GHB ERVARING

bond

Newbie
GHB ERVARING

Hallo allemaal,
Wij zijn een stel eind 40 M/V en gebruiken al een tijdje XTC en dat vinden wij super leuk om af en toe te gebruiken. We gebruiken vaak eerst een halfje en naar 2 uurtjes nog een halve. Na een paar uur liggen wij dan uitgeteld, moe en voldaan in bed. Slapen gaat hierna niet zo gemakkelijk.
Via een vriend hebben we nu ook GHB en hebben dit nu een keertje gebruikt in combi
Eerst G ( 2,5 ml) na een uurtje halfje X en na 2 uurtjes nog een keertje G (2ml)
Onze ervaring was dat we loom werden, veel minder geil en actief. Vooral V vind het veel minder spannend, wel snel opgewonden van onderen maar in het brein niet. Niet het geile gevoel terwijl je het wel bent.
Hierna hebben we nog een keertje alleen G genomen eerst 2,8 ml en na een uur nog 2,2 ml maar we werden alleen duf en loom maar niet vrolijk, dronken achtig en geil.
Onze vraag is, hebben meer mensen dit of doen we iets verkeerd?
Ben benieuwd naar de reacties

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik herken het wel. Ik denk dat jullie te snel bijgepakt hebben. Dan kan je heel sloom/dronken ervan worden. Neem niet eerder dan anderhalf uur later bij, en dan mss 1,5 ml voor haar en 2 voor jou.
Startdosis voor mij (vrouw) is 2,5 ml en voor m'n vriend 3,5 ml. Al is het een beetje nattevingerwerk, want ik weet niet hoe sterk jullie ghb is.

Het is ook geen stimulerend middel zoals mdma, maar echt een downer, dus misschien de verkeerde verwachtingen?

Ik moest een beetje wennen aan het effect. Heb wel geile sex erop gehad met m'n vriend. Je wordt er niet als vanzelf geil van, maar als je gewoon begint met voorspel terwijl de g inwerkt, dan slaat bij mij de vlam in de pan. Je word er heel ongeremd van, gevoeliger voor aanrakingen. Echt heerlijk wel!

Het is dus een beetje zoeken naar de juiste dosis. Out gaan zit in een klein hoekje, en is ontzettend slecht voor je hersenen. Het is zeker niet normaal om out te gaan van ghb, zoals sommigen het weleens doen overkomen! Ik heb het weleens aan voelen komen, het voelt alsof je heeeeeel moe bent, oogleden worden zwaar, eigenlijk wil je graag even gaan liggen. Hieraan moet je niet toegeven, gewoon even naar buiten, en 20 min later gaat het wel weer. Ghb is ook heel snel uit je lichaam, na 2 uur is het ongeveer alweer uitgewerkt.

Ik neem aan dat jullie een doseerspuitje gebruiken en beiden de dosering en tijd van pakken opschrijven en bijhouden?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dit is ook mijn ervaring met GHB. Paar keer geprobeerd in verschillende doseringen en vaak/minder vaak bij pakken. Maar heb nooit het idee gehad: dit is wat ze bedoelen. Van alleen speed of 3-m word ik veel geiler en ben ik motorisch ook nog eens veel capabeler.

Soms is het ook gewoon niet je drug denk ik. Ben er wel blij om want als ik sommige horror verhalen hier lees over het afkicken na hevige gebruik..

bond

Newbie
Ik herken het wel. Ik denk dat jullie te snel bijgepakt hebben. Dan kan je heel sloom/dronken ervan worden. Neem niet eerder dan anderhalf uur later bij, en dan mss 1,5 ml voor haar en 2 voor jou.
Startdosis voor mij (vrouw) is 2,5 ml en voor m'n vriend 3,5 ml. Al is het een beetje nattevingerwerk, want ik weet niet hoe sterk jullie ghb is.

Het is ook geen stimulerend middel zoals mdma, maar echt een downer, dus misschien de verkeerde verwachtingen?

Ik moest een beetje wennen aan het effect. Heb wel geile sex erop gehad met m'n vriend. Je wordt er niet als vanzelf geil van, maar als je gewoon begint met voorspel terwijl de g inwerkt, dan slaat bij mij de vlam in de pan. Je word er heel ongeremd van, gevoeliger voor aanrakingen. Echt heerlijk wel!

Het is dus een beetje zoeken naar de juiste dosis. Out gaan zit in een klein hoekje, en is ontzettend slecht voor je hersenen. Het is zeker niet normaal om out te gaan van ghb, zoals sommigen het weleens doen overkomen! Ik heb het weleens aan voelen komen, het voelt alsof je heeeeeel moe bent, oogleden worden zwaar, eigenlijk wil je graag even gaan liggen. Hieraan moet je niet toegeven, gewoon even naar buiten, en 20 min later gaat het wel weer. Ghb is ook heel snel uit je lichaam, na 2 uur is het ongeveer alweer uitgewerkt.

Ik neem aan dat jullie een doseerspuitje gebruiken en beiden de dosering en tijd van pakken opschrijven en bijhouden?
We gebruiken zeker een dosseerspuitje, maar wat wij niet snappen is dat als we wel lekker geil zijn als we de xtc hebben genomen en hierna GHB nemen dat we dan echt een ander gevoel krijgen, echt een downer. Jammer dat het voor ons niet werkt.

L

Lid 152247

Gast

Wow mag ik even applaus voor deze posting. Zelden hoor je goed advies over hoe je echt om hoort te gaan met ghb. Ghb is soms net zoals psychedelica. Sluit nooit het effect van de setting en je verwachtingen uit.

Maar al te vaak gooien mensen zich vol omdat ze denken..hoe meer hoe beter. Ja..dat werkt voor geen enkele drugs. Alleen bij alcohol krijg je pas een probleem na een liter,bij ghb zit het hem in millimeters.

@bond
Hoe lang na inname van de xtx nemen jullie ghb? Het kan ook zijn dat de xtc gewoon uitwerkt, als je dan ook nog eens een downer hebt, dan word je naast je xtc comedown dubbel brak.

Trippy langkous

Badass junkie
Mijn advies is: neem in het begin eerst alleen ghb zonder andere drugs erbij. Met andere stims erbij kan gevaarlijk zijn, omdat die uit kunnen werken en dan slaat de g ineens in. Ook kom je er nooit achter wat je goede dosis is als je het altijd met stims combineerd of andere drugs.

Ook zou ik zeggen om pas na anderhalf uur bij te doseren en maar de helft bijdoseren. Als de helft te weinig is kun je de volgende dosis altijd nog iets meer bijdoseren. Maar kijk uit dat je niet te snel bijpakt. Ik vind het zelf altijd belangrijk om met de juiste dosis te beginnen die je lekker voelt, dan weet je precies wat je dosis is.

Ik heb soms ook moeite om mijn juiste dosis te vinden, zelfs de laatste keer nog ook al heb ik het al een paar keer gedaan. Pas na een paar uur had ik de juiste dosis waarvan ik dacht: dit is hem! Lachkicks en lekker losjes! Geil word ik trouwens niet eens altijd van g..

Maargoed, iedereen heeft altijd andere tips voor ghb, je zult altijd verschillende dingen horen.

bond

Newbie
Wow mag ik even applaus voor deze posting. Zelden hoor je goed advies over hoe je echt om hoort te gaan met ghb. Ghb is soms net zoals psychedelica. Sluit nooit het effect van de setting en je verwachtingen uit.

Maar al te vaak gooien mensen zich vol omdat ze denken..hoe meer hoe beter. Ja..dat werkt voor geen enkele drugs. Alleen bij alcohol krijg je pas een probleem na een liter,bij ghb zit het hem in millimeters.

@bond
Hoe lang na inname van de xtx nemen jullie ghb? Het kan ook zijn dat de xtc gewoon uitwerkt, als je dan ook nog eens een downer hebt, dan word je naast je xtc comedown dubbel brak.
Hoi @Msloverdj we zijn toen gestart met ghb, naar een uurtje een halfje xtc, naar 2 uurtjes weer een beetje G, toen zaten we er nog lekker in maar naar een 20 min nadat we G hadden genomen raakte het verliefde en geile gevoel weer weg, vooral in het hoofd. Waarbij je alleen met XTC dit gevoel wel hebt.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Soms is het ook wat je dosis zoeken want dat hangt af van persoon tot persoon.
Heb het ook al gehad dat ik me heel dronken voelde, maar ook enorm euforisch en bloedgeil.

Niet opgeven en blijven experimenteren zou ik zeggen.

bond

Newbie
Heb het ook al gehad dat ik me heel dronken voelde, maar ook enorm euforisch en bloedgeil.

Dat gaan we zeker doen, misschien iets meer nemen zodat we ons echt anders gaan voelen, nu worden we alleen maar loom en geen dronken/geil gevoel.

L

Lid 152247

Gast
Dat gaan we zeker doen, misschien iets meer nemen zodat we ons echt anders gaan voelen, nu worden we alleen maar loom en geen dronken/geil gevoel.
Als je de dosering gaat verhogen moet je (in het begin) geen 2e rondje doen.
Anders weet je nooit wat je sweet spot is.
Ben je bekent met de aanpak van je ghb sweetspot vast te stellen?

bond

Newbie
Als je de dosering gaat verhogen moet je (in het begin) geen 2e rondje doen.
Anders weet je nooit wat je sweet spot is.
Ben je bekent met de aanpak van je ghb sweetspot vast te stellen?
Hoi @Msloverdj geen idee vertel? Ben nog steeds zoekende naar de ervaringen die ik van veel mensen lees.

Laatst bewerkt:

Trippy langkous

Badass junkie

Klopt, het duurt vaak even voordat je de juiste dosis vind.

Spyro

DF-koning
Voor mij verschilt de dosis ook echt per keer…

Soms is 1 ml genoeg, soms 1.5, 2 of 2.5

Daarom begin ik altijd safe, en doe ik het altijd samen. Ook vaker out gegaan in het begin. Is moeilijk soms!

CuriousExplorer

DF-koning
Wordt je altijd geil van GHB?
Heb het namelijk iemand deze week zien doen en vond deze persoon niet geiler overkomen dan de laatste maal zonder GHB.
Of is dit persoonsgebonden?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wordt je altijd geil van GHB?
Heb het namelijk iemand deze week zien doen en vond deze persoon niet geiler overkomen dan de laatste maal zonder GHB.
Of is dit persoonsgebonden?
Nee niet altijd.

Heb er nog maar relatief weinig ervaring mee, maar werd er soms ook super verliefd op, of juist filosofisch. (Mind)set en setting, vergelijkbaar met psychedelica. (gek genoeg, had ik ook nooit verwacht...)

Trippy langkous

Badass junkie
Ja, maar hoeveel heb jij al G genomen in een seksuele setting ? Denk dat vooral zoals eerder hier gezegd geweest is "setting" belangrijk is.
Niet heel vaak nee. En inderdaad, als ik begin met iets word ik vaak wel geil en sex voelt wel lekkerder aan. Maar ik word vaak niet perse geil van g, terwijl ik dat bij andere stimulanten vaak wel heb..

bond

Newbie
Niet heel vaak nee. En inderdaad, als ik begin met iets word ik vaak wel geil en sex voelt wel lekkerder aan. Maar ik word vaak niet perse geil van g, terwijl ik dat bij andere stimulanten vaak wel heb..
Dat hebben wij nu ook, op XTC gaan we echt lekker los en voelen ons daarbij ook echt geil en actief. Met G hebben wij dit helaas nog niet mogen meemaken en ben ban dat het ook niet gaat komen

@bond Ik heb alleen GHB gebruikt in combinatie met speed, nooit alleen GHB.
Maar XTC werkt ook weer heel anders wat dat betreft dan speed, dus zou best aan die combinatie kunnen liggen.
En het hoeft ook niet altijd zo te werken dat je er geil van word, ligt ook aan hoe je je voelt, de setting, de dosis etc.
Met GHB is dat gewoon echt iets wat je door ervaring moet leren wat voor jou/jullie werkt.
Dus gewoon voorzichtig mee blijven experimenteren zou ik zeggen. Dan kom je er hopelijk achter of je die sweetspot ( of G-spot haha :tearsofjoy: ) kunt vinden samen:thumbsup:

Tip: leg je GHB niet in een drinkflesje zonder etiket in de koelkast haha. Was dus een keer bij die vriend waar ik het mee gebruikt heb, en ik wilde 's ochtends alvast ontbijten toen hij nog op bed lag. Dus ik pakte ontbijt uit de koelkast en zag een flesje in de groentenla liggen. Ik dacht dat het gekoeld water was, dus wilde dat als ontbijt drinken. Toen ik de fles openmaakte was ik blij dat ik niet gedachteloos al een slok had genomen, want dat bleek dus een halve liter GHB te zijn ipv water 🙈

Laatst bewerkt:
Bovenaan