GHB en Seroquell ?

Maxime

Experimenterende gebruiker
GHB en seroquell.

een kennis van me gebruikt dagelijks 2- 6 ml ghb om in te slapen. Hij kon dus al niet goed slapen.
Heeft een paar maanden goed gewerkt maar nu wordt hij wakker na een uur of 4 slaap.
Wss omdat de G dan uitwerkt en dan dopa vrij komt etc etc... Dat weet ie allemaal.

Nu is hij naar de dokter gegaan en hij heeft seroquell meegekregen, natuurlijk heeft hij niks verteld van z'n GHB gebruik, hij wil nu gelijk met G stoppen en gewoon een sero nemen ipv zijn glaasje water met z'n paar ml G te drinken.

Paar vragen...
-Gaat hij hierdoor in de problemen komen, ik neem aan dat je slecht 2-6 ml neemt je niet echt kan gaan afbouwen heh? Hij heeft het ook nooit overdag genomen zegt ie, enkel een half uurtje tot een uur voor het slapengaan.
-Wat zou er nu gebeuren, moest hij een sero nemen, en daarbij ook nog wat G?

PS de arst wil hem laten beginnen met 25 mg sero (start doosje) en dan dagelijks opbouwen tot hij de XR sero kan nemen.

Graag hadden we antwoord gehad op deze vragen.

19hyperdrive80

Experimenterende gebruiker
Als je dood wil moer je die 2 gezamelijk gaan gebruiken

het zelde met ghb+valium=not done

serequel=antipsychoticum met als bijwerking spierverslappend{heb het 5jr gebruikt} in combinatie met ¨g¨ krijg je want men noemt GDS{gaba destructie syndroom}

gaba is de neurotransmitter die bij alcohol en ghb word gestimuleerd.

maar die word dus uitgeschakeld met als bijwerkig als je nuchter word je geen controle meer hebt over je angsten,depressie,etc.

Dus je word en blijft rand psychotisch{terwijl serequel dat juist moet onderdrukken} dus je medicatie woed de sloper,

:smoke: :smoke:

(Als je dood wil moer je die 2 gezamenlijk gaan gebruiken!!)

Beetje overdreven of niet?

Gebruik al 7 jaar seroqeul vanwege manische depressie
en sinds 2006 gebruik ik bijna elk weekend ghb slik ze natuurlijk niet samen in
maar als de Ghb begint uit te werken ,neem ik seroqeul voor het slapen gaan 200 mg
na 4 uurtjes wordt ik weer waker en neem ik weer 100 of 200 mg seroqeul ..
soms lukt het mij op weer in slaap te vallen maar als je te lang aan de g hebt gezeten werk dat ook niet meer...

Seroqeul maakt het stoppen wel makkelijker , het haalt wat spanning weg!!

Kijk uit met GHB , het is een sluipmoordenaar!! Hou het gebruik bij 1 of 2 x keer in de maand

voor dat het je hele leven gaat beheersen..

Bovenaan