Eh... een taart bakken? De krant lezen? De eerste 1000 priemgetallen van buiten leren? Een moestuintje beginnen?
Zijn maar wat ideeën.
Wat te doen als je geil bent van de ghb
@Roze olifant , Dit is een betere optie:
Je dildo of vibrator pakken en lekker met jezelf aan de gang! Hahahaha why the hell not?
Of iemand anders regelen die je van je geilheid “afhelpt”!
Tip voor @Lief
Weet je iemand dan
@Roze olifant , Dit is een betere optie:
Je dildo of vibrator pakken en lekker met jezelf aan de gang! Hahahaha why the hell not?
Of iemand anders regelen die je van je geilheid “afhelpt”!
Tip voor @Lief
Weet je iemand dan
NopeWeet je iemand dan
Ah ja dat kan natuurlijk ook, zou ik zelf niet opgekomen zijn. (Eh... pun not intended.) Maar wat was er mis met mijn suggesties dan?![]()
En als je zoals ik als dame een dame zoekt? Hahaha! Naar de COC-soos!Als je een dame bent kun je de eerste de beste kerel op straat vragen en die zal je waarschijnlijk wel willen helpen.
Als je een kerel bent gaat dat iets lastiger gek genoeg.
Niet? Geil = seks willen toch?
Hahahaha ik ben te lang single denk ik dat ik daar gelijk aan denk... Nee ghb geilheid ken ik niet, nooit ghb op maar speed geilheid daar aan tegen...?Dan is mijn suggestie een goede oplossing!
Jou suggestie is ook prima hoor. Zeker. Al denk ik persoonlijk niet zo 123 aan een taart bakken of priemgetallen als ik geil ben, sorry!
En als je zoals ik als dame een dame zoekt? Hahaha! Naar de COC-soos!
Das dan weer flauwe onderbroeken humor.. No thanks.Zou je eens American Pie moeten kijken danLekkere warme appeltaart
![]()
Hahaha geloof me, er zijn zát mannen die ook dildo’s en andere seks artikelen gebruiken hoor..Aaaahh dat had ik niet door haha maar dan heb aan American Pie ook niets haha sorry
Edit ik wist niet dat je dame was. Ik kijk nooit naar profielen. Misschien eens doen voortaan.
Nu klopt het plaatje van je dildo ook wat beter voor meMaar ik oordeel niet ieder zijn ding dacht ik
Hahaha geloof me, er zijn zát mannen die ook dildo’s en andere seks artikelen gebruiken hoor..
Volgens mij staat het niet op mijn profiel. Verwarring is te snappen hoor, de meeste leden hier zijn mannen. Sowieso van de “oude garde”.
Niet? Geil = seks willen toch?
Hahahaha ik ben te lang single denk ik dat ik daar gelijk aan denk... Nee ghb geilheid ken ik niet, nooit ghb op maar speed geilheid daar aan tegen...?Dan is mijn suggestie een goede oplossing!
Jou suggestie is ook prima hoor. Zeker. Al denk ik persoonlijk niet zo 123 aan een taart bakken of priemgetallen als ik geil ben, sorry!![]()
Ik heb nu een visualisatie van vele mannen die samen een buttplug delen.Nou ik ben een man en durf best te bekennen dat ik onder invloed van X en G een buttplug en andere voorwerpen gebruik........en velen met mij![]()
Lol, ik was niet serieus natuurlijk. In mijn beide reacties niet. Dacht dat dat wel duidelijk was.
@ TS: ga op naailes!
Sorry, nee voor mij was het niet duidelijkLol, ik was niet serieus natuurlijk. In mijn beide reacties niet. Dacht dat dat wel duidelijk was.
@ TS: ga op naailes!