GHB dosering dop

J0rrit

Badass junkie
Ik heb nog nooiy ghb gehad, maar ga het binnenkort wss proberen. Hoeveel zou ik nemen om te beginnen, en vooral, wat voor een soort dop-inhoud is dat?

Hoor namelijk van mensen dat ze een dop gebruiken van een fles om te doseren, ik heb namelijk niks anders, wat voor een dop is ongeveer een goede hoeveelheid?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Gebruik de zoekfunctie

Een dopje is wel veel als je goede ghb hebt
Hangt ook af van hoe groot je bent, tolerantie, heb je juist gegeten....

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ga gewoon ff naar de apotheek voor een doseerspuit, dan weet je t tenminste zeker dat je een goeie hoeveelheid binnenkrijgt :)

• Like
Waarderingen: Drss

Eckster C

Bewuste gebruiker
waarom zit iedereen hier altijd te zeveren over dosering ik pak gewoon een heel flugel flesje op 1 avond goede kwaliteit

MissMarie

Newbie
ik zou in het begin 1/2 tot 2/3 cola dop nemen en na een uur anderhalf uur bij doseren als je denkt dat je daar behoefte aan hebt
en dan ongeveer 1/3 er bij pakken ofsow

Delirium

Badass junkie
Je moet zo'n AA-flesje helemaal vullen met GHB en in één keer opdrinken, anders merk je er niks van hoor :openmouth:

mmn

Belezen gebruiker
Delirium zei:
Je moet zo'n AA-flesje helemaal vullen met GHB en in één keer opdrinken, anders merk je er niks van hoor :openmouth:

zeg dat nou niet straks ik er echt zo'n gek die dat doet :openmouth: :wave: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

• Like
Waarderingen: Drss

J0rrit

Badass junkie
Ik heb het net gekregen, heb 60 e betaald voor 30 ml, das wel duur volgens mij ma boeit me niet zo. Die gast zei dat ik het per se koud moest bewaren, zo niet, hoelang is het dan goed?

Verder is het kleurloos, en het zit in 2 flesjes van 'Vluggertje" , maar het ruikt wel naar zon zoet drankje, maar het is iig geen vluggertje, dit is namelijk blauw. Kan het dan als de zoete mix uit vluggertje eruit is gedaan, en dan de GHB erin, dat je toch die zoete geur van Vluggertje blijft ruiken?'

Is dit dan gevaarlijk er zitten namelijk nog druppels alcohol in.

MissMarie

Newbie
van die druppels alcohol die er in zaten ga je echt niet dood icm ghb
verder is het best duur ja
ik betaal 60 euro voor 250ml en zelfs dat is niet echt goedkoop
mja...
verder is het wel goed houdbaar ook rond kamertemperatuur
zelfs nooit problemen mee gehad
maar is zou wel de dop er telkens goed op doen anders droogt het uit
en krijg je er witte kristallen erop

J0rrit

Badass junkie
anneenna zei:
van die druppels alcohol die er in zaten ga je echt niet dood icm ghb
verder is het best duur ja
ik betaal 60 euro voor 250ml en zelfs dat is niet echt goedkoop
mja...
verder is het wel goed houdbaar ook rond kamertemperatuur
zelfs nooit problemen mee gehad
maar is zou wel de dop er telkens goed op doen anders droogt het uit
en krijg je er witte kristallen erop

Oke bedankt voor je reactie, en de geur, hoe hoort die te zijn?

Verder zei hij: paar gasten die het hadden gehad zagen alles golven, maar zodra er een nuchtere persoon bijkomt ben je opeens ook nuchter, is dit normaal :confused:

Delirium

Badass junkie
DarkScope zei:

Verder zei hij: paar gasten die het hadden gehad zagen alles golven, maar zodra er een nuchtere persoon bijkomt ben je opeens ook nuchter, is dit normaal :confused:

Ik vind GHB erg chemisch ruiken. Ook een beetje zuurachtig.

Dat laatste is gewoon onzin. Als je opeens nuchter wordt dan was het gewoon een placebo effect.

J0rrit

Badass junkie
Delirium zei:
DarkScope zei:

Ik vind GHB erg chemisch ruiken. Ook een beetje zuurachtig.

Dat laatste is gewoon onzin. Als je opeens nuchter wordt dan was het gewoon een placebo effect.

Dus als het naar alcohol ruikt ( het ruikt als zon soort drankje dat er oorspronkelijk inzat ), kan het dus niet goed zijn?
Of zou het kunnen dat je dat nog gewoon ruikt ( ervaring?)?

J0rrit

Badass junkie
El Retro zei:
Jong proeft is met uw vinger he. En 60 euro das echt dik in de zeik gezet.

Dat klopt, maar, het ging mij niet om het geld, wij zijn met 3 man, das dus ieder 20 euro voor 10 ml, en dat heb ik er wel voor over omdat het mij enige kans is om ghb te proberen op dit moment. Sowieso, wat is 20 euro nou, dat is mijn fooi van 1 avond.

J0rrit

Badass junkie
Hoeveel ml zal ik gebruiken voor de 1e keer? Ik weet dus niks van de sterkte, en misschien is het zelfs wel GBL ipv GHB, dat weet ik dus niet.

Gewoon het zekere voor het onzekere nemen, hoeveel zal ik pakken?

mmn

Belezen gebruiker
1,5 ml straks is het GBL wat ik nu op het 2ml op lege maag draaiend als een gek :openmouth: :smoke:

MrCocaine

Belezen gebruiker
k zou in het begin 1/2 tot 2/3 cola dop nemen en na een uur anderhalf uur bij doseren als je denkt dat je daar behoefte aan hebt
en dan ongeveer 1/3 er bij pakken ofsow

DarkScope zei:
anneenna zei:
wahaha ja hoor moii wat een tjappie die dealer
nee das nie normaal al;s je leip bent ben je leip en dat stopt heus nie zomaar tenzij er een heftig ongeluk gebeurt ofzo dan zou ik het misch wel kunnen geloven haha
maar het duurt wel maar 3 uur dus als er na 3 uur na het in nemen in 1 x mensen komen dan kun je wel weer nuchter zijn jah :P

Flugeltje

Wijs gebruiker
2 jaar geleden toen ik nog onwijs met ghb omging heb ik eens een verkeersongeluk gehad. Ik ging ko achter mijn stuur :flushed: , toen mijn auto op zijn dak lag werd ik plots wakker. Dat komt door de adrenaline en shit.... In het ziekenhuis viel ik weer in slaap en heb daar nog een uurtje out gelegen. Maar een persoon gaat heus niet voor zoveel adrenaline zorgen :wink:

kwezel

Experimenterende gebruiker
er zijn dopjes van 5 ml en van 7, houdt daar rekening mee :mrgreen:

voor een ervaren gebruiker maakt dat niet zoveel uit, maar voor een beginner kan 2 ml het verschil zijn tussen een fijne avond of een halve avond slapen.

smartace

Newbie
hallo
mijn vrouw en ik willen ghb gaan proberen , maar wat is de juiste dosering?
zij 31 110 kilo
ik 35 90 kilo
hoeveel ml moeten we gebruiken.
hebben vloeibaar ghb.

wie help ons aan de juiste standaard aangezien er nogal risico's aanzitten..

Immo

Badass junkie
smartace zei:
hallo
zij 31 110 kilo
ik 35 90 kilo
hebben vloeibaar ghb.

5ml is wel een goede hoeveelheid om te beginnen, maar wellicht dat jullie meer nodig hebben omdat het gewicht dat aangegeven is wel iets boven het gemiddelde ligt.

Lizz

Belezen gebruiker
Hoeveel ml zit in een coladop ?

Ik ben wel erg dom geweest door het zelf te maken. Weet alleen wat een liter gbl kost en kijk nu heel raar als iemand voor 200 ml ghb 25 € vraagt. Zo had ik moeten beginnen i.p.v. even mijn keuken in....

dom, dom dom..... :kots:

smartace

Newbie
is een beetje wildwest gokken he, neem gewoon een spuit zonder naald weet je predies wat en hoeveel je hebt doen wij wel iig aangezien er een aardig risico aanzit, willen wel de fun niet de ellende....

Winehouse

Badass junkie
Immo zei:
smartace zei:
hallo
zij 31 110 kilo
ik 35 90 kilo
hebben vloeibaar ghb.

5ml is wel een goede hoeveelheid om te beginnen, maar wellicht dat jullie meer nodig hebben omdat het gewicht dat aangegeven is wel iets boven het gemiddelde ligt.

IETS boven :grin:
wel iets meer dan iets

smartace

Newbie
ja leuk hahhaha

achja..

maar goed ghb is goed bevallen,
2 ml pp deed het al goed.

dus die opmerking wel iets meer dan iets vind ik een beetje overdreven, maarja somige mensen kunnen geen bergip houden en andere in hun waarde laten....
spijtig hoor....

maar goed vor de rest die wel gewoon een discussie kunnen volgen, 2 ml deed het echt heel goed
hebben behoorlijk plezier ervan gehad.
alleen na hoelang is het verstandig bij te vullen haha?

Bovenaan