GHB ERVARING

Spyro

DF-koning
Ik ben ook gedrogeerd en verkracht door mijn ex partner. Hij accepteerde geen nee, en voordat ik kon tegen stribbelen was ik al zo verlamd door de G en uiteindelijk was ik helemaal weg.

Hij ziet dit nog steeds niet als verkrachting.

Moet bijna overgeven van de gedachte alleen al weer.

L

Lid 152247

Gast
Ik ben ook gedrogeerd en verkracht door mijn ex partner. Hij accepteerde geen nee, en voordat ik kon tegen stribbelen was ik al zo verlamd door de G en uiteindelijk was ik helemaal weg.

Jezus. Wat doet me dat pijn om te lezen over je.
Als ik weleens lees over je vechtersmentaliteit. Je openheid, brieven naar je ouders. Je sterke relatie met blyatman. En hoe jij je eigen ervaringen gebruikt om anderen te helpen.Kan ik maar 1 ding zeggen. Respect sterke vrouw!
Ik hekel vriendjespolitiek en slijmen om het slijmen.Maar de waarheid mag gezegd worden!

Spyro

DF-koning
Jezus. Wat doet me dat pijn om te lezen over je.
Als ik weleens lees over je vechtersmentaliteit. Je openheid, brieven naar je ouders. Je sterke relatie met blyatman. En hoe jij je eigen ervaringen gebruikt om anderen te helpen.Kan ik maar 1 ding zeggen. Respect sterke vrouw!
Ik hekel vriendjespolitiek en slijmen om het slijmen.Maar de waarheid mag gezegd worden!
Ontzettend lief dit. ❤️❤️❤️❤️

Waardeer ik enorm dat je dit zo zegt!

Trippy langkous

Badass junkie
Jij schreef dat bij bewustzijn geen verkrachting is omdat je dan toestemming geeft.
Nee.
Je kan bij bewustzijn zijn. Dus niet bewusteloos. Maar dat is wat anders dan volledig helder zijn. Een rapedosering ghb verandert al je zintuiglijke waarnemingen. Ook het vertragen van je denkproces. Het lijkt mierenneuken wat ik doe. Maar dat mierenneuken is wat bepaalt of iemand je heeft verkracht of niet. Vergeet de black-outs bij een overdosering ook niet. Je kan met sperma tussen je benen wakker worden en geen idee hebben wat er is gebeurd. De dader daarintegen wel. En die knoopt je maar wat graag een verhaal aan dat het vrijwillig was.
Nogmaals: als je met sperma tussen je benen wakker word, ben je buiten bewust zijn geweest.

Trippy langkous

Badass junkie

Dit vind ik echt niet normaal. En het idee dat hij dit niet omschrijft als verkrachten maakt het nog veel erger! Bleg

Spyro

DF-koning
Dit vind ik echt niet normaal. En het idee dat hij dit niet omschrijft als verkrachten maakt het nog veel erger! Bleg
Hij leek er een beetje op te kicken. Een soort macht die hij dan had ofzo. Duurde heel lang voordat ik eindelijk los kwam van hem. Daarna heeft ‘ie me nog heel lang gestalkt toen het over was. Het is echt te walgelijk voor woorden ook. 😔

Ik woon nog steeds in het huis waar ik met hem woonde. Ik wil hier ook zo graag weg maar het is zo ontzettend moeilijk met de huizenmarkt. Wil opnieuw beginnen met Blyat, maar dit huis zit in de weg.

L

Lid 152247

Gast
Nogmaals: als je met sperma tussen je benen wakker word, ben je buiten bewust zijn geweest.
Dat zegt niets over de seks/rape zelf. Je kan dan volledig bij bewustzijn zijn.
Met g raak je met een overdosis niet altijd in 1 keer out. Maar vaak meerdere keren. Simpel gezegd. Je word verkracht je gaat (weer) out komt bij.was door de g niet in staat duidelijk te maken dat je niet wilde en erger nog..de Black outs. Wat je dan weet. Weet je vaak niet meer als je uren laten suffig bent .wat rondwaart. Of juist in 1 klap wakker schrikt(dopamine effect ghb kan je opzoeken.
Veel ambulancepersoneel word hier op getraind als er sprake is van g of dit vaak voorkomt.
Zelfs al ben je overtuigd dat er niets is gebeurd of er niemand was. Je krijgt vragen als..

Wat is het laatst wat je kan herinneren. Waar werd je wakker. Slaap je normaal met pyama/ondergoed.
Waar zijn je kleren.
Wat had je aan of uit toen je wakker was.
Wees in zo'n geval niet beschaamd. Laat je onderzoeken..doet het pijn als ze je broek uitdoen. Zij kunnen zien aan je vagina of er seksueel verkeer is geweest.hoe zachtaardig ook. Vergeet ook geen MAP te nemen. Dat soort adviezen en ambulancepersoneel is goud waard.

En van enorm belang als bewijsmateriaal.alleen al hoe je overkomt op ze.

Verkrachting is niet zwart wit.
Je word niet altijd met touw in de bosjes gesleurd.

Wat dacht je van passieve dwang.
Is de seks verkrachting als je zonder wapen en geweld iemand 'vrijwillig' bevredigt. Initiatief neemt etc. Omdat de keerzijde is dat ze anders je kinderen wat aan doen.

Ook loverboypraktijken. Iemand compleet inpalmen en manipuleren. Narcistische praktijken zijn zulke subtiele sluipmoordenaars.

Trippy langkous

Badass junkie
Dat zegt niets over de seks/rape zelf. Je kan dan volledig bij bewustzijn zijn.
Met g raak je met een overdosis niet altijd in 1 keer out. Maar vaak meerdere keren. Simpel gezegd. Je word verkracht je gaat (weer) out komt bij.was door de g niet in staat duidelijk te maken dat je niet wilde en erger nog..de Black outs. Wat je dan weet. Weet je vaak niet meer als je uren laten suffig bent .wat rondwaart. Of juist in 1 klap wakker schrikt(dopamine effect ghb kan je opzoeken.
Veel ambulancepersoneel word hier op getraind als er sprake is van g of dit vaak voorkomt.
Zelfs al ben je overtuigd dat er niets is gebeurd of er niemand was. Je krijgt vragen als..

Wat is het laatst wat je kan herinneren. Waar werd je wakker. Slaap je normaal met pyama/ondergoed.
Waar zijn je kleren.
Wat had je aan of uit toen je wakker was.
Wees in zo'n geval niet beschaamd. Laat je onderzoeken..doet het pijn als ze je broek uitdoen. Zij kunnen zien aan je vagina of er seksueel verkeer is geweest.hoe zachtaardig ook. Vergeet ook geen MAP te nemen. Dat soort adviezen en ambulancepersoneel is goud waard.

En van enorm belang als bewijsmateriaal.alleen al hoe je overkomt op ze.

Verkrachting is niet zwart wit.
Je word niet altijd met touw in de bosjes gesleurd.

Wat dacht je van passieve dwang.
Is de seks verkrachting als je zonder wapen en geweld iemand 'vrijwillig' bevredigt. Initiatief neemt etc. Omdat de keerzijde is dat ze anders je kinderen wat aan doen.

Ook loverboypraktijken. Iemand compleet inpalmen en manipuleren. Narcistische praktijken zijn zulke subtiele sluipmoordenaars.
Ik zeg toch niet dat verkrachting alleen is dat je vastgebonden word, ik zeg toch dat het ook is als je out bent van de g.

En als je door de g niet in staat was duidelijk te maken dat je het niet wou, is dat inderdaad verkrachten. Wat ik eerder ook al beshreef: je kunt op g ook zo verlamd raken. Dat je bij bewust zijn bent, maar je niet kunt bewegen. Dit heb ik al eens meegemaakt.

Trippy langkous

Badass junkie
Hij leek er een beetje op te kicken. Een soort macht die hij dan had ofzo. Duurde heel lang voordat ik eindelijk los kwam van hem. Daarna heeft ‘ie me nog heel lang gestalkt toen het over was. Het is echt te walgelijk voor woorden ook. 😔

Ik woon nog steeds in het huis waar ik met hem woonde. Ik wil hier ook zo graag weg maar het is zo ontzettend moeilijk met de huizenmarkt. Wil opnieuw beginnen met Blyat, maar dit huis zit in de weg.
Jeetje, wat heftig dat je dit mee hebt gemaakt! Dit soort mensen deugen in mijn ogen echt niet. En dat gestalk heb ik al helemaal een hekel aan! Mensen weten niet wat ze iemand aan doen, en hoeveel angst iemand daarvan kan krijgen.

En ik snap dat je daar graag weg wilt, ik zou ook niet in zo'n huis willen wonen..

Bovenaan