ghb en salvia divinorum

pasquali

Bewuste gebruiker
kan je het voorstellen?

de combi salvia xtract en ghb schijnen oraaal te werken als een mf!
I load G maar salvia (xtract) vind ik een heel interressant ding en heb het dan ook alleen nog maar gerookt , wetend dat het oraal ( het xtract of vers) ook te gebruiken is maar dat het effect veel minder is als de rookbare versie , nou heb ik vandaag gehoord dat een goede manier om het xtract oraal te gebruiken in combinatie met Ghb het beste blijkt te werken.
Wie wil het voor mij uit proberen , want ik word al misselijk als ik aan ghb denk...I know , ik klink als een mietje , maar wie wil?

grtz en lfs Nic.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Van wie komt die info? Bron.
Wat is dus de precieze wijze waarop je het neemt?

Ik heb nog 10× extract liggen, en nog genoeg GHB. Dus als je me weet te overtuigen dat ik het volgende week ergens een keer een poging geef.

pasquali

Bewuste gebruiker
De bron is een mede tripper maar durf niet in te staan voor eventuele gevolgen , slap he?
Leg de salvia onder je tong en neem de voor jou juiste dosering.
Goodluck! :stoned:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Zou 0,2 gr salvia volstaan? En mijn doses GHB is 5ml, altijd wel plezier op dat niveau. :grin:

Dus ik neem een buisje G, en dan leg ik die salvia onder mijn tong. En dan? Hoe lang voordat die salvia weer uit mijn bek mag, lijkt me geen fijn gebeuren. :P En hoe lang voordat die in slaat? En moet ik eerst de G nemen of eerst op die salvia sabbelen?

Tel me more! :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Kan iemand me vertellen hoe het zit met het oraal gebruiken van salvia extract? Dan weet ik namelijk genoeg. Ik weet alleen wat ik moet roken, maar oraal ken ik nog niet. Wat is een orale doses en hoe lang moet je er op kauwen of sabbelen, en hoe lang duurt het tot het in slaat. Want dan ik ook wanneer ik me Gtje kan pakken.

Ben opzich wel benieuwd naar het effect nu, als het even kan zal ik het deze week nog testen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Gister niet gedaan, en vanaaf geen zin in. Word ergens volgende week/volgend weekend. Ik zal wel even posten dan hoe het was.

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Ik heb hier over gelezen omdat ik geen pijpje heb.
De sjamanen in weetikveelwaar kauwden er ook op.
Het schijnt vies te zijn+ je hebt veel meer nodig voor hetzelfde effect(als je het rookt)

Bovenaan