Ghb permanent geen effect meer.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Sorry voor de zoveelste post . Er is iets heel raars aan de hand . Ik was bijna een week wakker met niet eens 1 min slaap . Ben met me moeder naar huis artsen post gegaan in de nacht . Nou wat een nutteloze onzin . Ze doen dus niks met GHB . Crisis bestaat niet in geval van ghb heel vreemd . Me bloeddruk bovendruk was 150 , dit was op 20 mg valium,30mg baclofen met GHB er bij ??? Maar ja er was niet acuut wat aan de hand , ik zei me bovendruk is dus al 150 op valium baclo en GHB dit kan helemaal niet goed zijn . Dit zal waarschijnlijk komen door zware slaap deprivatie . Niemand interesseert het wat lijkt wel huis arts niet niemand boeid het wat . Ik ga een eind aan me leven maken als dit door gaat ik heb dit gezegd . De GHB werkt niet meer ik zou zo 50ml kunnen nemen zonder effect , het houd alleen me hartslag rustig geen slaap effect niks meer . Ik heb iemand anders een dop laten nemen om zeker te zijn of de GHB wel goed was , dit werkte gewoon prima bij die gene 4 ml . Dit is gekomen na speed erbij en ben me radeloos . Niemand die ik ken of lees op internet heeft dit probleem . What the fuck is hier aan de hand ?

Blauweaap

Badass junkie
Misschien is dit het punt om te gaan afkicken ? Als je er toch niks van voelt waarom door gebruiken ? Hulp zoeken hiervoor zou al stap nummer 1 kunnen zijn mits je er vanaf wilt.

Bovenaan