GHB niet in de koelkast

GHB in de koelkast bewaren?

• Ja

• Nee

• Ik heb geen idee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Rebell

Wijs gebruiker
Mensen vragen in mijn omgeving wel vaker of je GHB in de koelkast moet bewaren of niet.
Wat ik zelf heb ondekt is dat je dat niet moet doen. Zo word het doseren moeilijker.

Als de GHB koud is en je neemt het lijkt het er op dat je minder voelt en wil je snel wat erbij pakken.
Met als resultaat dat je out gaat.

Als je GHB op kamer temperatuur bewaard neemt het sneller op in je lichaam.
En voel je na vaak al na een paar minuten het effect.

Hoe bewaar jij je GHB?

Mesh

Belezen gebruiker
Kamer tempratuur is tussen de 15 tot 20 graden. Boven de 20 zou ik m ook niet bewaren, dat is bij chemisch spul nooit goed.
Bewaar m dus zelf in de koelkast en zolang je goed dosseert kan er niks fout gaan, gewoon je verstand gebruiken

Rebell

Wijs gebruiker
Had het na een lange tijd weer eens gekoeld maar vond dat het effect erg laat kwam.
Hij was ook goed stroperig merkte dat ik genoeg had aan 3ml terwijl ik al op 5ml zat daarom vraag ik me af als het koud is de ghb een andere formatie aanneemt en dus dikker is en dus sterker is.
Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.

Conjo

Bewuste gebruiker
Als GHB te koud is en te stroperig is krijg ik het moeilijker in de dosering spuit.
Ik merk persoonlijk nauwelijks verschil

Mesh

Belezen gebruiker
Had het na een lange tijd weer eens gekoeld maar vond dat het effect erg laat kwam.
Hij was ook goed stroperig merkte dat ik genoeg had aan 3ml terwijl ik al op 5ml zat daarom vraag ik me af als het koud is de ghb een andere formatie aanneemt en dus dikker is en dus sterker is.
Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.

Kan aan zoveel factoren liggen, had je niet een volle buik? Of lag t niet aan de setting? Als ik op bed lig voel ik hem ook altijd later dan op een festival / sociale kring is mijn ervaring.

Rebell

Wijs gebruiker
Kan aan zoveel factoren liggen, had je niet een volle buik? Of lag t niet aan de setting? Als ik op bed lig voel ik hem ook altijd later dan op een festival / sociale kring is mijn ervaring.

Nee ik gebruikte deze fles een keertje koud dus in alle soorten settings. Het is ook niet zo gekke gedachte hoe dikker en stroperige het is hoe sterker de inhoud

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Rebell
Het blijft gewoon dezelfde stof en t volume blijft ook hetzelfde, dus is het onmogelijk dat GHB in de koelkast een andere sterkte zou hebben dan op kamertemperatuur.

Rebell

Wijs gebruiker
Het blijft gewoon dezelfde stof en t volume blijft ook hetzelfde, dus is het onmogelijk dat GHB in de koelkast een andere sterkte zou hebben dan op kamertemperatuur.

Dat vraag ik me dus af als de substantie dikker word dus meer compact en stroperiger dat het dus dat je b.v. 200ml hebt maar eigelijk 180ml er uit haalt.
Vandaar mijn vraag anders ga ik het een keer meten.

Bovenaan