GHB na speed?

sjelepopi

Belezen gebruiker
HOi,

Ik heb nog nooit GHB gebruikt en had het eens in huis gehaald om het te testen.

Nu heb ik er nog geen kans voor gehad, maar wilde ik het komende vrijdag nacht na een feestje doen. Dus rond 6 uur. Alleen is het zo dat ik waarschijnlijk speed ga gebruiken om dat feest.

Hoe is de combinatie GHB na speed?
Is het wel of niet af te raden?
Of is het niet af te raden, maar wel af te raden voor eerste keer gebruik?

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
GHB+Speed is nog beter dan Cocaine+Alcohol! Geen last van rusteloosheid van speed en de slaperigheid van ghb. En ik heb het gevoel alsof m'n hersenen klaarkomen. Qua intensiteit vergelijkbaar met MDMA maar ik vind deze geile mindstate veel prettiger en voelt minder nep aan :grin:

GHB+een jointje na speed is essentieel voor mij. Totale maskering van je kater zodat je tijd hebt om te herstellen, uitrusten en goed te eten zonder dat je je kut hoeft te voelen en jezelf nog verder om zeep helpt (zoals bij alcohol). Ik neem uberhaupt geen speed meer als ik geen G voorhanden heb.

Misschien een beetje een rare afsluiter maar ik raad je uberhaubt af om ooit GHB te nemen. Driekwart van de mensen die ik ken die het ooit gebruikt hebben is in verschillende mate verslaafd aan dat spul. En de combo G en speed (maar ook de de drugs afzonderlijk natuurlijk) ook nooit op normale dagen gebruiken als je slim bent. Uitzonderlijk verslavend, maar dat heb je natuurlijk zelf in de hand.

sjelepopi

Belezen gebruiker
Bedankt voor je uitleg.

Ja met het afraden, je weet zelf waarschijnlijk wel zoals bij bijna elke gebruiker, als je iets een keer wilt proberen doe je het toch. :P

Door de week gebruik ik sowieso nooit drugs of alcohol. Ik gebruik zelfs geen eens elk weekend. En mocht het onverhoopt toch te ver raken heb ik mensen om mij heen die me er wel vanaf helpen.

Als je ze combineert, gebruik je dan eerst de speed of de ghb, of maakt dit niet zoveel uit?

SperSIZEboon

Badass junkie
ik vind speed een heerlijke combi, door die speed ga je toch wat minder snel out maar je bent toch lekker wazig van die GHB

3970

Wijs gebruiker
Wij (mijn vrouw en ik) vinden het een hele fijne combinatie. Dan niet vlak na elkaar, maar bv. eind van de middag speed (Dex), en dan 's avonds om een uur of 10-11 wat G. Het effect van de G vinden we dan veel fijner, we hebben er minder van nodig, en je gaat niet zo snel out. En als we de avond (nacht) afsluiten met wat G en wiet, dan is de kans zelfs aanwezig dat we nog een paar uurtjes kunnen slapen. En dat is dan wel fijn :grin:

Off topic; ik kan echt niet begrijpen hoe mensen verslaafd kunnen raken aan G...als ik G op heb kan ik niet meer normaal lopen, laat staan functioneren...maar goed, ieder het zijne!! :wink:

ronny

Experimenterende gebruiker
Roseta Stoned zei:
GHB+Speed is nog beter dan Cocaine+Alcohol! Geen last van rusteloosheid van speed en de slaperigheid van ghb. En ik heb het gevoel alsof m'n hersenen klaarkomen. Qua intensiteit vergelijkbaar met MDMA maar ik vind deze geile mindstate veel prettiger en voelt minder nep aan :grin:

GHB+een jointje na speed is essentieel voor mij. Totale maskering van je kater zodat je tijd hebt om te herstellen, uitrusten en goed te eten zonder dat je je kut hoeft te voelen en jezelf nog verder om zeep helpt (zoals bij alcohol). Ik neem uberhaupt geen speed meer als ik geen G voorhanden heb.

Misschien een beetje een rare afsluiter maar ik raad je uberhaubt af om ooit GHB te nemen. Driekwart van de mensen die ik ken die het ooit gebruikt hebben is in verschillende mate verslaafd aan dat spul. En de combo G en speed (maar ook de de drugs afzonderlijk natuurlijk) ook nooit op normale dagen gebruiken als je slim bent. Uitzonderlijk verslavend, maar dat heb je natuurlijk zelf in de hand.

Over welke doseringen hebben we het dan?? Klinkt goed alleszinds.

Mac...

Badass junkie
ja het is al vaker gezegd, lekkere combo..

Maar let wel op: upper en downer gaat niet altijd even goed samen. Zoals je het wilde gebruiken lijkt me prima, eerst wat pep en later wat G :hearteyes:

Elfquest

Bewuste gebruiker
Wel mee oppassen. Je kan meer G hebben als je speed op hebt, maar als die speed uitwerkt kan die G er ineens inhakken.

Mac...

Badass junkie
Elfquest zei:
Wel mee oppassen. Je kan meer G hebben als je speed op hebt, maar als die speed uitwerkt kan die G er ineens inhakken.

Ja en dan val je in slaap en dat zou je dan toch zeker niet willen?

Maar ik denk dat het daar veel te lang voor duurt eer de speed helemaal is uitgewerkt en verder zul je toch altijd de doses in de gaten moeten houden.

Bovenaan