Ghb icm sos

aXXis

Experimenterende gebruiker
Kut combi. De sos houdt je wakker en helder, de G doet juist het tegenovergestelde. Heb het 1 keer gedaan, had best wat G op en flink wat sos erin zitten. Sos werkte uit, effect van de G kwam naar boven en dan ga je KO. Niet doen dus, verspilling van je sos en G.

milfhunter

Experimenterende gebruiker
Inderdaad, er is geen synergie: je voelt of de sos, of de ghb. Hoewel ik speed niet zo leuk vind, is de combinatie met ghb wel heel lekker. Die werken duidelijk mooi samen. Misschien moet je dat maar eens proberen.

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik vind het heerlijk.

Goed doseren en dan voel ik echt wel meer dan alleen de sos of alleen de ghb. Net zoals drank met sos, maar dan ghb ipv drank :tongueout:
Speed met ghb vind ik ook heerlijk trouwens.

Wel jammer dat als idd of de sos uitwerkt, je in 1x keer heel erg gaar wordt van de ghb. Maar als het andersom uitwerkt (ghb eerst) heb ik altijd gigamoeite met slapen :P

J0rrit

Badass junkie
alainalain zei:
Ik vind het heerlijk.

Goed doseren en dan voel ik echt wel meer dan alleen de sos of alleen de ghb. Net zoals drank met sos, maar dan ghb ipv drank :tongueout:
Speed met ghb vind ik ook heerlijk trouwens.

Wel jammer dat als idd of de sos uitwerkt, je in 1x keer heel erg gaar wordt van de ghb. Maar als het andersom uitwerkt (ghb eerst) heb ik altijd gigamoeite met slapen :P

idd, super combo, dat opgefokte van de sos is dan helemaal weg, perfect.

Vigilante

Wijs gebruiker
Ja tis ook gewoon lekker chillen op sos, hoeft niet eens echt energiek te zijn :P

Neem sos sowieso altijd alleen als ik onder invloed ben en dan bij voorkeur van drank of ghb.
GHB dan nog het meeste, want dat werkt imo beter met sos :)

Bovenaan