Trippy langkous
Badass junkie
Oow lijkt me juist leuker als je naar anderhalf uur ongeveer bijneemd omdat je dan op 1 niveau blijft? Dat meende ik overal te lezen tenminste. En voor mij is dit niet te snel hoor, 1 uur is inderdaad wel te snel, had laatst 1 keer te snel bijgenomen omdat ik met te weinig begonnen was en had het gevoel dat ik bijna out ging maar het ging nog goed gelukkig!Oei. Ik lees wel wat risico's..
Na ongeveer 1,5 uur? Het moet minimaal 1.5 uur zijn, beter is 2 uur. Ongeveer is te risicovol. Doe je het een uur later komt het dubbel zo hard aan, en ook na 1 uur en een kwartier kan je absoluut niet bijpakken. De reden dat je ermee wegkomen is omdat je maar de helft van je 1e doseringen pakt, maar alsnog is het niet goed. Beter kan je na 2 uur dezelfde doseringen nemen. Dan heb je 4 topuren ipv schommelingen in je effect, tijd en doseringen.
Ik heb heel veel tips gepost in dit topic. Is uiteraard aan jou wat je ermee doet..maar het is qua doseringen niet echt vergevingsgezind 0.5ml kan al het verschil zijn tussen fun en knikkebollen. 1 ml erbij kan je in slaap brengen.
Dan gaat het niet zozeer om hoeveel je neemt, maar het stapelen in je lichaam bij te snel bijpakken
Hoeveel rondjes doe je? Het is inderdaad zeer verslavingsgevoelig. Ben iig blij dat je geen dopjes gebruikt. Waar merk je aan dat een pauze welkom is?
Ik bedoel het niet aanvallendinteresse, en er zit nu eenmaal een gebruiksaanwijzing bij (zou wel handig zijn, maar daar is DF voor)
En een pauze merk ik omdat mijn school er anders aan gaat ben ik bang en wat ik zei dat het heel verslavend werkt bij mij
En komt niet aanvallend over hoor, iedereen heeft weer andere tips en meningen over doseren, blijft een lastig iets denk ik. Denk dat het vooral belangrijk is dat je zelf doseerd en het niet door iemand anders laat doen en inderdaad bij mensen bent die je vertrouwd.