k wordt nogal moe van iedere nacht wakker worden
Mee eens. Als je wil stoppen met GHB neem Phenibut. Heeft mij ook enorm geholpen en ik mocht willen dat iemand mij dat eerder had vertelt in mijn GHB verslaving.Weet je wat het is. De 1 neemt een "doppie" teveel om weer in slaap te vallen nadat diegene wakker is geworden, de ander neemt een dia en de ander neemt Phenibut. Nu kan ik uit ervaring vertellen dat Phenibut alleen helpt als je al een paar uurtjes geen GHB meer hebt genomen, anders word je alsnog wakker na 2 uur. Diazepam schijnt wel te helpen om in slaap te vallen en ook om goed door te kunnen slapen. Het mixen van WAT VOOR SOORT DRUGS OF MEDICATIE DAN OOK, is sowieso slecht. Al ga je van XTC naar bijv. coke. Maar lieve schat, wat ik zou adviseren (en veel mensen adviseren dat absoluut niet), bestel phenibut. Maar enkel en alleen als je of stopt met GHB of een pauze neemt. De ergste afkick van GHB is max. 3 dagen, die kan je opvangen door middel van phenibut. Daarna kan je alles weer op eigen kracht. Je gaat je fitter en gezonder voelen en je gaat het echt waarderen als je weer een keer een nachtje door kan slapen!
Je valt niet inslaap zonder GHB als je verslaafd bent. Zo te zien is TS wel verslaafd.Als je moe bent zal je wel in slaap vallen en je gebruikt ghb ook dus moet je al helemaal niet lopen klooien met pammetjes/benzos.
Dat kan ik best geloven. Zelfde verhaal met benzo'sJe valt niet inslaap zonder GHB als je verslaafd bent. Zo te zien is TS wel verslaafd.
Tip aan TS, stop niet ineens met GHB na een halfjaar 24/7 gebruik. Ook niet om te slapen, je hebt je dosis iedere 2/3 uur echt nodig na zo’n tijd.Dat kan ik best geloven. Zelfde verhaal met benzo's
Maar ik stel me de hele tijd voor dat een afkick van ghb en benzo's niet veel verschilt.
Gewoon op je tanden bijten en er komt toch een moment dat je in slaap valt al duurt het dagen of weken. Onbewust doe je toch microslapen of je denkt dat je niet slaapt maar eigenlijk heb je een uurtje geslapen ook al lijkt het niet zo. Misschien wat blunt maar als je een half jaar ver zit moet de TS nu maar stoppen of de nodige hulp inschakelen en zal ze het gemakkelijker hebben dan iemand die er al jaren aan zit.
Nu veel weet ik niet van ghb dus ga ik niet verder proberen te denken dat ik alles weet.
Jij en @Gipsysoul zijn de juiste vrouwen om de TS te helpen. TS zou een fool zijn om niet naar jullie te luisteren.
Nu is het officieel dat diazepam wel letterlijk bij alle verschillende afkicks word gegeven.Tip aan TS, stop niet ineens met GHB na een halfjaar 24/7 gebruik. Ook niet om te slapen, je hebt je dosis iedere 2/3 uur echt nodig na zo’n tijd.
Daarom moet TS een beslissing gaan maken, door blijven gebruiken en accepteren dat een GHB verslaving en slapen gewoon niet samengaan of je stopt doormiddel van Diazepam + Baclofen of je gebruikt Phenibut om te stoppen.
Mocht je verder geen andere drugs erbij willen gebruiken dan kun je mijn topic eens opzoeken. “Afkicken van de GHB zonder pammetjes” en daar zie je een succes schema van mij die je kunt gebruiken.
Als je het idee hebt dat je er zelf niet meer uitkomt, stap naar je huisarts en bespreek de mogelijkheden. Een arts spreken kan sowieso nooit kwaad, even op de hoogte stellen van je situatie.
Maar slapen en GHB verslaving gaat gewoonweg niet samen.
Diazepam is toch echt wel het fijnste pammetje bij verslaving. Heb nog nooit gehoord van Tranxene bij verslaving.Nu is het officieel dat diazepam wel letterlijk bij alle verschillende afkicks word gegeven.
Geven ze Tranxene ook bij de afkick van ghb @Spyro?
Later deze week eens verdiepen in de ghb wereld.
Tranxene word best veel voorgeschreven bij een afkick. Het helpt ook tegen de verschijnselen.Diazepam is toch echt wel het fijnste pammetje bij verslaving. Heb nog nooit gehoord van Tranxene bij verslaving.
Blijft interessant hoor, dat GHB gebruiken en het afkicken ervan. Ik heb zelf ook heel erg moeten puzzelen wat fijn werkt. Al is zelf doktoren natuurlijk altijd met een risico omdat je geen toezicht van een arts erbij hebt.
Tranxene is ook niet zo makkelijk aan te komen.Tranxene word best veel voorgeschreven bij een afkick. Het helpt ook tegen de verschijnselen.
Zelf dokteren vind ik eerlijk gezegd beter maar dat kan natuurlijk alleen door alles wat ik weet.
Iedere keer andere diagnoses. Doe het zelf beter.
drugsforum.nl
Ik doe met 1 liter goede stroop kwaliteit zo'n 6 a 7 dagenOp hoeveel ml zit je nu @Wijzeraad?
zelf doktoren dat stadium ben ik voorbij met mijn hartstilstand en psychosesTranxene is ook niet zo makkelijk aan te komen.
Zelf meer fan van Diazepam en Phenibut dan.
Persoonlijk zou ik zelf nooit naar een kliniek gaan, heb daar gewoon een heel sterke mening over en doe ik het liever zelf met hulpmiddelen. Maar dit is altijd eigen risico, maar dat is het gebruik van GHB ook.
Maar mocht TS het eng vinden om zelf aan te doktoren met medicijnen, stap lekker naar je arts toe.
Bizar na 5 psychoses en een hartstilstand. Ben je zo hardnekkig in je gebruik de laatste jaren of hebben ze de capaciteit niet?Hierdoor zegt mijn "behandelaar" dat ik te weinig gebruik om opgenomen te worden en schrijftie enkel anti psychotica voor.
Misschien helpt het als je jezelf bij iemand voor de stoep neer legt.Ik ga in ieder geval maandag bellen een goeie behandelaar te willen voor ik echt dood ben.
Ze zeggen dat het door het corona virus niet mogelijk is op momentBizar na 5 psychoses en een hartstilstand. Ben je zo hardnekkig in je gebruik de laatste jaren of hebben ze de capaciteit niet?
Misschien helpt het als je jezelf bij iemand voor de stoep neer legt.
Hiermee eens. 1 liter... Niet zelf aanklooienEen liter per week!
Shit man dat kan je alleen beter niet afbouwen.
Heb dat eerder nog niet gehoord man.
Wacht op de kliniek beter.
Herken het... Je hebt je dosis nodig om je normaal te voelen. Dat leuke effect ben je allang gepasseerd.Het voelt ook alsof ze me niet serieus nemen
Die man moet begrijpen dat ik het effect allang niet meer voel en gewoon wil stoppen door het ziekenhuis en ambulance liefst kap ik nu. Maar laatst dat ik zelf ging doktoren en minder zakte ik opeens door mijn enkels en begon raar te klappen zonder dat ik dat wou en schreeuwen en shit.
Begin bijna te denken dat het onherstelbare schade heeft aangericht
Ook moet ik wel minderen mijn nieren verdragen de g niet meer
Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?Ben zelf midden twintig kost mij rond de 600 euro de maand plus mijn huur en nog is leven het is bijna onbetaalbaar maar mijn gezondheid is het meest zorgelijke
Ik ga toch proberen enkele regelmaat aan te houden. Iemand suggesties hoe ik mijn 70 minuten slaap naar 1 uur kan rekken
Of is dat schip ook al weg
Herken het... Je hebt je dosis nodig om je normaal te voelen. Dat leuke effect ben je allang gepasseerd.
Hoop dat je er snel bovenop komt... Wou dat ik wat voor je kon betekenen maar zelf aanklooien met deze hoeveelheid is echt spelen met vuur.
Je moet gewoon nú de kliniek in... Pfff
Ja bijna wel en 4mlMoet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?
Dit is trouwens in de macht overdag zit ik jammer genoeg veel meer het gaat mij om het slapen de dosis omlaag brengen of in tijden durf ik niet meer aanJa bijna wel en 4ml
Ik denk dat het in jouw geval heel belangrijk is om op stipte tijden te doseren in de nacht met steeds dezelfde dosis ook...Dit is trouwens in de macht overdag zit ik jammer genoeg veel meer het gaat mij om het slapen de dosis omlaag brengen of in tijden durf ik niet meer aan
Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?
Toen ik ging afkicken zette ik om de 2 uur mijn wekker (dag en nacht eigenlijk) en had ik mijn buisjes al klaar staan zodat ik dat niet meer hoefde te doen.
Ik heb het toch over mijn afkicken? Niet tijdens een binge.Ja vraag ik me ook af 4ml per uur?
Moest je daar een wekker voor zetten?
Je zou beter denken hoe langer je kan slapen hoe beter als je in zo een bing zit.
De benzodiazepines laat ik inderdaad achterwege net zoals de Phenibut heb dat echt maanden geleden voor t laatst genomenFijn om weer wat van je te horen. Ik heb nog vaak gedacht aan je en gehoopt dat het goed ging met je. Houd je nog altijd zoveel vocht vast?
Maar luister dan. Ik heb begin dit jaar iets van een week of 2 dagelijks contact met je gehad via whatsapp. Ik heb je alle informatie en adviezen gegeven die je nodig hebt om af te kicken. Ik heb je zelfs aangereikt te helpen om aan de nodige middelen te komen (niet via het forum, hoor 🙈) , maar je bleef eigenwijs.
Je wou niet aan de baclofen gaan, omdat je de ene verslaving niet in wilde ruilen voor een ander. Nu lees ik dat je met benzo's bezig bent en toch weer phenibut overweegt. Beide middelen zijn véél verslavender dan baclofen, als baclofen al überhaupt verslavend is.
Zolang je niet stopt met ghb ga je niet normaal kunnen slapen. Zo simpel is het. Jij zit al heel lang aan de g dus je kan niet zomaar stoppen en op een ander middel overgaan zonder gevaar te lopen. Bouw die shit af en gebruik baclofen om het proces te versnellen, gabapentine om te kunnen slapen (als dat met baclo's alleen niet lukt) en eventueel een pammetje als de angst te heftig wordt.
Ik hoop echt dat het je lukt!
Ik nam altijd met de afkick Mn laatste gtje met 2gr phenibut.Mee eens. Als je wil stoppen met GHB neem Phenibut. Heeft mij ook enorm geholpen en ik mocht willen dat iemand mij dat eerder had vertelt in mijn GHB verslaving.
Als je wil stoppen, bestel Phenibut. Wacht een aantal uur nadat je GHB hebt genomen, neem Phenibut in, (duurt 2-4 uur) tot het ingewerkt is en je zult slapen als een roosje en al je afkick is verdwenen. Doe dit max. 3 dagen, alleen voor het slapen innemen en je bent overal vanaf.
NEEM DIT ALLEEN ALS JE ER VERANTWOORDELIJK MEE OM KUNT GAAN.
Als je van plan bent om GHB te blijven gebruiken zou ik er niet aan beginnen.
Per dag 0,2 ml eraf en zo afbouwen, lange weg vol ellende, maar het werkt welHet voelt ook alsof ze me niet serieus nemen
Die man moet begrijpen dat ik het effect allang niet meer voel en gewoon wil stoppen door het ziekenhuis en ambulance liefst kap ik nu. Maar laatst dat ik zelf ging doktoren en minder zakte ik opeens door mijn enkels en begon raar te klappen zonder dat ik dat wou en schreeuwen en shit.
Begin bijna te denken dat het onherstelbare schade heeft aangericht
Ook moet ik wel minderen mijn nieren verdragen de g niet meer