Gabbertje
Wijs gebruiker
Ik wel, ik volg ook deze topic. Vind het interessant hoe dat in zen werking gaat. Je bent trouwens goed bezig hou vol!Vraagje, zijn er mensen die geintresseerd zijn in het afbouw proces?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wel, ik volg ook deze topic. Vind het interessant hoe dat in zen werking gaat. Je bent trouwens goed bezig hou vol!Vraagje, zijn er mensen die geintresseerd zijn in het afbouw proces?
Vraagje, zijn er mensen die geintresseerd zijn in het afbouw proces?
Ik volg je topic ook. Het is ook erg leerzaam voor mensen die geen idee hebben wat GHB kan veroorzaken bij dergelijk gebruik. En ik denk voor jouzelf ook waardevol om dit topic bij te houden, zodat je er later nog eens op kunt terugkijken als je dit overwonnen hebt. Ik, en vele met mij denk ik, zijn dankbaar dat je dit met ons deelt.
Zet hem op!![]()
Thanks Sprokkie.
Ik krijg hier farmaceutische GHB, de stof is exact hetzelfde alleen de wijze waarop het gemaakt is verschilt. Daarnaast is het veel minder sterk per mililiter dan straat GHB.
Waardoor het bij binnenkomst even lastig is voor de arts om te bepalen hoeveel mililiter Xyrem je nodig hebt. Xyrem = de farma GHB merknaam.
Zoals ik had al gepost was ik vorige week maandag pas op 21:00 stabiel en kwam 09:30 binnen.
Eerst kreeg ik 10ml Xyrem, geen effect.
Daarna 15ml, dat was voor 2 uur wel te doen en de volgende dosis 15ml was weer niet genoeg om m'n ontwenning tegen te gaan. Shaken, zweten, angstig, mensenschuw, verward, verhoogde pols en bloeddruk.
Ik kreeg m'n eerste dosis Xyrem ook pas om 14:30 waardoor ik dus al enorme ontwenningsverschijnselen had. Als ik buiten zo lang geen GHB zou nemen had ik meer dan 5ml moeten nemen om uit de ontwenning te komen. Eerder iets van 8 of 9ml.
Vandaar dat die 10ml Xyrem en 15ml Xyrem niet voldoende waren. Pas nadat m'n dosis opgehoogd was naar 18ml Xyrem werd ik rustig. Ondertussen kreeg ik al wanen en hallicunaties dus ik heb tegen een delier aangezeten.
Even snel een rekensommetje voor de geintresseerde.
Xyrem = 150mg per mililiter, dus 18ml x 150mg = 2700mg GHB.
Straat GHB is gemiddeld 450mg per mililiter.
Dus 2700mg GHB ÷ 450mg x 1ml = 6ml.
Ik krijg medisch rekenen voor m'n studie.
Dus omgerekend ben ik ingesteld op 6ml GHB, de Xyrem bouwen ze met 2ml per dag af. Dus 300mg per dag minder.
Als je onder de 12ml Xyrem komt merk je het effect niet meer, dus voel je het ook niet uitwerken. En dan gaat het vrijwel pijnloos, althans lichamelijk dan. Mentaal ben ik wel somber en veel verlangen naar GHB.
Vandaag sta ik op 6ml Xyrem, morgen naar 4ml en dan nog 1 dag op 2ml en dan stop je om 23:00.
Bij deze wat uitleg,
Raver.
Super om zo'n positief bericht te lezen!![]()
Is wel wat anders idd dan 2 weken geleden. Toen ik mezelf letterlijk afvroeg of ik t wel ging overleven.
GHB is hemels als je er mee om kan gaan, maar eenmaal verslaafd is het letterlijk hel op aarde. Echt een val waar je niet meer uit komt zonder hulp.
Wauw zo snel kan het gaan...
Maar je gooit het restant niet weg?
Goed dat je z'n nummer hebt geblokkeerd in ieder geval.
Das kut Raver, maar hoort er bij. Sterk blijven en probeer rationeel te blijven denken!
Mocht je erg veel moeite hebben, is microdoseren van LSD misschien iets zinvols voor je om de tijd te overbruggen.
Wordt vaker gebruikt door mensen die afkicken van een verslaving. Verdiep je er eens in of stuur me een PM.
Veel sterkte nog maat!
Zou je mij een biografie kunnen geven hoe jouw recreatieve gebruik zo heeft kunnen escaleren tot de situatie waar je nu in verkeerd? Dit om in te zien hoe een G-verslaving er in sluipt.