GHB bijwerkingen

snuggz

Newbie
ik heb soms als ik GHB gebruik s'nachts last van slaapstoornissen dwz ik ga slapen maar wordt om de paar uur wakker. dit heb ik nooit als ik geen GHB gebruik... weet iemand hier meer van en wat zijn er volgens jullie nog meer voor een bijwerkingen bij het gebruik van G
grtzz

flash kieke

Wijs gebruiker
snuggz zei:
ik heb soms als ik GHB gebruik s'nachts last van slaapstoornissen dwz ik ga slapen maar wordt om de paar uur wakker. dit heb ik nooit als ik geen GHB gebruik... weet iemand hier meer van en wat zijn er volgens jullie nog meer voor een bijwerkingen bij het gebruik van G
grtzz

Dat is omdat je van de G goed kan door slapen. :)

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Als je een ietsiepietsie gebruik maakt van info op het net dan wist je allang wat het was. Als je G neemt krijg je na een uur of 4 een lading dopamine vrij, omdat de G dit tijdelijk 'vasthoudt'. Daarom is het niet geschikt als echt slaapmiddel, je zult na 4 uur weer een dosis moeten nemen om in slaap te vallen. Precies daar zit het gevaar van de verslaving. Neem daarom liefst niet na 21uur 's avonds als je niet verslaafd wilt raken.

davie

Wijs gebruiker
Idd niet te laat meer GHB pakken want dan slaap je niet goed. Als je dat wel doet dan word je na 4 uur of zo wakker en dan slaap je echt niet meer, tenzij je weer pakt. Zelfs een joint roken helpt niet om weer te gaan slapen.

c&m

Belezen gebruiker
daarom liefst niet na 21uur 's avonds als je niet verslaafd wilt raken.

Geplaatst: 11 Jul 2006 17:37 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Idd niet te laat meer GHB pakken want dan slaap je niet goed. Als je dat wel doet dan word je na 4 uur of zo wakker en dan slaap je echt niet meer, tenzij je weer pakt. Zelfs een joint roken helpt niet om weer te gaan slapen.

oooow .merk daar hellemaal niks van hoor ik slaap lekker .ook als we bijvoorbeeld om 02.00 snachts zeggen heey de 2 en half uur is voorbij ,,,,we nemen er nog een .......

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Ik heb daar ook geen last van als ik later op de avond G neem en ga slapen dan slaap ik ook zonder in de nacht wakker te worden.
en dan heb ik in de ochtend nergens last voel ik me lekker fit.

Bovenaan