Ik dacht juist dat vrouwen door de combinatie ghb + alcohol out gaan, en dan makkelijk verkracht kunnen worden?
Dat werd er eerst gedacht.
Maar als iemand aan het drinken is en iemand gooit ghb in zijn drinken dan eindigd diegene eerder in het ziekenhuis of zwaar kotsen op de grond. En iedereen die bekend is met ghb weet dat je iemands leven op het spel zet als je dat zou doen.
De reden dat het rape drug word genoemd, is omdat de vrouwen out gaan en daardoor verkracht worden. Als vrouwen met iemand naar bed gaan terwijl ze het zelf willen, heet het ook niet verkrachten..
Dat gebeurd ook ja.
Maar wat eerder gebeurd is dus dat er samen ghb word gebruikt en dat iemand dan zo ver heen raak en dat iemand handtastelijk word en dat er toch sex van komt terwijl zij eigelijk niet meer in staat was om nog nee te zeggen en het laat gebeuren en dan de volgende dag of later wanneer het is uitgewerkt meteen spijt heeft.
Dus ook niet bewust instemmen.
Dit is toch wel een verhaal wat ik vaker heb gehoord.
Het verhaal iemand daadwerkelijk drogeren die zelf niet aan de ghb was heb ik nooit gehoord van iemand anders dan verhalen die je leest online.
Wat ook gewoon eng is als iemand dat doet en natuurlijk ook voorkomt maar gelukkig weinig.
Dus dat er misbruik word gemaakt van iemand die er mee instemt om te gebruiken is wel iets wat vaker voorkomt.
Ja dat aspect is er ook, maar ikzelf ervaar toch echt dat de set en setting enorme invloed heeft op mijn G ervaring. En mijn partner heeft dat ook.
Moet je toch wat beter doseren 😋
Want geil worden hoort er wel echt bij als je die sweetspot kan raken.
Iets te veel en je krijgt een andere werking zoals het niet omhoog krijgen van je pik.
Dat heeft er simpelweg mee te maken dat je lichaam al zijn energie moet gebruiken om je organen draaiende te houden en er voor te zorgen dat je niet out gaat.
En je partner is dat syl? 🙂