GHB Snuiven

Spor

Wijs gebruiker
Hallo iedereen,

Ik vroeg me zomaar af he..... Is GHB snuifbaar ? Als je het vocht laat verdampen blijft er een wit poeder achtig goedje over. Wat als je dit snuift ? Of in in een capsule stopt en slikt ?

Niet dat ik dit il gaan doen, ben gewoon benieuwd :beer:

Spor

Wijs gebruiker
Op de een of andere manier had ik dit soort reacties wel verwacht :rolleyes: en terecht natuurlijk :wink:

Maar iemand ervaring mee ? Of enig id wat er dan te gebeuren staat ?

inferno33

Bewuste gebruiker
Volgens mij kan het gewoon.. Kan me alleen voorstellen dat het een ontzettend smerige nasmaak geeft..

Spor

Wijs gebruiker
eyebeekaii zei:

Nieuwsgierigheid naar alles :wink:

Mijn neus is sowiso een ramp, ben al mn hele leven chrnoisch verkouden, en ben al 9,5 jaar verslaafd aan otrivine (merk voor neusdruppels, andere merken doen het m niet...) ben net zoals met de meeste dingen sinds 1 jan aan het stoppen, maar die verslaving is toch echt het hardnekkigst... Anyway, ben niet van plan er nog meer in te duwen :P die keer keta was wel de moeite waard maar voor de rest doe ik mn best om overal vanaf te blijven

Spor

Wijs gebruiker
en wat hebben mensen toch met mijn nick :P

kwil m laten veranderen door een mod, en tot nu toe ben ik alleen nog maar zo ver dat het mogelijk is :P erna is het contact een btje verwaterd ofzo... maarja, das nogal offtopic

Het is smurfenweek bij de AH! Elke smurf die je krijgt fijnmalen en opsnuiven. misschien verander je dan zelf in eeen smurf. leuk.

Ghb niet snuiven. je neus heeft daar geen trek in.

no offence.

Spor

Wijs gebruiker
hendriekoek zei:
Ghb niet snuiven. je neus heeft daar geen trek in.

Nee mn neus heeft trek in coke, pep of keta :rolleyes: vroeg niet of die er trek in had, ik vroeg of het zou werken

ja - haha

heel leuk en aardig allemaal zo, 8 reply's enzo, maar behalve inferno33 reageert niemand op mijn eigenlijke vraag... Snap wel dat het leuk is allemaal, en ben het ook niet van plan, maar uiteindelijk is het forum er toch om informatie te verstrekken en (dit soort?) vragen uit de wereld te helpen, en is het niet het grote moppentap forum ofzo ?

Verder ook no fence naar iemand, maarja, stel een vraag en word alleen maar lollig over gedaan (wat ik trouwens wel meer zie...) en de vraag zelf gaat een btje verloren in alle lolligheid... :rolleyes:

space scientist

Wijs gebruiker
ghb laten verdampen tot poeder.

dan kan je het snuiven, of in capsules doen en slikken. Wel snel snuiven want anders heb je zo weer vloeistof, is namelijk hygroscopisch.

Spor

Wijs gebruiker
Kijk, daar hebben we wat aan, dank u !

Was me idd op gevallen dat het poeder werd als t verdampte... maar bijv capsules is ( als je goed doseerd !!!! ) wel idealer op feestjes lijkt me zo

Spor

Wijs gebruiker
1-3 gram ??? als ik 5ml laat verdampen houd ik n paar kruimels over.... is die verhouding dan zo verschillend ?

inferno33

Bewuste gebruiker
In general, the doses used recreationally are between 500 mg and 3000 mg.

Komt van de engelse wikipedia.. Maar dat is waar de meesten het over hebben.. Misschien heeft het een hele hoge dichtheid.

EDIT: Lijkt erop dat de dichtheid 2.16 gram/cm^3 is

berbe

Bewuste gebruiker
aangezien je dan je lever niet mee laat geniete laat ik het zo maar zegge
zal je nog sneller nok gaan
omdat de dosering veel kleiner word omdat alles wat je snuift je lever overslaat
zelfde zoals prins van engeland snoof vodka, paar lijne en je moet al uitkijke voor alcoholvergiftiging
waarom moeilijk make
vraag ik me nu af, het is klaar in een flesje te krijge
kan je zo binnen giete of bij je bier of cola gooie
waarom het dan moeilijk make door op wc met pasjes ligge knoeie buisje make .............................
daar zou ik nu eens een antwoord op wille:confused:

troebadoer

Bewuste gebruiker
mmm beter, zie nog maar 1 fout :)

maar dit is geen chatsite dus laten we ontopic blijven

btw, het was niet serieus bedoeld

action_man

Experimenterende gebruiker
berbe zei:
aangezien je dan je lever niet mee laat geniete laat ik het zo maar zegge
zal je nog sneller nok gaan
omdat de dosering veel kleiner word omdat alles wat je snuift je lever overslaat
zelfde zoals prins van engeland snoof vodka, paar lijne en je moet al uitkijke voor alcoholvergiftiging
waarom moeilijk make
vraag ik me nu af, het is klaar in een flesje te krijge
kan je zo binnen giete of bij je bier of cola gooie
waarom het dan moeilijk make door op wc met pasjes ligge knoeie buisje make .............................
daar zou ik nu eens een antwoord op wille:confused:

Alles wat je snuift slaat echt niet je lever over. Als dat zo zou zijn zou je van snuiven van speed of coke binnen de kortste keren een overdosis krijgen. Als je iets snuift wordt het alleen sneller opgenomen, de slijmvliezen nemen stoffen sneller op dan de maag en dunne darm.

Stoffen moeten eerst opgenomen worden in je bloed om bij de lever te komen. Dit kun je dus doen door snuiven, slikken of spuiten. Spuiten is in dit geval het snelste. Daarna snuiven en vervolgens slikken.

Groeten,

Action_man

action_man

Experimenterende gebruiker
eyebeekaii zei:
Hallo iedereen,

Ik vroeg me zomaar af he..... Is GHB snuifbaar ? Als je het vocht laat verdampen blijft er een wit poeder achtig goedje over. Wat als je dit snuift ? Of in in een capsule stopt en slikt ?

Als je het laat verdampen moet je zorgen dat je het in een droge omgeving bewaard. Anders neemt het vocht uit de lucht op en is het geen poeder meer.

Als je het snuift zal het waarschijnlijk sneller werken. Ik denk dat je wel enorm last gaat krijgen van je neus door de NAoH. Probeer maar is wat keukenzout te snuiven.

In een capsule stoppen en dan slikken heb ik wel vaker gelezen. Of gewoon oplossen in sap ofzo. Ik heb ook weleens verhalen op erowid.org gelezen van mensen die aan farmaceutische GHB konden komen. Dat is dan in poedervorm. GHB wordt ook gebruikt als medicijn voor mensen die narcolepsie hebben. Zoek maar is op Xyrem.

Xyrem is a trade name for gamma-hydroxybutyric acid or GHB, an endogenous neurochemical involved in regulating metabolism, especially regarding sleep or hibernation.[1] In medical contexts GHB is often called sodium oxybate, which is an alternate term for the sodium salt of the chemical.

Spor

Wijs gebruiker
Hey, van Xyrem dat wist ik idd :)

Nou, heb het dus geprobeerd, 1ml op een lepel, lekker junkiestyle aansteker eronder totdat het borrelt en dan hard laten worden..... Probleem is dan alleen dat je een gigantische berg van die zooi hebt, terwijl het maar 1ml is, past no way in een capsule en we hebben het ook geprobeerd te snuiven, maar ook bijna onmogelijk omdat het gewoon een natte tati is, en je krijgt er alleen die ontzettend ranzige smaak van in je mond

space scientist

Wijs gebruiker
action_man zei:
eyebeekaii zei:
Hallo iedereen,

Als je het laat verdampen moet je zorgen dat je het in een droge omgeving bewaard. Anders neemt het vocht uit de lucht op en is het geen poeder meer.

Als je het snuift zal het waarschijnlijk sneller werken. Ik denk dat je wel enorm last gaat krijgen van je neus door de NAoH. Probeer maar is wat keukenzout te snuiven.

In een capsule stoppen en dan slikken heb ik wel vaker gelezen. Of gewoon oplossen in sap ofzo. Ik heb ook weleens verhalen op erowid.org gelezen van mensen die aan farmaceutische GHB konden komen. Dat is dan in poedervorm. GHB wordt ook gebruikt als medicijn voor mensen die narcolepsie hebben. Zoek maar is op Xyrem.

Xyrem is a trade name for gamma-hydroxybutyric acid or GHB, an endogenous neurochemical involved in regulating metabolism, especially regarding sleep or hibernation.[1] In medical contexts GHB is often called sodium oxybate, which is an alternate term for the sodium salt of the chemical.

denk eens even na, bij goed gemaakte GHB zal er geen NaOH meer in zitten, aangezien het is omgezet samen met het gedemineraliseerd water en GBL in Ghb

J0rrit

Badass junkie
Ik kan me wel vinden in dit topic, ik vind namelijk dat ghb te rustig opkomt en het zeker 20 minuten duurt vanaf je het begint te voelen dat je echt lekker gaat, dus snuiven ofzo lijkt me wel stuk intenser of is er een andere manier om te zorgen dat de ghb snel in 1 keer inslaat?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Dat vind ik net het leukste, dat opkomend gevoel

Na een kwartiertje begint het toch al te werken..... anders kun je de ghb eens even in je mond houden, misschien dat je mond al een deel opneemt

Spor

Wijs gebruiker
Lol ik was mijn topic eigenlijk alweer vergeten :grin:

Maarre, het snuiven werkt echt niet zo geweldig als we graag zouden willen. Tenminste niet met de vloeibare ghb die ik had. Misschien dat het met de pharmaceutische een ander verhaal is.

We hadden vaker gezien dat het aan de randjes zeg maar poeder was geworden en als je de dop van de fles afdraaide dan vielen er stukjes af... Nou we hebben toen om te beginnen 1 ml op een lepel gedaan en een tijdje vuur eronder gehouden (junkie style :sunglasses: ) dat een tijdje volgehouden en toen het vuur weg. Toen werd de ghb dus hard, als een blok en konden we hem van de lepel afhalen en crushen... Maar, om te beginnen was het een hele berg, zeg maar iets van 2 gram coke in hoeveelheid, en aangezien het van 1 ml kwam zou je dus per persoon toch al zeker 2× die hoeveelheid moeten kunnen snuiven. Een lijn met de hoeveelheid van ongeveer 4 gram coke schiet natuurlijk ook niet op.

Verder is het een stof die water aantrekt, ben de naam ff vergeten, dus het is maar heel ff poedervorm, totdat het smurrie word en evenlater je gewoon een nat cd hoesje hebt... als ik ooit mijjn handen kan leggen op wat famaceutische ghb dan wil ik het zeker nog eens proberen.

Spor

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
FlipMeister zei:
Dacht dat et zo was tog?

Van snel naar langzaam:

Spuiten > Roken > Snuiven > Slikken

Je bent rectaal vergeten

Ja en IM / IV spuiten, chinezen, onder je tong leggen, en ehhhh heb zelfs wel eens gelezen op erowid dat iemand een lsd microdot in zijn traanbuis deed... Vraag me af waar dat in het rijtje terecht zou komen :P

flatron

Newbie
Even voor de duidelijkheid,
Als je GHB indampt en je houd poeder over, kan je het inderdaad in een capsule doen, bewaar deze wel in een luchtdicht zakje en zorg ervoor dat de ghb echt HEEL goed droog is anders lost je capsule weer op in het vocht wat nog in de GHB zit.
Snuiven kan ook alhoewel me dat niet echt prettig lijkt met ghb, je kan het ook in een zetpil doen en in je kont stoppen.
Je kan het ook injecteren in je bloedbaan als je een oplossing maakt van 0,9g/ml maar dan moet je dus wel 2-3ml aan vloeistof injecteren in je eigen bloedbaan :rolleyes:
P.S voor de slimmeriken onder ons die het willen proberen, als de pH van je bloed 0,3 afwijkt dan ga je dood... :grin:

toooz

Belezen gebruiker
de manier hoe ghb wordt gemaakt in liquide vorm is anders dan die voor poeder vorm. voor poeder vorm wordt er normaal gezien ethanol gebruikt en geen proper water.

Angramar Temenos

Badass junkie
Injecteer het in je oogbal, haal daarna je oogbal eruit. Stop nu de hele oogbal in je pisbuis. Verwijder nu je penis met een stanleymes, en insert hem in je anus. Zulke lekker trips geeft dat jongen!

Bovenaan