Ghb en benzo's .

Pleuny

Bewuste gebruiker
Beste mensen ,
Ik gebruik tegenwoordig diazepam bij me GHB gebruik , dit omdat slapen niet meer lukt normaal en diazepam dit gemakkelijker maakt . Dit werkt zeer goed soms . Soms een hele opluchting ook voor angst , Ik ben alleen enorm bang voor lichamelijke afhankelijkheid , diazepam is extreem lichamelijk afhankelijk heb nu 4 dagen achtereen 5/7,5 mg genomen . Ik ga ze morgen direct aan iemand geven om ze te bewaren voor me want ik grijp er te snel naar dit kan ik echt niet doen . Ook al zijn het lage doseringen dit maakt als het goed is geen reet uit met afhankelijkheid . 1 keer per week 50mg diazepam is minder erg dan een aantal dagen 5 mg , ik heb me hier in verdiept . Ben ook bang voor rebound ervan , ook weet ik niet of je sneller afhankelijk raakt als je al GHB afhankelijk bent , weet iemand dit ? Ik hoop een serieus antwoord hier op te krijgen van iemand met ervaring hier in . Verder gaat het oke ben aangemeld bij de detox na irritant lang gezeik bij de brijder wat een gedoe bloed onderzoek dit dan weer dat en dan kunnen ze je pas aanmelden bij de detox instantie en gebruik maar lekker door tot je er zit .Ben wel goed stabiel nu door zeer stabiel om de 2 uur te doseren wat hun adviseerde waar ze wel gelijk in hadden . Verder voel ik niks meer ervan het is net alsof ik compleet nuchter ben bij elke dosering die ik neem , ook hier op zeiden ze dat dit juist een goed teken was van stabiel gedoseerd te zijn . Registratie lijsten invullen elke week man man man .
Krijg binnekort brief van hun met exacte datum ,ook ging die brijder koe bellen met wacht lijst beheerder voor wachttijd . Dit kon ze zogenaamd natuurlijk niet al even een paar weken terug doen , wat een trollen daar bij de brijder . Als ik nu te horen krijg dat ik nog 6/8 weken moet wachten ga ik lyrica/baclofen methode doen en bekijken ze het maar !

Groeten en excuus voor lange post weer .

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben alleen enorm bang voor lichamelijke afhankelijkheid, diazepam is extreem lichamelijk afhankelijk heb nu 4 dagen achtereen 5/7,5 mg genomen.
Dit risico loop je toch ook met GHB gebruik? Diazepam is meer lange termijn verslavend door de lang uitgesmeerde en aanhoudende effecten i.t.t. GHB.
1 keer per week 50mg diazepam is minder erg dan een aantal dagen 5 mg
Alles dat omhoog gaat komt ook weer naar beneden en 50mg is meer dan 25mg zou ik zeggen. Alles dat de moeite waard is om te nemen staat ook vroeg of laat iets tegenover.
Ben ook bang voor rebound ervan , ook weet ik niet of je sneller afhankelijk raakt als je al GHB afhankelijk bent , weet iemand dit ?
De effecten en dus ook de ontwenning van GHB en Diazepam kunnen zeker stapelen ja, ze hebben zogezegd allebei invloed op de GABA receptoren al dan op een iets andere manier.
Krijg binnekort brief van hun met exacte datum ,ook ging die brijder koe bellen met wacht lijst beheerder voor wachttijd . Dit kon ze zogenaamd natuurlijk niet al even een paar weken terug doen , wat een trollen daar bij de brijder . Als ik nu te horen krijg dat ik nog 6/8 weken moet wachten ga ik lyrica/baclofen methode doen en bekijken ze het maar !
Succes.

Coffeecup

Belezen gebruiker
Op hoeveel ml ghb zit je dagelijks bij elkaar opgeteld? Diazepam nemen zolang je nog g gebruikt is bloedlink

benzzzy

Badass junkie
Je zou eventueel ook hulp kunnen vragen om af te kicken zodat je op termijn weer kan slapen.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Dit risico loop je toch ook met GHB gebruik? Diazepam is meer lange termijn verslavend door de lang uitgesmeerde en aanhoudende effecten i.t.t. GHB.

Alles dat omhoog gaat komt ook weer naar beneden en 50mg is meer dan 25mg zou ik zeggen. Alles dat de moeite waard is om te nemen staat ook vroeg of laat iets tegenover.

De effecten en dus ook de ontwenning van GHB en Diazepam kunnen zeker stapelen ja, ze hebben zogezegd allebei invloed op de GABA receptoren al dan op een iets andere manier.

Succes.
Ik bedoelde dat je eerder lichamelijk afhankelijk raakt van diazepam met dagen achter elkaar kleine dosis dan 1 keer per week hoge dosis , dit is wel echt zo .

Pleuny

Bewuste gebruiker

Succes.
Ghb ben ik al afhankelijk van ik ga niet voor niets naar detox . Ik bedoelde raak je sneller afhankelijk van diazepam als je al afhankelijk bent van ghb ? Diazepam werkt op andere gaba receptoren dan GHB dit zou niet moeten als het goed is .maar ik wou dit zeker weten .

Pleuny

Bewuste gebruiker
Op hoeveel ml ghb zit je dagelijks bij elkaar opgeteld? Diazepam nemen zolang je nog g gebruikt is bloedlink
Ik denk dat jij bedoelt dat dit gevaarlijk is vanwege de combinatie GHB en benzo's ? Dit is normaliter wel zo ja absoluut , alleen als je extreme tolerantie heb met GHB werkt dit wel anders geloof ik . Tot nu toe geen problemen mee gehad . Ze geven in detox ook valium als je niet kan slapen , en bij de brijder zeggen ze niet te vaak doen . Maar had nu wel geslapen 6/7 uur aan een stuk door en na bijna 10 uur geen dosis meer hebben genomen had ik nog geen ontwenning hoe vreemd is dit dan ?

Bovenaan