Ghb en pep

Overcome

Belezen gebruiker
hallo dames en heren, koeken en peren.

afgelopen weekend, op een festival begon ik met pep... en vervolgens een uur later heb ik 1 dopje g genomen, die voelde ik niet echt, dus heb met 3 kwartier nog 1 dopje bij genomen... *per dopje gewoon 5ml*, maar dat laatste dopje kwam opeens nogal hard aan *harder dan ik verwacht, en eigenlijk ook wel harder dan ik wou, ik had al paar nachten slecht geslapen, normaal kan ik wel meer handelen*, dus toen dacht ik van: hey van pep word je helder, laat ik er nog een lijn achteraan gooien, toen werd ik wat helderder en kreeg ik een heel fijn effect, toen ik later nog een dopje nam kwam die gewoon lekker, precies zoals ik wou, toen ben ik de hele nacht verder gegaan op G, en heb een top nacht gehad, maar na afloop vroeg ik me toch af of het wel verstandig was, is G en Pep wel een goeie combo?, omdat het natuurlijk wel een upper en downer is, *hoewel die upper bij mij ook voelt als een rustgevend middel door mijn adhd*..,

ik ben natuurlijk blij dat het goed is gegaan, maar stel dat ik nu hoor dat het een linke combo is, doe ik het in het vervolg niet weer *en ja tuurlijk had ik eigenlijk voordat ik het deed het even na moeten checken*.

batm

Experimenterende gebruiker
Pep is een upper, GHb een downer. Ze heffen elkaars werking op. Ergens zonde van de drugs en behalve dat nogal risicovol. Je gebruikt meer dan nodig is, met als gevolg eerder kans op overdosering. Dit omdat je ondanks de hoge dosering 'niets' of 'weinig voelt'.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Pep en ghb is een van de beste combi's die er bestaan. Gelul over uppers, downers en werkingen die elkaar opheffen zijn onzin. Je hebt idd wat meer ghb nodig, maar als je hiermee oplet is het werkelijk een hemels gevoel. :)

Agonist

Flugeltje zei:
Een hemels gevoel maar een aanslag op je lichaam als je uppers en downers combineerd

Dat hoor ik mensen wel vaker zeggen, maar daar blijft het dan ook bij. Ze onderbouwen het nooit. Dus onderbouw dat eens als je wilt?

Ik heb namelijk geruime ervaring met ghb en pep, en de combinatie voelt zo natuurlijk en goed aan dat ik me haast niet kan voorstellen dat het echt slecht is voor je. Hartslag en bloeddruk doen ook helemaal niet raar, en dat zijn denk ik de enige factoren waar de combinatie veel invloed op kan hebben.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Door de speed gaat je hart veel sneller slaan. G zorgt weer voor het tegengestelde effect. Je hart krijgt het zwaar te verduren zodoende ook je bloedvaten.

Ik heb het ook vaak genoeg gedaan, het voelt hemels, maar geloof me nou maar, je lichaam is er niet blij mee. Je centrale zenuwstelsel geraakt er fuckt up door.

Zware vermoeidheid krijg je terug met deze combi na enkele dagen als je je laatste lijn hebt gelegd

3970

Wijs gebruiker
Persoonlijk vind ik GHB ook lekker als je pep in je lijf hebt...en dat het een aanslag voor je lichaam is zal best, maar wat is dat tegenwoordig niet meer? Word je hard van :tearsofjoy:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Agonist zei:
Ik heb namelijk geruime ervaring met ghb en pep, en de combinatie voelt zo natuurlijk en goed aan dat ik me haast niet kan voorstellen dat het echt slecht is voor je. Hartslag en bloeddruk doen ook helemaal niet raar, en dat zijn denk ik de enige factoren waar de combinatie veel invloed op kan hebben.
En dit onder invloed van pep? Hoe slecht kan je pep zijn... :P

Agonist

_Kat_ zei:
Agonist zei:
En dit onder invloed van pep? Hoe slecht kan je pep zijn... :P

Als je ff verder leest dan je neus lang is zie je dat het hier gaat om ghb en pep. Logisch dat je hartslag en bloeddruk omhoog gaan door de pep. Dat vind ik niet raar.

Ik doelde dus op het feit dat er samen met ghb ook niets vreemds gebeurd.

nicolai

Wijs gebruiker
is het gevoel van deze combinatie te vergelijken met iets anders? of kan iemand omschrijven hoe het voelt.

3970

Wijs gebruiker
Ik vind het soms wel eens iets weg hebben van een hoge dosis MDMA...maar het is altijd weer zo verschillend, het is moeilijk te vergelijken met iets anders.....

Flugeltje

Wijs gebruiker
Neem alle goede dingen van ghb en goede dingen van pep te samen.

De negatieve dingen heffen elkaar op, daarom dat het echt een hemelse combinatie is

Robdebob

Bewuste gebruiker
Laatst ook weer eens ghb en xtc gedaan. Das ook zo'n combinatie die je echt in de zevende hemel brengt :grin:

Safaarii

Belezen gebruiker
Ik had juist eerst pep gedaan op het begin van de avond, en later op de avond GHB, zodat ik daarna toch nog lekker een paar uurtjes heb kunnen slapen.

Overcome

Belezen gebruiker
Ik vind het ook een heerlijk gevoel!, Ik voel me vaak lekker wazig van die GHB, lekker praterig, maar door die pep heb ik ook nog eens heerlijk veel energie, zodat je ook nog leuke dingen kan ondernemen, en je hele lichaam die dan tintelt... Het is hele leuke/fijne combinatie, en de na-effecten vallen best mee, als je niet langer dan 1 nacht door gaat!, door die GHB is mijn Pep kater veel minder, tuurlijk voel ik me die dag erop niet super, maar als ik zaterdag op zondag een GHB/Pep nachtje doe, kan ik maandag prima naar school!

Nu ik er alleen al over nadenkt krijg ik er al zin in :tongueout:, maar ik vind het zo lekker, dat ik met mezelf heb afgesproken: niet vaker dan 1 keer in de 2 maand.

En nja, Pep is natuurlijk al een behoorlijke aanslag op je lichaam, maar is het echt zo dat het door die G nog een veel ergere aanslag is op je lichaam?, want voor mij voelt het toch echt anders.

Atropa

Bewuste gebruiker
Het is niet gevaarlijker dan beide middel afzonderlijk, maar je moet je met beide middelen aan de hoeveelheden houden die je zou gebruiken als je ze onafhankelijk gebruikt.

Als jij bijvoorbeeld normaal 5 ml GHB neemt voor je gewenste effect en 50 mg amfetamine snuift voor het gewenste effect, moet je ook gecombineert van beide middelen deze doseringen aanhouden.

Als je onder invloed bent van speed en G (wat overigens een zèèr lekkere wause combi is!) lijkt het heel lang alsof je meer kunt blijven bijnemen zonder de side effects van beide. Die (gevaarlijke) deksel kan na de uitwerking behoorlijk hard op de neus vallen.

Daarom aan de richtlijnen houden van wat je aankan uit vorige wetenschap en niet het (heldere)roesmoment van het moment nemen als graadmeter om bij te nemen.

Linkuei

Newbie
Zolang je weet dat je voor elke 5 ML GHB 1/3e GBL en 1/6e Loog tot je toe neemt, en wss nog andere zuren erbij, en je accepteerd het OPS syndroom als je te veel gebruikt, en als je tanden op gaan lossen je niet gaat huilen.
Dan is GHB ideaal!

K.nurft

Licht eens wat toe Linkuei, want opruiende teksten plaatsen zonder argumenten is meer iets voor andere fora. Ben benieuwd

kotssmurf

Belezen gebruiker
Combi is goed te doen!
Je moet natuurlijk geen dwaze hoeveelheden gaan gebruiken...
Met pep is het vrij makkelijk de dosis te bepalen, de kans dat er iets fout gaat is niet zo groot,
Maar met GHB/GBL MOET je gwn de dosis behouden die je anders zou nemen, en stipt op het uurwerk bijnemen.

blijkbaar hebben mensen het hier zeer moeilijk mee! Ik heb al zoveel mensen zien liggen dankzij een verkeerde dosering GHB... Wees gewaarschuwd!

Agonist

Linkuei zei:
Zolang je weet dat je voor elke 5 ML GHB 1/3e GBL en 1/6e Loog tot je toe neemt, en wss nog andere zuren erbij, en je accepteerd het OPS syndroom als je te veel gebruikt, en als je tanden op gaan lossen je niet gaat huilen.
Dan is GHB ideaal!

Blaat blaat!

Sorry hoor, maar wat een klinklare onzin. Heb je jezelf wel eens een beetje ingelezen? Dan zou je weten dat als GHB goed gemaakt wordt er geen GBL en loog meer in de vloeistof achterblijven. Dat is het mooie van een reactie tussen 2 stoffen.

teonanacatl

Belezen gebruiker
dit weekend ook gedaan en het is echt een heldere trip naar mijn mening dan.
eerst watr pep gesnoven denk iets van een halve gram en dan nog 2 dopjes ghb.
was eerst wat subtiel maar daarna voelde ik me echt lekker.
uberchil en gelijk ook klaar om te ondernemen.
hadniet cht een lulkick maar ik had echt meer zin om gewoon naar andere mensen hun uitleg te luisteren :openmouth:

comedown van de pep was ook veel minder heftig.

dit ga ik zekr nog meer doen.(met de nodige alertheid ofc).

gz teo

Bovenaan