GHB bewaard in ballonen, schadelijk?

Jet94

Newbie
Hoi allemaal,

Ik heb nog een paar, met GHB gevulde, ballonnen over van een festival vorige week. Nu wil ik vanavond GHB gaan gebruiken en ik vroeg me af of ik deze ballonnen nog kan gebruiken? Ik dacht misschien is het (extra...) schadelijk geworden doordat het rubber van de ballon erin getrokken is ofzo. Ik kan helaas geen nieuwe ballonnen maken. Iemand die hier een idee over heeft?

Alvast bedankt!

Raver

Badass junkie
De PH van GHB is neutraal. Lijkt me niet dat er rubber loskomt door de GHB. Hooguit wat kleurstof dan, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk. Kan je anders geen GHB buisjes bestellen? Dan weet je in ieder geval zeker dat je safe zit.

Ik had soms ballonnen van 2 weken oud, zonder problemen gebruikt.

Jet94

Newbie
De PH van GHB is neutraal. Lijkt me niet dat er rubber loskomt door de GHB. Hooguit wat kleurstof dan, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk. Kan je anders geen GHB buisjes bestellen? Dan weet je in ieder geval zeker dat je safe zit.

Ik had soms ballonnen van 2 weken oud, zonder problemen gebruikt.

Top thanks voor je antwoord!

Die buisjes heb ik inderdaad besteld, is een stuk fijner, maar ik vind dat zo lastig mee naar binnen smokkelen. Zeker als ik een jurkje aan heb ben ik bang dat ze dat voelen tijdens het fouilleren.

Raver

Badass junkie
Ja dat is wel lastig inderdaad. Wellicht kun je als je ballonnen over hebt meteen bij thuiskomst overgieten in een buisje. Misschien verlies je 0,3 a 0,4ml tijdens het overgieten omdat er een deel achter blijft in de ballon.

Een andere tip is; zorgen dat je niks over houd. Gewoon uitrekenen hoeveel je nodig hebt door te bekijken hoelang het festival duurt en kijken om de hoeveel tijd je een dosis pakt.

Laatst bewerkt:

Jen

Belezen gebruiker
Misschien verlies je 0,3 a 0,4ml tijdens het overgieten omdat er een deel achter blijft in de ballon.

Ik heb dit ook wel eens gedaan met ballonen maar het doseren is dan helemaal uit controle. Dan neem je een maar voel je niks want de helft zit nog in de ballon. Eigelijk wil je dan wat voelen en nog 1 nemen maar je bent op een festival en kan niet het risico nemen om out te gaan.

Zo is het gebruik dan weer niet leuk vind ik en zal mensen aanraden dat niet zo te doen omdat doseren zo belangrijk is en juist op een feest dat je jezelf in het openbaar begeeft. 5 buisjes mee is het beste :)

Raver

Badass junkie
Ik heb dit ook wel eens gedaan met ballonen maar het doseren is dan helemaal uit controle. Dan neem je een maar voel je niks want de helft zit nog in de ballon. Eigelijk wil je dan wat voelen en nog 1 nemen maar je bent op een festival en kan niet het risico nemen om out te gaan.

Hier heb ik dan weer totaal geen ervaring mee.

Maar goed ik gebruikte op festivals altijd 5ml elke 2 uur. Ik vulde de ballonnen met 5,5ml. En dat werkte gewoon prima.. Ballonnen verstop je nou eenmaal makkelijker dan buisjes. En wat ook handig is, is kleine ballonnen nemen. Niet van die grote joekels nemen.

KP88

Newbie
Koop een flesje slot ontdooier 50MLgooi die leeg, maak et goed schoon en neem die mee met je buisje

Bovenaan