Ghb en pammetjes

Spyro

DF-koning
Nou de weg was niet makkelijk maar ben vandaag precies zeven dagen clean:):)(toch n kliniek gevonden)
Bij onrust neem ik een halve dia van 10mg
En verder ervaar ik weinig last.
Slapen dat heb ik vooral gemist!
Bedankt voor jullie input
Geweldig nieuws!!! Voelt onzettend fijn hè, dat weer kunnen slapen. Dat was echt het aller aller fijnste aan alles vond ik. Heb je veel last van cravings?

Hou dit vol!

Wijzeraad

Experimenterende gebruiker
Geweldig nieuws!!! Voelt onzettend fijn hè, dat weer kunnen slapen. Dat was echt het aller aller fijnste aan alles vond ik. Heb je veel last van cravings?

Hou dit vol!
Eigenlijk helemaal geen behoefte aan g meer omdat ik weet dat het bij mij echt lichaamlijk schade heeft gedaan maar ik heb de momenten dat de klok wel erg langzaamtikt inderdaad haha en zeker volhouden

Danny0531

Belezen gebruiker
Ja vraag ik me ook af 4ml per uur?

Moest je daar een wekker voor zetten?
Je zou beter denken hoe langer je kan slapen hoe beter als je in zo een bing zit.
Beste is als je wilt afbouwen zelf om om de 2 uur te pakken of je nu wakker word of niet gewoon de wekkenr zetten

roesjunkie

Belezen gebruiker
Nou de weg was niet makkelijk maar ben vandaag precies zeven dagen clean:):)(toch n kliniek gevonden)
Bij onrust neem ik een halve dia van 10mg
En verder ervaar ik weinig last.
Slapen dat heb ik vooral gemist!
Bedankt voor jullie input

Wauw! Super om te horen, man! Ik maakte me toch wel zorgen om je. Fijn dat je geholpen bent geworden in deze tijd. Goed bezig! Nu komt er alleen maar positiviteit jouw kant op. Volhouden!

Bovenaan