GHB Indampen

J0rrit

Badass junkie
Weet iemand iets over de schadelijkheid van ghb indampen in een gesloten ruimte? Wel met het raam open natuurlijk maar de deur kan helaas niet open tijdens deze activiteit... Ik vraag me ook wel af wat er precies verdampt (en je dus inademt)(welke onzuiverheden uit de gbl en/of NaOH) aangezien het smeltpunt van NaGHB zon 130 graden celcius is, als ik me niet vergis!

greets

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Huh wat bedoel jij nu. GHB drink je ... er valt niks te dampen???!!!!

Het gaat hier ook niet over verdamping om te inhaleren... Indampen is een meer chemisch begrip.

Het wil hetzelfde zeggen als verdampen.

Een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld een flesje Ketalar laten indampen/verdampen zodat al het water weg gaat en je ketamine kristallen overhoud.

parcival

Experimenterende gebruiker
Je zou dit kunnen doen door de oplossing in een oven enkele uren 110-120°C te bewaren of in een vacuum desicator met droogmiddel.
Nadeel is wel dat dit poeder vrij snel water uit de lucht zal opnemen en opnieuw in een oplossing veranderd. Het dient dus steeds in een goed afsluitende potje bewaard te worden.
Voordeel is dat je dan precies de dosis kan afwegen, voor mij persoonlijk was 2.8g een ideale dosis en 3.1g dan weer teveel.

WappieWappie

Belezen gebruiker
J0rrit zei:
Ik vraag me ook wel af wat er precies verdampt (en je dus inademt)(welke onzuiverheden uit de gbl en/of NaOH) aangezien het smeltpunt van NaGHB zon 130 graden celcius is, als ik me niet vergis!

Normale 'schone' GHB is niets meer dan Na-GHB in water. Ga je deze oplossing dus indampen, is het niets meer of minder dan water wat er verdampt. Niet schadelijk dus ofzo..

Bovenaan