GHB binge 3 dagen

steven1988

Experimenterende gebruiker
Beste forum leden. ik ben Steven (schuilnaam) Zal me eerst even voorstellen, ben een man van 33 heb bij de landmacht gezeten, en uitzendingen gehad. Ben daar gewond geraakt door granaat scherven in mijn hoofd, en heb daardoor beetje problemen met motoriek en schrijven. Heb ook ptss overgehouden aan mijn uitzendingen ben heel verslaafd geraakt aan ghb daardoor ,en dan bedoel ik zwaar verslaafd 9ML per ander half uur om te slapen moest ik 15 gebruiken. Heb een GHB binge gehad van 3 dagen nu maar krijg ook diazepam en pregabaline voorgsschreven. 30 mg diazepam per dag en 600 mg pregabaline, in 2 giften van 300 mg ochtends en savonds voor slapen 300 mg en 10 mg zolpidem. Hoe kan ik nu beste afbouwen want de benzos werken niet omdat ik ze al lange tjjd gebruik en de pregabaline. Gewoon cold turkey stoppen? heb eerder wel een delier gehad tijdesn mijn eerste detox. Iemand advies voor mij sorry voor spelfouten maar dat komt door beschadiging aan hoofd mijn excses daarvoor

steven1988

Beste apotheker bedankt voor jouw antwoord, heb toevallig vandaag contact gehad met huisarts, en ze heeft me voor 5 dagen extra diazepam voorgeschreven, morgen moet ik beginnen 4x 20 mg diazepam en 4x per dag 20 mg baclofen en voor slapen heb ik fenobarbital gekregen. heb voor mijn ptss al in de evenaar in beilen gezeten. Dit heb ik na mijn detox gedaan, in de detox heb ik afgebouwd met farmeceutishe GHB ben begonnen met 60 ml om de 3 uur maar dit was nog te weinig en ben toen in delirium gekomen toen hebben ze me op 80 ml om de 3 uur gezet en dit werkte wel ze hebben me 2 dagen gestabiliseerd op die dosis en toen afgebowd met 2 ml per dag. en kreeg daar ook nog zo nodig 4x per dag 5mg diazepam bij.

steven1988

wat ik wel gek vind is ik ben 5 jaar clean geweest van GHB en heb 4 dagen gebruikt nu maar de ontwenning voelt hetzelfde als toen had ik niet verwacht

Neo-Shulginist

Badass junkie
wat ik wel gek vind is ik ben 5 jaar clean geweest van GHB en heb 4 dagen gebruikt nu maar de ontwenning voelt hetzelfde als toen had ik niet verwacht
Ja als je al een keer verslaafd bent geweest dan zit je heel snel weer terug in oude patronen met hetzelfde soort gebruik en dezelfde soort problemen.

verrekijker

Belezen gebruiker
Heftig, zelf ook verslaafd geweest maar nooit aan zulke hoeveelheden!
Zat altijd aan max 3ml per anderhalfuur.... en dat was al een hel om af te kicken na een binge van +- 2 weken.

Met die hoeveelheden ga je toch rechtstreeks nok? Ik neem het al 10 jaar (niet continu) en blijf nog altijd op hetzelfde volume

oogop

Newbie
goed blijven eten , want je darmflora gaat je serotonine level ( lit. 90% vanuit je darmenflora) op hogen in je lichaam, ook om spierafbraak te voorkomen

Zweevteev

Wijs gebruiker
Wat een grote hoeveelheid medicijnen en bijbehorende doses, echt heftig man. Veel sterkte gewenst.

Bigcitygirl

Super dat je huisarts je helpt met medicatie. Maar je verslaving komt ergens vandaan. Die Trigger moet je weghalen, anders zal het waarschijnlijk een strijd blijven. Het is je enige coopingmechanisme. Je moet jezelf nieuwe aanwenden.

Je bent gediagnosticeerd, wat voor therapie is daar op gevolgd?

steven1988

Ik heb allerlei therapieen gevolgd EMDR en cognitieve gedragstherapie maar dit werkte bij mij niet.
Ben inmiddels wel weer van de GHB af na mijn laatste binge
Ik heb inmiddels een hulphond gekregen die mij wakker maakt als ik s'nachts herbelevingen uit mijn uitzendingen krijg
Omdat ik vaak droom dat ik daar weer zit (mijn beste maat is omgekomen door een bermbom in Afghanistan)
Eigenlijk zou ik daar lopen tijdens de patrouille maar op het laatste moment hebben we gewisseld en ben ik achter de .50 gaan zitten
Dat is de reden dat ik het zo moeilijk heb schuldgevoel van ik had daar moeten lopen niet hij denk ik

Nathaniel

Wijs gebruiker
Wat een verhaal. Wat een wereld. Wat jij nodig hebt is liefde, zorg en aandacht. Maar door gebrek daaraan raak je aan de legale en illegale drugs. Zoals ik het hier lees dan..

Keep on keeping on. Wij zijn hier voor je.

Bovenaan