GHB niet meer getest?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Zag vandaag bij testcentrum een papier hangen dat GHB, net als LSD, vanwege de kosten niet meer getest word op dosering. Dat lijkt me extreem onhandig bij zo'n "link" goedje als GHB.
Is dit al langer? Het viel mij vandaag pas op.
Het is namelijk wel een middel dat ik ooit eens zou willen proberen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Iemand die hier antwoord op weet? Ik zou dit ook wel willen weten. Juist omdat GHB bekend staat als een middel waarvan de sterkte erg kan verschillen en waarbij de dosering erg nauw komt.

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Mmmh gaat niet zo goed bij het testcentrum ..
Het alleen meten en wegen van pillen die ze herkennen vind ik ook al vreemd

Raver

Badass junkie
Een aantal jaar geleden kon ik in m'n woonplaats al geen GHB samples meer inleveren.
De rede ervan kan idd wel een geld kwestie zijn, het inleveren van samples is gratis toch?

Verder bestaat er nauwlijks GHB met een sterkte boven de 500mg/ml. En als je met een PH strip de waarde test en die komt uit op 7 dan zit je goed.

Ik zou nooit meer dan 3ml nemen de eerste keer. 2.5ml zou prima moeten zijn voor 'n eerste dosering GHB. Niet teveel eten van te voren dan werkt het veel minder goed.
En als je niks voelt, 2 uur wachten en dan je dosis met 0.5ml verhogen. Je gaat niet zomaar out, en een dodelijke overdosis krijg je al helemaal niet bij een dosering van 3ml of minder.

Je hebt m'n forum gelezen, pas ermee op!
Ik ga geen mensen ervan proberen te houden verder. Liever goed informeren.

Succes.:thumbsup:

Bovenaan