ghb eerste keer

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
wat is een goeie dosering om mee te beginnen de eerste keer, heb gelezen dat de doseringe van een goed effect en een overdosis dicht bij elkaar liggen en dat de sterkte nogal verscheeld... Stel ik krijg een buisje van 2 ml, hoeveel moet ik dan nemen?? en moet je het gewoon in een glas water mikken en opdrinken ofzo? :confused:

en wat s een goeie prijs?

davie

Wijs gebruiker
2ml is niet teveel om te nemen. Ik pak meestal 2tot 3 ml de eerste keer en daarna wat minder. Wel opletten dat je pas na minimaal 1 uur de volgende pakt.

Het verschil tussen je goed voelen en sloom zijn is klein. Je krijgt niet zomaar een overdosis. Als ik 5ml pak dan raak ik in een diepe slaap en val weg. Ik vind het geen drugs voor tijdens uitgaan.

Ik pak het meestal door eerst in mijn mond te gooien (onder mijn tong) en dan met water weg te spoelen.

Nooit meer dan € 5 per buisje (5ml) betalen. Ik betaal zelf € 1.

nutsss

Wijs gebruiker
Dosering is erg lastig. Normaal voor mannen is wel 3 tot 4 ml. Vrouwen iets minder. De eerste keer nam ik 2,5 en daar ben ik urenlang misselijk van geweest. De keren daarna 3,5 tot 5 en dat ging best.

Je wordt er erg wazig van maar ook heel erg aanhankelijk/geil.

Het bedrijven van de liefde als je allebei een juiste dosering GHB op hebt is heeeeel erg bijzonder en heel lekker.

Uitgaan ermee is minder maar kan best.

Een poosje heb ik het de hele dag zowat genomen. Maar je komt moeilijk uit je woorden. Al kan dat je dan niet zo veel schelen. De smaak is goed te maskeren door appelsap te gebruiken. Een half glas appelsap, GHB erbij en in één keer naar binnen. Je proeft het dan vrijwel niet. Ik vond de smaak wel steeds meer tegenstaan en op het laatst had ik al kotsneigingen als ik er alleen maar aan dacht het te gaan nemen.

Veel plezier!

someone_nl

Belezen gebruiker
Wij doen altijd een flugel in een blikje cola o.i.d. en dan met een paar man een slokje nemen.
Tis idd geen uitgaansdrug, hoewel ik wel mensen ken die het tijdens het uitgaan gebruiken.
Ik doe het niet vaak, zo af en toe en mix en nooit met alcohol.
Ik ken gevallen die wel alcohol namen en die lagen vervolgens een paar uur in coma (best eng eigenlijk, vooral de eerste keer toen ik dat mee maakte).

Ik betaal voor een flugel (=20 ml) €15,-

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
dus effe alles op een rijtje, moet ik niet veel meer betalen dan een euro voor 1 ml en ik begin denk ik met 2 ml doorslikken met wat te drinken en niet bijdoseren tot een uur later :mrgreen: en hoe zit het trouwens met de visuele hallucinaties??

Bal0n

Badass junkie
Visuele hallucinaties van GHB.. Ik zou nog even wat meer zoeken aan informatie over GHB :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Visuele hallucinaties van GHB.. Ik zou nog even wat meer zoeken aan informatie over GHB :P

Lichamelijk

* ontspannend
* slaperigheid
* hoge bloeddruk
* vetvermindering
* spiergroei
* incontinentie
* verlaging lichaamstemperatuur
* vertraagde hartslag
* ademhalingsdepressie
* braken
* mogelijk bewustzijnsverlies en reversibele coma (coma waar je uit komt).

Psychisch

* ontremming (bij een lage dosis)
* euforie (het gevoel alles aan te kunnen) bij een hogere dosis
* milde visuele hallucinaties
* stemmingsverbetering
* duizeligheid
* geheugenverlies.

staat op drugsweb.nl :confused:

Frisko

Badass junkie
need^weed zei:
dus effe alles op een rijtje, moet ik niet veel meer betalen dan een euro voor 1 ml en ik begin denk ik met 2 ml doorslikken met wat te drinken en niet bijdoseren tot een uur later :mrgreen: en hoe zit het trouwens met de visuele hallucinaties??
lol
ik betaal 65 cent voor 20ml...
0.032 cent per ml...

dikke ripperij,is het een beetje goeie ghb???

naja 1ste keer ghb ben je niet meer nodig dan 2.5 a 3 ml!!
ik wist de 1ste keer nog niet meer wat onder of boven was met 3ml en nu kan ik gerust 5ml ineens nemen....
:)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
need^weed zei:
lol
ik betaal 65 cent voor 20ml...
0.032 cent per ml...

dikke ripperij,is het een beetje goeie ghb???

naja 1ste keer ghb ben je niet meer nodig dan 2.5 a 3 ml!!
ik wist de 1ste keer nog niet meer wat onder of boven was met 3ml en nu kan ik gerust 5ml ineens nemen....
:)

nee dat weet ik allemaal nog niet, hoe duur het is of wat, moet ik nog informeren maar ik probeer alleen een beetje een beeld te krijgen van normale prijzen etc :wink:

Bovenaan