb ik wel eens de combi 4-mmc en G genomen (vrij recent nog). Deze ging bij mij erg goed, de anderen hadden dit al vaker zo genomen.

BDF

Experimenterende gebruiker
Dit weekend de combi GHB en 3CMC gedaan. Eerst 2ml GHB na een uurtje 150MG booty bump 3CMC. Daarna nog 2x GHB en 3M gebruikt zelfde hoeveelheden. Heb een top gezellige en geile avond gehad. 0 kater.

chinn

Newbie
Dit weekend de combi GHB en 3CMC gedaan. Eerst 2ml GHB na een uurtje 150MG booty bump 3CMC. Daarna nog 2x GHB en 3M gebruikt zelfde hoeveelheden. Heb een top gezellige en geile avond gehad. 0 kater.
Een vergelijkbare steekproef heb ik gedaan.
Het is mijn lievelingscombinatie. 😘
De g maakt me high, de 3C maakt me geil. Perfect voor een hete avond/nacht.
Ik neem 1ml G per 20kg lichaamsgewicht.
Kwartier of halfuurtje later 150mg booty.
Elke 2 uur herhalen. De G afbouwen met elke keer een ½ml minder. De 3C opbouwen met elke keer zo'n 30mg meer.

AmsBoy91

Newbie
Ook ik heb 4mmc/3mmc erg vaak gecombineerd met G, en gaat helemaal prima. Wat bv gevaarlijk zou zijn is ketamine met G combineren (ondanks dat ik dit net als @Snuffelaar ook wel eens heb gedaan en dat ging gelukkig prima) omdat het allebei downers zijn, dus meer kans op out gaan en in het aller-ergste geval stikken in je eigen kots. Of drugs nemen die allebei de seizure treshold verlagen (bv.... ik kan even alleen medicatie bedenken maar veel wellbutrin slikken als je in een benzo ontwenning zit is onhandig omdat wellbutrin zelf en het hebben van een benzo ontwenning de seizure treshold verlagen).

Maar 3of4M met G is m'n favo combi. Ga ik iig héérlijk op.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ook ik heb 4mmc/3mmc erg vaak gecombineerd met G, en gaat helemaal prima. Wat bv gevaarlijk zou zijn is ketamine met G combineren (ondanks dat ik dit net als @Snuffelaar ook wel eens heb gedaan en dat ging gelukkig prima) omdat het allebei downers zijn, dus meer kans op out gaan en in het aller-ergste geval stikken in je eigen kots. Of drugs nemen die allebei de seizure treshold verlagen (bv.... ik kan even alleen medicatie bedenken maar veel wellbutrin slikken als je in een benzo ontwenning zit is onhandig omdat wellbutrin zelf en het hebben van een benzo ontwenning de seizure treshold verlagen).

Maar 3of4M met G is m'n favo combi. Ga ik iig héérlijk op.
Ik denk gewoon iets stimulerend in het algemeen, nee?
Speed is er ook hemels zweverig bij. Maar daar schuilt inderdaad net het gevaar ook.

Het niet goed kunnen inschatten van hoeveel je op hebt en dat de ene dan plots de andere niet meer dempt.
3x bijna knockie gegaan en elke keer met een stim er op.

Bovenaan