GHB overdose

Ik heb ooit is een GHB overdose gehad..dat ik nog een litteken op m'n gezicht heb van het vallen! Totaal je evenwicht kwijt raken. Met de gevolgen van dien. GHB is wat mij betreft de gevaarlijkste shit die er is. Hebben mensen ervaring met een GHB overdose? En wat is er bij jou gebeurd??

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zelf nooit out gegaan of iets gevoelt van GHB(heb er een hekel aan zelf), maar laatst ging er nog iemand out in zijn douche toen ie douchen was met zijn vriendin. Zijn vriendin schreeuwen om hulp, daarna op de bank neergelegd, in een positie dat het ademen goed/makkelijk blijft en in de gaten houden of er niet ineens gekotst word waar in gestikt kan worden.Hij werd na 3 uur weer wakker en ging weer goed toen gelukkig. Vind het altijd maar naar om te zien als er weer iemand outgaat ervan voor de 100e keer :(

19hyperdrive80

Experimenterende gebruiker
Gaat het echt fout
+stabiele zijligging

+keel,neus,mond vrijmaken

+als ie enigziinds kan drinken {SUIKERWATER+VITC als gifverdrijver}

+ambulance Bellen {wel doen}

ken iemand die wou er geen politie bij omdat ie handel in huis had liggen!!!!!!!!!!!!!!!!
of we hem niet om de bocht kunnen leggen!!!{ik zei WAT!!!!!!!!!! het is gvd je kameraad en jij maakt je druk om een beetje handel.} fuck jou dacht ik en heb gebelt.

scheelde dus niet veel maar heeft het gered,

{ja je hebt vrienden en je heb vrienden die gek op je geld zijn of je er nu aan dood gaat zal hun een zorg zijn} Mensen de ¨scene¨ ken geen medelij

:smoke: :smoke: :smoke:

mijn vrienden gaan nog altijd voor de handel

RJon

Newbie
Vraag van een bezorgde vader, mijn zoon wil 20-25 ml gbl innemen + flinke borrel. Hij dreigt daarmee. Is dit dodelijk? ik lees zoveel verschillende berichten.
Alvast dank, Ronald

darkbull

Bewuste gebruiker
ik ben geen gebruiker, heb het wel overwogen vanwege de effecten maar als ik zou beginnen, zou ik met 1 ml beginnen.
20 ml voor iemand die nog nooit heeft gebruikt, lijkt me op z'n minst onverstandig.

maar laat ik het woord aan de ghb gebruikers...

pammetje82

Bewuste gebruiker
Nou bij mij gaat het altijd zo dat ik mezelf onbewust op de bank of op bed leg als ik bijna outga.
Tenminste dat blijkt want word altijd wakker op de bank of in bed of gewoon zittend in de stoel :grin: slecht is dat outgaan zeker voor je hersenen.. voor mijn gevoel is het zo dat je er hoe vaker je outgaat hoe meer geheugenproblemen van krijgt.
En slaapproblemen ook!! dat is heel naar... door dat outgaan raakt je hele slaapritme door de war

Bovenaan