GHB ERVARING

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Maar ik snap je punt. De uiteindelijke G ervaring is zeer afhankelijk van set en setting. Gek genoeg vergelijkbaar met psychedelica... Maar je hoort hier mensen (bijna) nooit over.

Nee dat is niet zo setting maakt niks uit.
De rede dat het als rape drugs word gebruikt is dat iemand geil word van aanrakingen door ghb ook al is de setting helemaal verkeerd.
Zo kunnen vooral vrouwen snel sex hebben met iemand waar ze nooit iets mee zouden doen.

Bij vrouwen werkt het ook veel meer op hun geilheid dan bij mannen.
Ik heb vrouwen wel eens helemaal zien veranderen in een geile doos zoals ik ze nog nooit heb gezien.
Voor mij een afknapper..

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Niet dat ik weet. Maar ik zou het niet opdrinken als het zo koud is 😬 je lichaam is niet gemaakt voor dingen van -18
Als je het door een drankje doet is het al snel een hogere temperatuur. Ik zet het potje eerst in warm water. Want anders is de g te stroperig om op te trekken in het spuitje.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Weet je dat zeker? Want op kamertemperatuur krijgen bacteriën de kans om te groeien. Ik doe een jaar met een kwart liter.
Ja weet ik zeker.
Als het afgesloten is komt er niks bij.
Ghb is ph neutraal net als water maar in een dikkere vorm.
Ik ken iemand die 100liter per keer maakt voor iemand die het verkoopt.
Allemaal heel professioneel.
Ik deed het vroeger in de koelkast maar dat moet helemaal niet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bij mijn laatste keer truffels was ik bijna non stop hitsig 🙈
Haha, ik heb het weleens vaker gehoord!

Persoonlijk heb ik het (nog) niet ervaren op psilocybine. Weleens gekeken daaronder en het was alleen maar vreemd. :sweatsmile: Helemaal bewegen (visuals) en de textuur was zo vreemd... Ik was meer gefascineerd dan geil. :tonguewink:

Onder de pyschedelica is het echt LSD die het doet voor mij.

De rede dat het als rape drugs word gebruikt is dat iemand geil word van aanrakingen door ghb ook al is de setting helemaal verkeerd.
Zo kunnen vooral vrouwen snel sex hebben met iemand waar ze nooit iets mee zouden doen.

Ik heb vrouwen wel eens helemaal zien veranderen in een geile doos zoals ik ze nog nooit heb gezien.
Voor mij een afknapper..
Ja dat aspect is er ook, maar ikzelf ervaar toch echt dat de set en setting enorme invloed heeft op mijn G ervaring. En mijn partner heeft dat ook.

Ape

Badass junkie
Als je het door een drankje doet is het al snel een hogere temperatuur. Ik zet het potje eerst in warm water. Want anders is de g te stroperig om op te trekken in het spuitje.
Ik heb het nog nooit door een drankje gehad. Alle keren vanuit een dopje. Maar is er een voordeel van invriezen ipv koelkast of gewoon donker in de kast ofzo?

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb het nog nooit door een drankje gehad. Alle keren vanuit een dopje. Maar is er een voordeel van invriezen ipv koelkast of gewoon donker in de kast ofzo?
Ik denk toch dat dit beter is, omdat zich anders sneller bacteriën vormen. Het is al niet meer steriel @Jumping Jack, al je er verschillende keren met een spuitje in hebt gezeten. Ik spoel dat spuitje af met water, maarja steriel is het niet meer.

Direct uit een dopje lijkt me heel vies! Door een drankje is het al smerig. Laat staan puur.

Ape

Badass junkie
Ik denk toch dat dit beter is, omdat zich anders sneller bacteriën vormen. Het is al niet meer steriel @Jumping Jack, al je er verschillende keren met een spuitje in hebt gezeten. Ik spoel dat spuitje af met water, maarja steriel is het niet meer.

Direct uit een dopje lijkt me heel vies! Door een drankje is het al smerig. Laat staan puur.
Ja dat is waar natuurlijk, van de bacteriën.

En tja puur, het is maar een smaak! Ik vind het vooral erg zoutig maar niet onuitstaanbaar ofzo

Trippy langkous

Badass junkie
Haha, ik heb het weleens vaker gehoord!

Persoonlijk heb ik het (nog) niet ervaren op psilocybine. Weleens gekeken daaronder en het was alleen maar vreemd. :sweatsmile: Helemaal bewegen (visuals) en de textuur was zo vreemd... Ik was meer gefascineerd dan geil. :tonguewink:

Onder de pyschedelica is het echt LSD die het doet voor mij.

Ja dat aspect is er ook, maar ikzelf ervaar toch echt dat de set en setting enorme invloed heeft op mijn G ervaring. En mijn partner heeft dat ook.
Dit ervaar ik inderdaad ook op ghb.

En over psychedelics gesproken.. heb net 15 gram truffels genomen 😬 mijn 2e keer truffels en voor het eerst zoveel.

Trippy langkous

Badass junkie

Voor mij een afknapper..
De reden dat het rape drug word genoemd, is omdat de vrouwen out gaan en daardoor verkracht worden. Als vrouwen met iemand naar bed gaan terwijl ze het zelf willen, heet het ook niet verkrachten..

CuriousExplorer

DF-koning
De reden dat het rape drug word genoemd, is omdat de vrouwen out gaan en daardoor verkracht worden. Als vrouwen met iemand naar bed gaan terwijl ze het zelf willen, heet het ook niet verkrachten..
Maar als je als vrouw gedrogeerd wordt en maar half bewust kunt toestemmen of weigeren neigt dit toch ook niet naar sociaal aanvaarde seks imo.

Ape

Badass junkie

Voor mij een afknapper..
Ik dacht juist dat vrouwen door de combinatie ghb + alcohol out gaan, en dan makkelijk verkracht kunnen worden?

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ik dacht juist dat vrouwen door de combinatie ghb + alcohol out gaan, en dan makkelijk verkracht kunnen worden?
Dat werd er eerst gedacht.
Maar als iemand aan het drinken is en iemand gooit ghb in zijn drinken dan eindigd diegene eerder in het ziekenhuis of zwaar kotsen op de grond. En iedereen die bekend is met ghb weet dat je iemands leven op het spel zet als je dat zou doen.

Dat gebeurd ook ja.
Maar wat eerder gebeurd is dus dat er samen ghb word gebruikt en dat iemand dan zo ver heen raak en dat iemand handtastelijk word en dat er toch sex van komt terwijl zij eigelijk niet meer in staat was om nog nee te zeggen en het laat gebeuren en dan de volgende dag of later wanneer het is uitgewerkt meteen spijt heeft.
Dus ook niet bewust instemmen.

Dit is toch wel een verhaal wat ik vaker heb gehoord.
Het verhaal iemand daadwerkelijk drogeren die zelf niet aan de ghb was heb ik nooit gehoord van iemand anders dan verhalen die je leest online.
Wat ook gewoon eng is als iemand dat doet en natuurlijk ook voorkomt maar gelukkig weinig.
Dus dat er misbruik word gemaakt van iemand die er mee instemt om te gebruiken is wel iets wat vaker voorkomt.

Moet je toch wat beter doseren 😋
Want geil worden hoort er wel echt bij als je die sweetspot kan raken.
Iets te veel en je krijgt een andere werking zoals het niet omhoog krijgen van je pik.
Dat heeft er simpelweg mee te maken dat je lichaam al zijn energie moet gebruiken om je organen draaiende te houden en er voor te zorgen dat je niet out gaat.

En je partner is dat syl? 🙂

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Dat werd er eerst gedacht.
Maar als iemand aan het drinken is en iemand gooit ghb in zijn drinken dan eindigd diegene eerder in het ziekenhuis of zwaar kotsen op de grond. En iedereen die bekend is met ghb weet dat je iemands leven op het spel zet als je dat zou doen.

Dat gebeurd ook ja.
Maar wat eerder gebeurd is dus dat er samen ghb word gebruikt en dat iemand dan zo ver heen raak en dat iemand handtastelijk word en dat er toch sex van komt terwijl zij eigelijk niet meer in staat was om nog nee te zeggen en het laat gebeuren en dan de volgende dag of later wanneer het is uitgewerkt meteen spijt heeft.

Het verhaal iemand daadwerkelijk drogeren die zelf niet aan de ghb was heb ik nooit gehoord van iemand anders dan verhalen die je leest online.
Wat ook gewoon eng is als iemand dat doet en natuurlijk ook voorkomt maar gelukkig weinig.
Dus dat er misbruik word gemaakt van iemand die er mee instemt om te gebruiken is wel iets wat vaker voorkomt.

Iets te veel en je krijgt een andere werking zoals het niet omhoog krijgen van je pik.
Dat heeft er simpelweg mee te maken dat je lichaam al zijn energie moet gebruiken om je organen draaiende te houden en er voor te zorgen dat je niet out gaat.

En je partner is dat Ms Loverdje 🙂
Fixed your post !

Jumping Jack

Bewuste gebruiker

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand problemen heeft met ghb dat het besmet is door verkeerde bacteriën.
Maar uiteraard moet je doen waar je jezelf goed bij voelt.
In principe is het niet nodig.
Ik deed het eerder in de koelkast en weet ook niet waar ik dat vandaan had, want er is geen enkel bewijs dat het moet.

L

Lid 152247

Gast
Vergissen is menselijk 😄
@Jumping Jack
De partner in deze ben ik.
Ik heb wel destijds gevraagd gewoon msloverdj en mindless te blijven ipv 2 leden met 1 mening op alles.details over mindless zal.ik.ook niet vertellen. Maar als je vragen hebt over g, en beleving van partner. Mij dus. No problem. Verschil.is dat ik meer ervaring heb met g, andere settings en partners.
G valt net bij iedereen anders ervaringen ook blijft een fascinerend onderwerp. Ondertussen is er denk ik niet iets wat ik in praktijk over g kan leren over mijzelf. Maar ik herken de zoektocht van anderen die net beginnen ook.

Je kan het gebruiken als upper, downer, spiritueel, medicinaal, rust, feesten, ga zo maar door.

De geilheid van g valt niet na te jagen. Het is net als je 1e orgasme. Zodra dat eenmaal is gebeurd denk je..aaahh dus zo voelt en gaat het!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik had het even specifiek over de sweetspot dosering. Bij teveel zul je hem inderdaad niet omhoog krijgen.

Misschien dat het bij jou zo werkt, maar bij mij (en bij mijn vriendin ook) komt G niet per se met bepaalde effecten, behalve misschien ontspanning. Al houdt dat ook een keer op als ik gewoon mentaal op ben. Het is (voor mij althans) afhankelijk van set en setting. Geilheid bijvoorbeeld komt niet uit zichzelf opzetten. Daar is zintuigelijke of geestelijke stimulatie voor nodig.

Spyro

DF-koning
Ik had het even specifiek over de sweetspot dosering. Bij teveel zul je hem inderdaad niet omhoog krijgen.

Misschien dat het bij jou zo werkt, maar bij mij (en bij mijn vriendin ook) komt G niet per se met bepaalde effecten, behalve misschien ontspanning. Al houdt dat ook een keer op als ik gewoon mentaal op ben. Het is (voor mij althans) afhankelijk van set en setting. Geilheid bijvoorbeeld komt niet uit zichzelf opzetten. Daar is zintuigelijke of geestelijke stimulatie voor nodig.
Héél soms. En dan bij name toen ik begon met GHB werd ik meteen instant geil hoor. Zonder eraan te denken of aanrakingen. Nu is daar vaak wel een aanraking voor nodig. Maar dat is echt altijd verschillend door de setting etc inderdaad.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Héél soms. En dan bij name toen ik begon met GHB werd ik meteen instant geil hoor. Zonder eraan te denken of aanrakingen. Nu is daar vaak wel een aanraking voor nodig. Maar dat is echt altijd verschillend door de setting etc inderdaad.
Nu ik terugdenk heb ik die uitzondering misschien ook weleens gehad.

Het is ook wel moeilijk te zien soms. Wat kwam eerst, de gedachte of de geilheid? De kip of het ei? :tonguewink:

Kijk nu word ik er weer filosofisch van... Geintje, zit er niet aan. :wink:

Blyatman

Badass junkie

Bij teveel is het onmogelijk on het wakker te krijgen, dan wordt het zo’n half gebakken croissantje. 🤣

maar in het begin had ik nooit een outside stimulans nodig om geil te zijn/worden. Gewoon G inname en het deed zijn ding. Nu is het sporadisch dat die puberale zin omhoog komt door de G, en de helft daarvan is eigen stimulans door te denken of het uitspreken van daden voordat het zin worden/geil zijn is.
plus de setting heeft genoeg invloed on het te maken of breken vindt ik.

Trippy langkous

Badass junkie
Dat gebeurd ook ja.
Dus ook niet bewust instemmen.
Als je nog bij bewustzijn bent is het niet verkrachten, ook al heeft diegene de volgende dag spijt. Je bent zelf degene die toestemming geeft. Als je ghb op hebt en je bent nog bij bewust zijn maar kunt niet meer bewegen is wat anders.
Dus dat er misbruik word gemaakt van iemand die er mee
En dat mensen echt gedrogeerd worden gebeurt echt wel. Heb online een verhaal gelezen van een meisje die met iemand mee ging en vervolgens out was en later weer bij kwam en een raar gevoel had bij haar kruis. Ook ken ik nog een verhaal van een vrouw die werd gedrogeerd, maar ik weet niet zeker of dit ghb was.

L

Lid 152247

Gast
Als je nog bij bewustzijn bent is het niet verkrachten, ook al heeft diegene de volgende dag spijt. Je bent zelf degene die toestemming geeft. Als je ghb op hebt en je bent nog bij bewust zijn maar kunt niet meer bewegen is wat anders.

En dat mensen echt gedrogeerd worden gebeurt echt wel. Heb online een verhaal gelezen van een meisje die met iemand mee ging en vervolgens out was en later weer bij kwam en een raar gevoel had bij haar kruis. Ook ken ik nog een verhaal van een vrouw die werd gedrogeerd, maar ik weet niet zeker of dit ghb was.
Ook bij bewustzijn kan het verkrachting zijn.
Als je half bijkomt en je word geplet door een man moet je vaak eerst uitvogelen wtf er is gebeurd. En met 2 mannenhanden om je nek. Moet je instant beslissen..ga ik half gedrogeerd vechten voor m'n leven wat mijn dood kan worden zonder fysieke kans of..en vaak tegen die tijd is de man al klaar met je.

Dan moet je nog naar de politie. Forensisch onderzoek..maar spermasporen zegt niets over een verkrachting. De bijna enige aanleiding tot veroordeling zonder bewijs is als je zichtbaar beurs.en of schrale plekken hebt en je vrijwel direct de politie hebt gebeld en duidelijk.overstuur. emotioneel en aangedaan bent.

Maar g zorgt ervoor dat je zo nog uren doorslaapt. En suf en verward gaat uitpuzzelen wat er gebeurd is. Een aangifte kan iedereen doen.
Ghb is niet de rapedrug door het toedienen in een drankje. Maar omdat het veroordelen zo moeilijk is.

Vergeet niet wat vrouwen vaak word aangepraat..waarom gebruik je dan drugs. waarom prikte je zijn ogen niet uit..waarom ging je dan mee naar huis etc..lang niet alle agenten verhoren juist. Maar al te vaak krijg je het advies om geen aangifte te doen vanwege gebrek aan bewijs. Zeer zeer kwalijk, dit 'advies' is wettelijk verboden.

Trippy langkous

Badass junkie
Maffe bijwerking haha,

Ik zou denk ik niet normaal kunnen presteren in bed haha, non-stop een lachkick en ineens heel ernstig in een gedachtespiraal terecht komen en constant gapen 🤣

Iedereen is anders!

Aardappel anders,

Ghb=nee
Haha, iedereen is anders ja. Ik moet zegggen dat ik gister weer op truffels getript heb, en dat ik nu juist nauwlijks geil was terwijl deze trip veeeel intenser was dan de 1e 🤔

Trippy langkous

Badass junkie
Ook bij bewustzijn kan het verkrachting zijn.
Als je half bijkomt en je word geplet door een man moet je vaak eerst uitvogelen wtf er is gebeurd. En met 2 mannenhanden om je nek. Moet je instant beslissen..ga ik half gedrogeerd vechten voor m'n leven wat mijn dood kan worden zonder fysieke kans of..en vaak tegen die tijd is de man al klaar met je
Als je half bij komt ben je dus bewusteloos geweest, dit is dus inderdaad verkrachting. Ik heb nergens gezegt dat dit niet zo was..

L

Lid 152247

Gast
Als je half bij komt ben je dus bewusteloos geweest, dit is dus inderdaad verkrachting. Ik heb nergens gezegt dat dit niet zo was..
Jij schreef dat bij bewustzijn geen verkrachting is omdat je dan toestemming geeft.
Nee.
Je kan bij bewustzijn zijn. Dus niet bewusteloos. Maar dat is wat anders dan volledig helder zijn. Een rapedosering ghb verandert al je zintuiglijke waarnemingen. Ook het vertragen van je denkproces. Het lijkt mierenneuken wat ik doe. Maar dat mierenneuken is wat bepaalt of iemand je heeft verkracht of niet. Vergeet de black-outs bij een overdosering ook niet. Je kan met sperma tussen je benen wakker worden en geen idee hebben wat er is gebeurd. De dader daarintegen wel. En die knoopt je maar wat graag een verhaal aan dat het vrijwillig was.

L

Lid 152247

Gast
Deze vrouw heeft geroepen dat hij het met condoom moet doen.geen verkrachting zou je als eerst denken. Tot je alle puzzelstukjes hebt verzameld.
Roofies/ghb worden ook vaak gecombineerd. Met roofies op proef je de g in alcohol meestal Nooit. Niet naar white sugar dit. Maar dit hoort wel op het forum thuis.

Ik ben liever de advocaat vd duivel dan de zoveelste moraalridder die hier al zijn. Maar bij ghb blijf ik erbij..doe dit nooit met een date of vreemde manm en in godsnaam leer je sweet spot en verban die dopjescultuur

Bovenaan